سرویس لوازم آشپزخانه تجاری | تعمیر تهویه مطبوع، تعمیر لوازم خانگی

خدمات لوازم آشپزخانه تجاری

خدمات لوازم آشپزخانه تجاری

چاقوها، اجاق‌ها و سایر وسایل آشپزخانه می‌توانند به شما آسیب برسانند و در نتیجه آشپزخانه را به یکی از مکان‌های ناامن تبدیل کنند. آشپزخانه با افزایش اندازه ناامن می شود و این امر باعث می شود آشپزخانه تجاری بزرگ به ناامن ترین مکان برای کار در آن تبدیل شود. در حالی که این مورد است، به این معنی نیست که شما نمی توانید آشپزخانه ایمن داشته باشید. برای کمک به شما، در اینجا نکاتی توسط ارائه دهندگان خدمات لوازم آشپزخانه تجاری در مورد نحوه ایمن نگه داشتن آشپزخانه ارائه شده است.

حتی ایمن ترین دستگاه نیز می تواند به شما آسیب برساند اگر به درستی سازماندهی نشود. سازماندهی آشپزخانه علاوه بر افزایش ایمنی آشپزخانه شما را تمیز و تمیز جلوه می دهد. اولین کاری که برای منظم نگه داشتن آشپزخانه خود باید انجام دهید این است که از شر تمام وسایلی که به طور مرتب استفاده نمی کنید خلاص شوید. احساس وابستگی به یک دستگاه معمولی است و ممکن است نخواهید آن را رها کنید. کارشناسان توصیه می کنند که دستگاه را تا 30 روز نگه دارید. اگر بعد از این مدت از آن استفاده نکردید، باید آن را در فضای آشپزخانه نگهداری کنید.

هنگامی که وسایلی را که به طور مرتب استفاده می کنید باقی می مانند، فضای اشغال شده را با جفت کردن آنها کاهش دهید. شما باید وسایل مشترک را با هم جفت کنید. وسایلی را که به طور مرتب استفاده می کنید باید روی پیشخوان و وسایلی که هر از چند گاهی استفاده می کنید را در بالای کابینت آشپزخانه قرار دهید.

اگر در حال نصب یک آشپزخانه جدید هستید یا در حال تعویض لوازم قدیمی هستید، هنگام خرید باید عاقلانه عمل کنید. هنگام خرید، به واحدهایی بروید که می توانند بیش از یک کار را انجام دهند. به عنوان مثال، هنگام خرید یک مخلوط کن، به سراغ یک مخلوط کن باکیفیت بروید که می تواند مخلوط شود و به عنوان غذاساز نیز عمل کند.

از لوازم آشپزخانه تجاری خود به درستی نگهداری کنید

یکی دیگر از نکات توصیه شده توسط متخصصان این است که به درستی از خود نگهداری کنید وسایل اشپزخانه. به عنوان یک قاعده کلی، باید از وسایل برای نقش هایی که برای آن طراحی شده اند استفاده کنید. شما همچنین باید وسایل خود را تمیز نگه دارید. بهترین راه برای انجام این کار، انجام نظافت روزانه جزئی و یک نظافت عمده در پایان هفته است. با تمیز کردن وسایل از رشد میکروب هایی که به واحدهای شما آسیب می رسانند جلوگیری می کنید. شما همچنین ظاهر واحدهای خود را عالی نگه می دارید. همچنین باید حداقل سالی یکبار تعمیرات لوازم تجاری وین را استخدام کنید تا واحدهای خود را بررسی کرده و مشکلاتی را که ممکن است داشته باشند برطرف کنید.

منبع: https://www.expressappliancesrepair.com/blog/commercial-kitchen-appliance-service-safe/