تعمیرات موبایل تعمیرات موبایل تعمیرات موبایل در محل | tamirkaran-iran

مادر برد های گوشی اپل نسبت به سایر مدل ها بسیار حساس تر می باشد و به همین دلیل خدمات تعمیرات اپل بسیار تخصصی می باشد. بدین صورت که مشتریان عزیز قبل از مراجعه به واحد تعمیرات با استفاده از مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان ما در ارتباط هستند.. قسمت اصلی هر دستگاه هوشمندی مادر برد آن دستگاه می باشد و این قطعه در برابر آب ، ضربه و حرارت به شدت حساس می باشد.

  • مرکز تعمیرات موبایل 0913 با استفاده از باتری های اصلی که گارانتی بدون قیدوشرط دارند اقدام به تعویض باتری گوشی های موبایل میکند.
  • تعمیرکار گوشی ابتدا دستگاه شما را بررسی می کند و پس از عیب یابی، هزینه تعمیر موبایل شما را محاسبه خواهد کرد.
  • همچنین ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل کاملا خاص و مختص همین رشته می باشند و برای کار با برد الکترونیکی و قطعات موبایل طراحی و ساخته شده است.
  • بورد بستری است مه قطعاتی مانند ic ها، خازن‌ها، دیودها و آلیاژهای فلزی را در خود دارد.

امروزه گوشی های سونی کاربران خاص خود را دارند اما مانند گوشی های سامسونگ یا هواوی و شیائومی طرفدار ندارند. البته برای یک متخصص تعمیرات موبایل ضروری است که قادر باشد انواع گوشی های موبایل از جمله موبایل های سونی را عیب یابی و تعمیر کند. شرکت الوموبایل از جمله شرکت هایی است که تمام برندهای مختلف گوشی را به شکل کاملا تخصصی تعمیر می کند. برای تعمیر موبایل خود باید حتما آن را به یک متخصص تعمیرات موبایل حرفه ای بسپارید. اگر تعمیرکار موبایل شما حرفه ای نباشد ممکن است به موبایل شما آسیب برساند و باعث شود هزینه بیشتری به شما تحمیل شود. یک تعمیرکار متخصص تعمیر موبایل باید روی کار با تمام ابزار و تجیزات تعمیرات موبایل مسلط باشد و بتواند با ظرافت خاصی که در تعمیرات موبایل نیاز است موبایل شما را باز کند و عیب یابی و تعمیر قطعات را به انجام برساند.

کادر مجرب و تعمیرکاران حرفه ای

دوره تعمیرات نرم افزار موبایل، از دوره های تخصصی مربوط به موبایل است. در واقع تعمیرات موبایل به دو روش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. دوره های پیشرفته آموزش تعمیرات موبایل در تهران برای دانشجویان و متخصصانی که می خواهند در زمینه سرویس دهی گوشی فعالیت کنند ، برگزار می کند. دوره آموزش تعمیرات موبایل تمام مهارت های مورد نیاز برای تعمیر و سرویس دهی انواع گوشی های اندورید و ios را پوشش می دهد. یکی از اتفاقاتی که بسیاری از دارندگان اسمارت فون ها با آن مواجه میشوند و به خاطر آن به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه میکنند، ضربه های احتمالی و شکستن صفحه ی نمایش گوشی آن هاست که در برخی موارد منجربه تعویض گلس موبایل آن ها میشود. گلس در واقع شیشه ی جلویی و محافظ ال سی دی است که وظیفه ی محافظت از آن را به عهده دارد.

عودت سیم کارت و حافظه ی اس دی به مشتری :

از دیگر سرفصل های مهم مورد نیاز آموزش سخت افزاری در تعمیرات تخصصی موبایل می توان به رفع معایبی مانند مشکلات پخش صدای موبایل یا عدم شارژ صحیح موبایل اشاره کرد. برای بخش سخت افزاری تعمیر گوشی حدود ۱۲ تا ۲۰ میلیون ابزار اولیه لازم دارید ولی باید بدانید که مثلا اگر لوپ خوب بخواهید فقط ۸ میلیون باید هزینه میکروسکوپ کنید. برای کار کردن روی گوشیهای اپل یا سامسونگ جدید حتما ابزار گرانتر و حرفه ای تر لازم دارید.

مجله خبری تعمیر کاران ایران باتری در اصفهان برای شما عزیزان کمتر از ۲ساعت زمان می برد و به شما گارانتی ۶ ماهه کتبی داده می شود. برای استعلام قیمت باتری می توانید قبل از مراجعه با مرکز تعمیرات موبایل اصفهان تماس بگیرید. مرکز تعمیرات موبایل ۰۹۱۳ دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت،معدن وتجارت است و تعمیر انواع برند های گوشی و تبلت سامسونگ، هواوی، شیائومی، اپل، نوکیا، الجی،سونی و … را در کمترین زمان انجام می دهد. تعمیرات موبایل در اصفهان در مرکز موبایل0913 به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود و در صورتی که به علت کمبود زمان امکان مراجعه حضوری ندارید،می توانید با هماهنگی گوشی خود را برای ما با پیک یا پست ارسال کنید. یکی از دیگر فعالیت های مهمی که برای ورود به این رشته باید به آن توجه داشته باشید، تمرین و تکرار بسیار و رفع اشکال است.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار