تعمیرات موبایل تعمیر موبایل در محل تعمیرات موبایل در محل تعمیرات آنلاین موبایل آوافیکس | tamirkaran-iran

در صورت عدم مجله خبری تعمیر کاران ایران مشکل، بایستی گوشی خود را ریست اجباری کرده و یکبار دیگر اقدام به اتصال گوشی به کامپیوتر نمایید. فشاردادن بیش از حد دکمه‌های گوشی، استفاده از قطعات نامناسب برای فشردن کلید، انداختن تلفن همراه و برخورد با جسم سخت. ، قراردادن تلفن همراه در معرض نور مستقیم خورشید، شارژ کردن گوشی در حالت داغ بودن آن.

  • همکاری با سایت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل از قبیل استادکار، آچاره، پلاک و غیره از دیگر فرصت های شغلی پیش رو تعمیرکار موبایل است که پس از آموزش تعمیرات موبایل می توانید داشته باشد.
  • در ابتدا مشکلات گوشی همراه شما به‌صورت رایگان توسط متخصصین بررسی می‌شوند، سپس مشکل به شما شرح داده می‌شود و زمان و هزینه لازم برای رفع مشکل به شما اعلام می‌شود.
  • البته وجود برنامه های زیاد روی گوشی و باز بودن چند برنامه به صورت هم زمان هم سرعت شارژ شدن موبایل رو کاهش میدن.
  • تمامی این دوره ها به صورت عملی و بعضا تحت نظر تعمیرکاران حرفه ای و با سابقه انجام می شود.
  • تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق مشکل CPU موبایل را پیدا کرده و آن را تعمیر می‌کنند اما اگر کار از تعمیر پردازنده گذشته باشد چاره‌ای جزء تعویض آن نخواهند داشت.

سپس با کمک سشوار یا آی‌اوپنر، مقداری گرما به پشت گوشی دهید تا چسب‌های اتصال‌دهنده قاب به گوشی شل شود. استفاده زیاد از فلش گوشی، عدم تنظیمات صحیح خاموش‌کردن فلش، اینترنت زمانی که مقدار ظرفیت باتری به زیر 15 درصد می‌رود. با اینکه برای این نوع ناهنجاری‌ها، می‌توانید راهکارهایی را در فضای مجازی بیابید – که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد – اما همیشه این نوع راه‌حل‌های پیش‌پاافتاده و معمولی جوابگوی مسائل پیچیده گوشی شما نخواهد بود. ویبره یا هشدار لرزشی، یکی از آپشن‌هایی است که بدون استثنا، در تمام موبایل‌ها دیده می‌شود. درست در زمانی که نمی‌خواهید صدای گوشی‌تان را بشنوید، یا در جایی هستید که باید سکوت رعایت شود، ویبره موبایل فعال شده، بدون اینکه صدایی از موبایل بلند شود از اعلان‌های و پیام‌های که برای شما فرستاده شده است، مطلع می‌شوید.

آنچه که می‌خواهید درباره آموزش تعمیرات موبایل بدانید

1_دوره های آموزشگاه توبیکس به صورت تخصصی برگزار می شود و استاد به صورت فوکوس شده به شما آموزش خواهد داد تا تمام مباحث سرفصل ها را یاد بگیرید. با کاهش سلامت باتری و کاهش ظرفیت شارژ آن، باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. این تصور که گوشی پس از تعمیر، دیگر کیفیت اولیه را ندارد، تصوری غلط است. اما در صورتی که گوشی شما ضد آب نیست، پس از درآوردن موبایل از استفاده سشوار پرهیز کنید و موبایل را در کیسه برنج قرار دهید. از طریق وب سایت دلتوس و یا ایمیل با کارشناسان تعمیرات دلتوس در تماس باشید. با مرکز مورد نظرتان تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آن مراجعه کنید.

نقشه خوانی پیشرفته با برنامه های Dzkj و 2xw و  ReEox :

شما محدودیت درآمدی ندارید و همیشه می توانید کار خود را ارتقاء دهید. در آموزشگاه توبیکس که یکی از بهترین ها در ایران و تهران است، به شما یاد می‌دهیم که یک شغل پردرآمد و با منزلت دست و پا کنید. بله , شما در دوره های ما با ساختار گوشی، اجزای آن و وظیفه هر قطعه به کار رفته در موبایل آشنا خواهید شد. به قطعات الکترونیکی بر روی برد موبایل و کارکرد آنها آشنا می شوید و می‌آموزید چطور این قطعات را تعمیر یا تعویض نمایید. بهترین راه برای تعمیر گوشی مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل و سپردن کار به دست متخصصان است.

انواع تعمیرات موبایل

علاوه بر مسایل امنیتی که گفتیم یک نفر که برای تعمیرات موبایل به شما مراجعه کرده است، باید نسبت به تعویض قطعات اصلی گوشی تلفن همراه شما بسیار حساس باشد. یک متخصص تعمیرات موبایل خوب و کارآزموده حتما تنها در صورت نیاز قطعات اصلی گوشی تلفن همراه شما را تعویض می‌کند؛ چرا که به هر حال قطعه تعویضی کارایی و کیفیت قطعه اصلی را نخواهد داشت. همچنین تعویض قطعه اصلی هزینه بسیار بیشتری برای تعمیرات موبایل به شما تحمیل می‌کند.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار