آموزش تعمیرات موبایل سخت افزار و نرم افزار کامتک | tamirkaran-iran

شرکت مرکز تعمیرات موبایل متخصص در تعمیر انواع گوشی‌های اندرویدی و آیفون در برندهای مختلف است. مرکز تعمیرات موبایل مجموعه ایست که در آن متخصصان مجرب در زمینه تعمیر گوشی در کارگاه های مجهز به به روز ترین تجهیزات، تعمیرات انواع گوشی های موبایل را با بهترین کیفیت انجام می دهند. مرکز تعمیرات موبایل سالهاست در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت می کند و همزمان آموزش تعمیرات موبایل را نیز به علاقمندان ارائه می کند. تعمیرات گوشی ال جی نیز گاها با قطعات تقلبی و فیک انجام می شود که این کار باعث دوباره خراب شدن گوشی می شود.

  • ما در این مجموعه از تجهیزات و دستگاه هایی استفاده می کنیم که نمونه آنها را در کمتر تعمیرگاهی می توان یافت.
  • گوشی های اندرویدی طرفداران زیادی دارند و به دلیل داشتن قیمت مناسب تر، افراد بیشتری به خرید آنها روی می آورند.
  • تعمیر سوکت شارژ موبایل نیاز به تخصص دارد و برای این کار می توانید به مرکز تعمیرات موبایل امدادکاران مراجعه کنید.
  • شاید بدترین گزینه برای تعمیرات موبایل اشخاص گمنام و غیرقابل‌ردگیری‌ای هستند که گوشی شما را با خود می‌برند و شما نمی‌دانید به کجا.
  • شعبه نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در غرب تهران در منطقه ستارخان قرار دارد که شعبه مرکزی این مجموعه نیز به حساب می‌آید.

اما این دستگاه‌ها همیشه در معرض خرابی هستند و از این رو، تعمیر نرم‌افزاری موبایل، از کاربردی‌ترین کسب و کارها، در این دوره و زمانه به حساب می‌آید. چقدر احتمال دارد یک فرد عاقل تلفن همراه چندین میلیونی خود را که مشکلی پیدا کرده، به یک تعمیرکار ناشی و بی‌تجربه بسپارد؟ در سالهای اخیر قیمت تلفن‌های همراه با رشد چشمگیری روبرو بوده است. یکی از دلایل این رشد قیمت، استفاده از تکنولوژی‌های پیچیده در تولید گوشی‌های موبایل است.

تعمیرات  موبایل سامسونگ

مجله خبری تعمیر کاران ایران های عمومی شامل مباحثی مانند آشنایی با مشکلات مختلف برندها و ساختار کلی هر یک می باشد. برای ورود حرفه ای به بازار کار نیازمند گذراندن دوره های تخصصی و فوق تخصصی خواهید بود. پس بعد از اتمام دوره های عمومی و برای اخذ مدرک مهارت از این مرکز و همچنین برای کسب صلاحیت کافی دوره های گفته شده را طی خواهید کرد. به همین دلیل هنرآموزان در انتهای دوره قادر هستند برندهای مختلف گوشی، اعم از برندهای رایج و غیرمعروف تر را باز و بسته کرده و آن را بدون کاهش کیفیت تعمیر کنند. هنرآموزان یاد میگیرند که چگونه با قطعات حساس گوشی های همراه همچون آی سی ها کار کرده و بدون آسیب رساندن به مدار اصلی آنرا جدا کنند. برای شرکت در دوره کارآموزی تعمیرات موبایل می توانید با آموزشگاه پایتخت فناوری در تماس باشید.

درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی

در واقع تلفن‌های همراه، مجموعه‌ای از قطعات و برد‌های الکترونیکی هستند که می‌توانند در اثر عوامل مختلفی دچار اختلال شوند. در این حالت برای گوشی هوشمند شما، آسیب‌ها و مسائلی به وجود می‌آید که می‌تواند منجر به کاهش سرعت گوشی، خرابی ال‌سی‌دی، قفل شدن، گیرکردن، کم شدن سریع شارژ تلفن شما گردد. فرایند کاری برد به این صورت است که هماهنگی بین سایر اجزای یک موبایل را فراهم کرده و بر عملکرد درست آن‌ها، تأثیر مستقیم دارد. تعمیر برد موبایل، از جمله کارهای فنی است که حتماً به تخصص و مهارت بالا نیاز دارد.

رفع مشکل شارژ نشدن موبایل

ویبره ی موبایل یکی از قابلیت های کاربردی این دستگاه است که احتمال دارد در اثر اختلالات متعددی از کارکرد اصلی خود دور بماند. وجود ویبره در تلفن های همراه امروزی بسیار مفید و ضروری است، زیرا به کمک ویبره بدون استفاده از صدای زنگ گوشی می توان از تماس های دریافتی، پیام ها و سایر اعلانات دیجیتالی مطلع شد. البته ساختار باتری به گونه ای است که معمولا قابل ترمیم نبوده و نیاز به تعویض دارد. بنابراین بیشتر تعمیرکاران اقدام به تعویض باتری موبایل می کنند تا به این ترتیب فرایند تعمیرات موبایل را به نحو احسن به اتمام برسانند. توجه داشته باشید که باتری جدید باید اورجینال باشد و متناسب با قدرت گوشی و مشخصات آن انتخاب شود. اگر از هزینه اعلام شده رضایت داشتید، روند تعمیرات گوشی شما آغاز می شود.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار