خدمات یخچال های تجاری | تعمیر تهویه مطبوع، تعمیر لوازم خانگی

خدمات یخچال تجاری

خدمات یخچال تجاری

به عنوان صاحب رستوران، شما به یک یخچال نیاز دارید تا غذاهایی را که به مشتریان خود سرو می کنید همیشه تازه نگه دارد. با سرو غذای تازه مشتریان خود را خوشحال می کنید که منجر به کسب و کار بیشتر می شود. تعمیر یخچال های تجاری گران هستند بنابراین باید از آنها اجتناب کنید. بهترین راه این است که از یخچال خود مراقبت کنید. برای کمک به شما در اینجا نکاتی در مورد نحوه مراقبت از واحد خود آورده شده است:

علاوه بر حفظ استانداردهای بهداشتی، تمیز نگه داشتن یخچال باعث می شود یخچال شما به خوبی کار کند. برای اینکه یخچال غذا را سرد نگه دارد، هوای گرم را از طریق کویل ها و دریچه های اطراف قاب خود وارد جو می کند. وقتی این واحدها مسدود می شوند، یخچال به درستی کار نمی کند. همچنین به طور موثر هوای گرم را وارد محیط نمی کند. نتیجه این کار خرابی دستگاه شما است. این واحد همچنین تمایل زیادی به مصرف انرژی دارد زیرا بیشتر از آنچه باید کار می کند. این به معنای قبوض بالای برق است.

برای اینکه دستگاه خود را در حالت عالی نگه دارید، باید به طور منظم کویل ها و دریچه ها را تمیز کنید. همچنین باید از شر هر گونه موادی که ممکن است مانع از گردش هوا در اطراف یخچال شما شود خلاص شوید. برای نتایج ایده آل، داخل و خارج یخچال را تمیز کنید. برای جلوگیری از آسیب به دستگاه خود، از استفاده از مواد شیمیایی خشن مانند آمونیاک و سفید کننده خودداری کنید. همچنین از پاک کننده هایی با رایحه لیمو دوری کنید. مطابق با خدمات لوازم آشپزخانه تجاری ارائه دهندگان، محصولات با رایحه، پوشش یخچال را جذب می کنند، بنابراین شما را ملزم به استخدام a تکنسین یخچال برای تعمیر واحد

از زیاده روی در یخچال تجاری خودداری کنید

به خصوص پس از اینکه به خواربارفروشی رفتید، معمولاً یخچال را زیاد می کنید. در حالی که انجام این کار باعث می شود تا بسیاری از مواد غذایی برای مشتریان شما تازه بماند، اما اغلب منجر به آسیب به یخچال می شود. هنگامی که مواد غذایی زیادی در مقابل بدنه یخچال وجود دارد، دستگاه سخت تر از آنچه باید کار می کند. این منجر به افزایش مقدار انرژی مصرف شده می شود. این واحد همچنین مشکلات مکانیکی را ایجاد می کند که شما را ملزم به استخدام یک متخصص برای رفع آنها می کند.

به طور منظم یک ارائه دهنده خدمات لوازم تجاری استخدام کنید

برای حفظ سلامت واحد خود، باید حداقل سالی یک بار سرویس لوازم تجاری فالز چرچ را برای بازرسی واحد و رفع مشکلات احتمالی آن استخدام کنید. به عنوان یک قانون سرانگشتی یک متخصص خبره و با تجربه استخدام کنید.

دسته: تعمیرات لوازم خانگی برچسب ها: تعمیر لوازم تجاری ، سرویس لوازم تجاری فال کلیسا ، لوازم آشپزخانه تجاری ، تعمیرات یخچال تجاری ، تکنسین یخچال

منبع: https://www.expressappliancesrepair.com/blog/commercial-refrigerators-services-guide/