تعمیر سرخ کن تجاری | تعمیر تهویه مطبوع، تعمیر لوازم خانگی

تعمیر سرخ کن تجاری

تعمیر سرخ کن تجاری

به عنوان صاحب رستوران، حتماً با سرخ کن تجاری خود با مشکلاتی مواجه شده اید. گاهی اوقات مشکلات بسیار اساسی هستند که می توانید بدون نیاز به استخدام متخصص تعمیر سرخ کن تجاری آنها را برطرف کنید. در موارد دیگر، مشکلات پیچیده هستند که باید یک متخصص را استخدام کنید. درست مانند سایر وسایل، پروازهای عمیق تجاری تعدادی مشکلات رایج دارند که از آن رنج می برند. مشکلات رایج سرخ کن تجاری عبارتند از:

این یکی از مشکلات رایجی است که می‌تواند باعث فرار مشتریان از رستوران شما شود، زیرا بدون مهارت در رفع سریع مشکل، می‌توانید سفارش‌ها را با تاخیر زیادی مواجه کنید. هر زمان که چراغ خلبان نقصی داشته باشد، پرواز عمیق گرم نمی شود. مشکل ناشی از شکستگی دماسنج است که باید فوراً تعویض شود تا فلایر عمیق به طور عادی کار کند. اگر مهارت لازم برای جدا کردن دماسنج شکسته و جایگزینی آن با یک دماسنج جدید را ندارید، باید یک تعمیر لوازم آشپزخانه تکنسین برای کمک به شما برای رفع این مشکل باید دیپ فلایر را جادو کنید و آن را از برق جدا کنید. سپس باید با خیال راحت ترموپیل شکسته را بردارید و آن را با یک دماغه جدید جایگزین کنید. وقتی همه چیز درست شد، باید دیپ فلایر را دوباره وصل کنید.

مشعل ها در حال سوختن

گاهی اوقات ممکن است دستگیره های گاز سرخ کن عمیق را بچرخانید و شعله ها در اطراف مشعل روشن نشوند. این منجر به کندی پخت می شود زیرا قابلمه های پخت حرارت بهینه را دریافت نمی کنند. علاوه بر مشکلی که باعث تاخیر در آشپزخانه شما می شود، آشپزخانه شما را نیز در معرض خطر باد کردن قرار می دهد. در بیشتر موارد، این مشکل به دلیل گرفتگی مشعل ها ایجاد می شود. گرفتگی زمانی اتفاق می افتد که کثیفی یا مواد غذایی روی مشعل ریخته شود و شما آن را برای مدت طولانی تمیز نکنید. برای جلوگیری از سوختن دست ها هنگام رفع مشکل، باید شعله ها را خاموش کنید و منتظر بمانید تا مشعل ها خنک شوند. با استفاده از یک برس با میخ های تیز، باید روزنه های مشعل را تمیز کرده و تمام زباله های ایجاد کننده گرفتگی را از بین ببرید. سپس باید مشعل را روشن کنید و مشاهده کنید که آیا شعله کامل است یا خیر. اگر نه و همه چیز را امتحان کرده اید، یک سوال بپرسید خدمات لوازم تجاری ارائه دهنده برای بازرسی واحد

نتیجه

اینها برخی از مشکلات رایج سرخ کن تجاری و نحوه رفع آنها هستند. برای جلوگیری از آسیب رساندن به دستگاه خود، همیشه توصیه می شود که یک سرویس لوازم آشپزخانه تجاری الکساندریا را استخدام کنید تا دستگاه را برای شما تعمیر کند. به عنوان یک قانون سرانگشتی، یک متخصص معتبر را استخدام کنید.

منبع: https://www.expressappliancesrepair.com/blog/commercial-deep-fryer-repair/