تعمیرات موبایل تعمیر گوشی موبایل با قطعات اصل + گارانتی | tamirkaran-iran

مثلا اگر مجله خبری تعمیر کاران ایران خاموش می شود، باتری، مین برد و آی سی شارژ عیب یابی می گردند. پس از آن که مشخص شد ایراد از کدام قطعه است، آن بخش به فراخور شدت آسیب دیدگی، تعمیر و یا تعویض می گردد. به این ترتیب مشکل حل شده و کاربر می تواند مثل روز اول از موبایل خود استفاده کند. یادگیری نحوه رفع این عیب ها راه حل های پرسرعتی دارندکه در مغازه های حرفه ای تعمیر تلفن های همراه یا دوره های آموزش تعمیرات موبایل قابل اخذ است. برخی از تعمیرات تلفن مانند آب خوردگی و ضربه خوردن گوشی های موبایل به زمان و تمرکز و تجربه زیادی برای تعمیر نیاز دارند.

  • چون اگر تعمیر موبایل به درستی و با دقت انجام شود، هیچوقت نمایندگی نمی‌تواند متوجه این امر گردد که گوشی توسط تعمیرکار دیگری باز شده است.
  • برای بخش سخت افزاری تعمیر گوشی حدود ۱۲ تا ۲۰ میلیون ابزار اولیه لازم دارید ولی باید بدانید که مثلا اگر لوپ خوب بخواهید فقط ۸ میلیون باید هزینه میکروسکوپ کنید.
  • نـیروهــای خــدماتی برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد آچاره هستند و از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند.
  • موبایل همانند دیگر لوازم با گذشت زمان با مشکلات گوناگونی در زمینه نرم افزار و سخت افزار روبه رو می شود.

شما می‌توانید در این مرحله، برای تست کانکتور خود اقدام کنید و عملکرد تاج و ال سی دی را با نصب کانکتور جدید آزمایش نمایید. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات تخصصی تعمیر گوشی اپل، از قسمت \\\\\\\\\\\\\\\”درخواست آنلاین تعمیر موبایل\\\\\\\\\\\\\\\” اقدام کنید. پس از دریافت درخواست تعمیر گوشی، تیم پشتیبانی ما با شما تماس خواهد گرفت. باتوجه‌به سابقه‌ای که معمولاً تعمیرکاران از مراجعات مشتریان خود دارند، مشکلات گوشی‌های هوشمند معمولاً در اثر فرسودگی و یا آسیب‌های فیزیکی رخ می‌دهد.

تعمیرات موبایل به صورت تخصصی

مرکز تعمیرات موبایل علاوه بر گوشی های سامسونگ، متخصص در انواع تعمیرات گوشی اپل، تعمیرات گوشی هواوی و تعمیرات گوشی شیائومی است. اگر باز هم مشکل رفع نشد، به نمایندگی تعمیرات موبایل آنلاین امدادکاران مراجعه کنید. در این مجموعه کارشناس تعمیر گوشی، مشکل شما را به صورت اصولی رفع خواهد کرد. آی سی وظیفه تامین انرژی قطعات موبایل را بر عهده دارد و در صورت خرابی این قطعه، قطعات زیادی در گوشی از کار می افتند. در صورتی که سریعا به یک تعمیرگاه موبایل مراجعه کنید، ممکن است IC قابل تعمیر باشد. پس اگر این مشکل برای شما پیش آمد، گوشی را خاموش کنید و آن را به تعمیرکاران امدادکاران بسپارید.

تعمیرات موبایل تعمیر موبایل تعمیر گوشی موبایل

در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز از خدمت انجام شده، پشتیبانی امدادکاران در کنار شما خواهد بود و نیروی جدید جایگزین می‌کند. در ادامه این دو دسته را به صورت کامل توضیح می دهیم تا بتوانید با مشکل موبایل خود آشنا شوید. پس از ثبت سفارش، متناسب با توضیحات شما قیمت دقیق انجام خدمت مشخص می گردد. با توجه به نوسانات فعلی بازار، نرخ ارائه خدمات ۲۰ تا ۳۰ درصد نوسان خواهد داشت.

بعد از تعمیر گوشی مثل روز اول درست میشه ؟

در سال 1994 بازی محبوب و نوستالژیک تتریس به عنوان اولین بازی به گوشی‌های موبایل اضافه شد. در سال 1997 ژاپنی‌ها برای اولین بار دوربین را به موبایل اضافه کردند. در 2003 نوکیا گوشی معروف 1100 را روانه بازار کرد که تا به امروز پرفروشترین گوشی موبایل تاریخ است و احتمال زیاد با فروش 250 میلیون گوشی موبایل این عنوان را تا همیشه برای خود حفظ خواهد کرد. سر انجام در سال 2007 اسمارت‌فون‌ها یا تلفن‌های هوشمند امروزی وارد بازار شدند که تا به امروز حدود 6 میلیارد گوشی هوشمند در جهان به فروش رسیده است. در مرحله دوم ممکن است مشکل از کلید پاور یا ال سی دی دستگاه باشد ، درصورتی که مشکل از ال سی دی دستگاه باشد هنگام روشن شدن گوشی صدای آغازاین خود را پخش میکند و ویبره میرود.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار