تعمیرات موبایل تخصصی ضمانت یک ماهه پیک رفت و برگشت رایگان موبایل لند | tamirkaran-iran

گلس، به لایه‌ای محافظ، از جنس پلاستیک یا شیشه، گفته می‌شود که برای جلوگیری از ایجاد خط و خش و شکستگی ال سی دی، روی صفحه نمایش نصب می‌شود. برخی از کمپانی های تولید کننده موبایل، مانند آیفون و سامسونگ، این کار را در هنگام تولید گوشی‌های خود انجام می‌دهند و لایه‌ای شیشه‌ای به نام گلس، بر روی صفحه نمایش پرس می‌کنند. وقتی آب به داخل گوشی نفوذ پیدا می کند به پورت ها ، جک ها و بلندگوها راه پیدا می کند و سپس به مدارها سرازیر می شود. آب یک رساناست در نتیجه جریانی را منتقل می کند که باعث می شود تلفن با انرژی بیشتری کار می کند و این باعث آسیب دیدن آن می شود. در این صورت باید گوشی را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید تا این مشکل را کاملا تخصصی رفع کند. البته این آسیب ها به سرعت رخ نمی دهد و گاهی ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا به قطعات تلفن همراه آسیب وارد شود.

  • اگر عملکرد صفحه لمسی واقعاً خراب شده است، باید صفحه را تعویض کنید.
  • در این شرایط باید ابتدا اتصالات و کابل را بررسی کنید و در نهایت به سراغ ریست کردن بروید.
  • بنابراین با نمایندگی تعمیرات موبایل 24 ساعته امدادکاران تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن این مشکل رفع شود.

مهم‌مجله خبری تعمیر کاران ایران عاملی که موجب خرابی CPU موبایل می‌شود، گرمای بیش از حد است. درواقع گرمایی که از کار کردن پردازنده نشأت می‌گیرد، توسط فن موبایل مهار می‌شود تا آسیبی به CPU وارد نشود. درصورتی که فن موبایل خراب شود، گرمای پردازنده مهار نشده و به آن آسیب وارد می‌شود.

آموزش تعمیرات موبایل ✔️ (از صفرتا صد مطابق با بازار کار)

گوشي سامسونگ يكي از بهترين گوشي هاي بازار ايران است كه طرفداران خاص خود را دارد و هر روزه بر تعداد مدل ها و طرفداران افزوده مي شود. آموزش تعميرات موبايل سامسونگ به قدري گسترده و متنوع است كه به محض وارد شدن مدل جديد، آموزش هاي آن نيز شروع مي شود. در برخي وب سايت ها، آموزش تعميرات موبايل ارائه مي شود كه مي توانيد فايل هاي آن ها را دانلود كرده و استفاده كنيد. برخي مراكز آموزش تعميرات موبايل را راه اندازي كرده اند كه تعميركاران موبايل مي توانند با مراجعه به اين مراكز، در اين زمينه آموزش ديده و گوشي سامسونگ كاربران را تعمير كنند. اگر از آیفون 8 به بالا در هنگام تعویض LCD ، LCD جدید را پروگرام نکنیم trutone LCD فعال نخواهد شد. گاهی نیز ممکن است گوشی کارت حافظه را نیز شناسایی نکند که باید برای رفع آن به قسمت تنظیمات و بعد storage رفته و بر روی گزینه format sd card ضربه بزنید که این راه حل برای نسخه های اندروید 10 کمی متفاوت تر است.

حل مشکل عدم اتصال به وای فای و بلوتوث

چرا که امکان کار کردن با گوشی و استفاده از امکانات آن را از شما می گیرد. به اینترنت متصل شوید و هر نیازی که در سایت ها، اپلیکیشن ها، شبکه های اجتماعی و … دارید، برطرف کنید. عالی عالی عالی کارشون و برخوردشون و توضیحاتشون و اصالت کالاهاشون ،عالی بود. سپاس از خدمات مناسب و برخورد عالی پرسنل شما، برایتان سلامتی و موفقیت آرزومندم . در صورت لزوم میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم در این خصوص را دریافت نمایید. می توان برخی از ابزار ضروری را در ابتدای راه اندازی کار تهیه کرد و برخی دیگر را پس از این که کسب و کارتان کمی رونق گرفت با استفاده از سود دریافتی خریداری نمود.

شاید عجیب به نظر برسد، ولی گوشی موبایل خود را ترجیحا روی سطوح خنک با دمای پایین‌تر قرار دهید. گرم شدن گوشی یک پدیده کاملا فیزیکی است و راه‌حل‌های فیزیکی می‌تواند به شما کمک کند که کمتر به تعمیرات موبایل فکر کنید. بلوتوث و وای‌فای خود را تنها هنگام نیاز روشن کنید و در سایر موارد خاموش نگهدارید.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار