راهنمای سئو ویدیو + روش های بهینه سازی ویدیو در گوگل

امروزه اکثر سایتها بر روی صفحات دسته بندی و یا لندینگ پیج های سایت خود استراتژی سئو را انجام می دهند. شاید حتی نوایندکس کردن صفحات برچسب و دسته بندی در بعضی سایتها , برای استراتژی سئوی آن سایت یک امر ضروری باشد. همچنین می توان گفت شما کنترل چندانی در زمینه سئو خارجی ندارید و عوامل خارجی سایت تعیین کننده این موضوع هستند؛ در حالی که سئو داخلی تمام و کمال مربوط به اقدامات و استراتژی های شما می شود. افزایش سرعت سایت یکی از نکات سئو تکنیکال است که بیشتر به زیر ساخت وب سایت شما مربوط می شود. این قسمت از سئو به محتوا ارتباطی ندارد، بلکه به زیر ساخت سایت مرتبط می شود. سئو فنی یا تکنیکال سایت همانطور که از اسم آن مشخص است هیچ ارتباطی با محتوای واقعی وب سایت و یا تبلیغ وب سایت ندارد. در واقع، طبق مطالعات مربوط به «عوامل دخیل در رتبهبندی موتورهای جستجو» مشخص شده که هیچ ارتباطی بین Schema و رتبهبندی صفحهی اول وجود ندارد.

واکنشگرا بودن صفحات سایت موجب میشود کاربران با تمام سیستم ها مانند موبایل، تبلت و امثال آن بتوانند سایت شما را راحت مشاهده کنند. گوگل URLها را بالای عنوان، در صفحه نتایج جستوجو به نمایش درمیآورد و هر عبارتی که در URL استفاده کردهاید، در این بخش نشان داده میشود. می توانید با ری دایرکت 301 سایت هدف به سایت خودتان از قدرت سایت خریداری استفاده نمایید. نکته حرفه ای: ویکی پدیا در واقع فهرستی از مقالات با پیوندهای مرده دارد. در گام بعدی باید از هر صفحه یک لینک خارجی نیز داشته باشیم که بهتر است برای اینکار لینک به مقالات مرجع خارجی یا سایت های عمومی مانند ویکی پدیا باشد و لینک به رقبا ندهیم. اگر نمیدانید چطور باید استراتژی سئو داشته باشید و چه ناتی را باید در نظر بگیرید حتما مقاله استراتژی سئو را مطالعه کنید. این مورد حتما باید در ساختار سایت و صفحات آن وجود داشته باشد. اگر قصد دارید با قدرت کامل و به طور مثال; ماشینی با باک پر به جلو حرکت کنید, باید تمامی قطعات ماشین بدرستی کار کنند. این بخش از سئو سایت بسیار بخش مهمی است که وجود ان برای ارتباط بهتر با موتور جستجو برای هر وبسایت لازم و ضروری می باشد.

میتوان حدس زد دلایل بسیاری وجود دارند که عاشق سئو باشید، سئو بسیار شگفتانگیز است. امروزه شبکه های زیادی در فضای مجازی وجود دارند که برای جذب مخاطبان و ارتقای سئو سایت خبری باید از قابلیت های آنها استفاده کرد. برای استفاده مؤثر از این تکنیک سئوی خارج از صفحه، باید محل بحث و گفتگوهای مربوط به محصولات/خدمات/توقف خود را پیدا کرده و در آن شرکت کنید. Russ جایگزینی عنوان و سایر متا دادهها را برای تکمیل سئوی پوسته برنامه ساخته شده قبل از ارسال آن به مرورگر نشان میدهد. به عنوان مثال، همانطور که در تصویر میبینید صفحهی مورد نظر تاریخ ماه فعلی را نشان میدهد. مطالعات در مورد نرخ کلیک نشان میدهد که عنوانهای احساسی نسبت به عنوانهای خنثی، ۷ درصد کلیک بیشتری دریافت میکنند. نقشه سایت بسیار مهم است زیرا به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا اطلاعات دقیقی در مورد وب سایت شما به دست آورند.

قصد داریم مهمترین نکات در سئوی تکنیکال سایت را که تاثیر مستقیمی در پیشرفت سایت در موتورهای جستجو دارد را به شما معرفی کنیم. امروز قصد داریم در مورد سئو تکنیکال صحبت کنیم. اگر در مورد موضوعی سرچ کرده اید و متوجه شدید که قیمت و ستاره دار بودن و یکسری المان دیگر در کنار توضیحات آن مطلب در گوگل وجود دارد, این بخاطر استفاده از استراکچر دیتا و همچنین کدهای اسکیمای درون سایت هست. در ادامه مطلب، به اهمیت سئو و موارد دیگر در مورد آموزش سئوی تصاویر میپردازیم. گوگل همیشه به دنبال این است که بهترین نتایج را به کاربران نمایش دهد و برای بهترین بودن از همه لحاظ باید موارد فنی وبسایت خود را بررسی کنیم. جایگاه سئو در فرآیند طراحی سایت، بازاریابی دیجیتال و فروش از طریق وب یا اپلیکیشن موبایل، تقدم بر همه آنهاست و باید برای آن یک استراتژی صحیح در نظر گرفت و در عین حال برای آن پایانی نمی توان در نظر گرفت. سعی کنید قبل از شروع پروژه وب سایت خود، مشاوره سئو را انجام دهید تا استراتژی مشخصی از همان ابتدا در سایت شما ایجاد شود.

برای اینکه درک بهتری نسبت به این افراد داشته باشید، توصیه میکنم با نردبان وفاداری و بحث انواع مشتری آشنا شوید. موتور جستجو نمی­داند به کدام یک رتبه بهتری دهد بنابراین هر یک از این دو صفحه تهدیدی برای رتبه نگرفتن دیگری است و هر کدام ممکن است قبل از دیگری در نتایج ظاهر شود. در این دوره ما یاد می گیریم که چطور قالب یا ظاهر یک سایت رو طراحی و پیاده سازی کنیم. اگر قصد پیشرفت واقعی و فروش بیشتری در کسب و کار اینترنتی خود دارید, حتما این چک لیست را که در مورد سئو تکنیکال هست , سئو در اصفهان در سایت خود پیاده کنید. حتما این مورد را با برنامه نویس سایت خود در میان بگذارید تا کدهای مربوطه را اگر بیش از ۸ عدد شده اند بررسی کنند. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، متا دیسکریپشن از تگ های html است که با هدف بسیار سادهای مورد استفاده قرار گرفته می شود.

تین نیوز آنیرو، سامانه پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی است که ترددکنندگان آزادراهی میتوانند با مراجعه به سایت این سامانه نسبت به استعلام بدهی و پرداخت عوارض آزادراهی خود اقدام کنند. با یک مشاور کسب و کار ارتباط میگیرند و اولین چیزی که مشاور به آن ها میگویند، این است که وب سایت خود را برای کسب و کارتان راه اندازی کنید. اگر بخواهید از این کار به تعداد زیاد استفاده کنید سبب سردرگمی کاربر شده و با گذشت زمان از تعداد بازدیدکنندگان کم می شود. سئو کار می داند که فقط یک مطلب مرتبط با جستجوی کاربران به وجود بیاورد کفایت نمی کند. اصلا قرار نیست کسی در گوگل سرچ کند ” ورود به سایت تحلیل سئو” که اگر کسی این موضوع را سرچ کند صفحه اصلی سایت در رتبه اول قرار خواهد گرفت. به کاربران گزارش دهید که آیا این صفحه حذف شده یا نیست. به روز رسانی تگ های عنوان و توضیحات متا دیسکریپشن را به طور مرتب انجام دهید. بهتر است بخش تگ توضیحات را هم پر کنید تا اطلاعاتی در مورد نوشته خود به خواننده بدهید.

که خزندگان نادرست به تفسیر محتوا می پردازند و نتایجی را که قصد نداشتید تولید می کنند. اگر قصد استفاده از کارکتر های انگلیسی را دارید از مخفف کلمه کلیدی استفاده کنید. این صفحات برای نمایش مطالب یک دسته بندی مشخص استفاده می شوند و موجب می شوند کاربران بیشتری در سایت شما گردش کنند. اگر صفحات دسته بندی شما دارای صفحاتی مانند ( ۱,۲,۳,۴,۵,…) هست حتما از کنونیکال کمک بگیرید. اگر صفحه ای از سایت را باز می کنید در قسمت تب صفحه در مرورگر و در کنار آن یک لوگوی کوچک را مشاهده می کنید که همان لوگوی سایت در بخش منو هست.

یا در قسمت سرچ کنسول از تب DNS کمک بگیرید که کل آدرسها را بر روی یک آدرس سینک کند. این تغییرات به وبسایت سلمان کمک کارد تا به عنوان Snippet ویژه انتخاب شود. Snippet ویژه به همراه بهبود رتبهبندی کلمهی کلیدی مورد نظر، باعث شد تا ترافیک آن صفحه بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یابد. ری اکت، یک کتابخانه جذاب زیر مجموعه جاوا اسکریئت می باشد که برای ساخت وبسایت و اپلیکیشن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از بردکرامب باعث بهبود تجربه کاربری و دسترسی بهتر صفحات به خرنده گوگل می شود که در نهایت باعث ایندکس سریعتر خواهد شد. با بررسی این فایل اطمینان پیدا کنید که اجازه ایندکس کردن مطالب سایت شما به ربات های خزنده داده شده است. با این وجود، حتی برخی از سایتهای معتبر که به شدت برای تلفنهای همراه بهینه شدهاند هم ممکن است با مسائل و مشکلات مختلف روبرو شوند. در غیر اینصورت در آینده با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد. این توضیحات در صفحه نتایج گوگل هم نمایش داده میشن و مورد مناسبی برای بهینه سازی سایته؛ چرا که کاربر با مطالعه عنوان و توضیحات کوتاه هر سایت از گوگل وارد سایت میشه.

بیل چگونه توانست با استفاده از طرح سوالات متداول میزان کلیک را ۱۵/۲۳ درصد افزایش دهد. بنابراین بیل یک طرح پرسش و پاسخ به بخش پرسشهای متداول صفحهی خود اضافه کرد. چگونه میتوان 404 صفحه خود را بررسی کرد ؟ ولی در ۹۵ % سایتها ایندکس شدن صفحات ثبت نام و ورود یا حتی صفحه سبد خرید یا تسویه حساب و… گوگل به صراحت گفته استفاده از اسکیما به ربات های گوگل حس جالبی می دهد و دوست دارند که روزی تمام سایتها از اسکیما برای نشان دادن موضوع محتوای سرچ شده , استفاده کنند. استفاده از SSL و انتقال آدرس از Http:// به Https:// یکی از فاکتور های سئو مورد تایید گوگل است.

خیلی از مشکلات ایندکس نشدن سایتها و یکسری صفحات مهم در این قسمت هست که متاسفانه بخاطر عدم آگاهی مدیران سایتها و یا وبمستران , این خطاها رخ می دهد. حالا چطور باید با این سایتها رقابت کنید تا جزو برترینها باشید؟ فرض کنید یک محصول با ۴ رنگ و ۵ سایز متفاوت وجود دارد و هر کدام از آنها یک صفحه دارند. Robots.txt یک فایل متنی است که در ریشه هاست وب سایت قرار دارد. یک فایل با پسوند txt هست که در اون ما میتونیم پیام های خودمون رو به ربات های گوگل برسونیم و بهشون بگیم چه رفتاری با صفحات وب سایت ما داشته باشند. هنگامی که به منابع معتبر با کیفیت بالا لینک می دهید، به گوگل می گویید که محتوای لینک شده مشابه مطلب شما است. تاثیر آن در مدت کوتاه تری برای کسب رتبه های بالاتر , نسبت به لینک سازی خارجی خواهد بود. چگونه باید سایت خود را با یک ساختار صحیح بهینه کنیم که هم قدرت سایت ما از لحاظ داخلی بالاتر برود و هم تاثیر لینک سازی خارجی برای ما بیشتر باشد؟ به این معنی که با این فایل به موتورهای جستجو دستور داده می شود که چه صفحاتی را ایندکس کنند و چه محتوایی را نادیده بگیرند.

پس شما در ساختار سایت خود و نحوه لینک دهی از صفحات کوچکتر به صفحات بزرگتر (که ترافیک بیشتری به سمت سایت می آورند) باید دقت کنید تا گوگل متوجه شود که چه صفحاتی از سایت شما بسیار مهم هستند. به یاد داشته باشید اگر قصد دارید که یک نقشه داخلی برای دسترسی آسان کاربر به سایت خود فراهم کنید, باید یک منوی کاربردی را آماده کنید. همچنین اگر سئوی خارجی سایت را بخواهید به درستی انجام دهید باید مسائلی را در مورد لینک های ایندکس شده و ایندکس نشده و همچنین دسترسی ربات های گوگل به صفحه ای که قصد دارید برای آن لینک بسازید را بررسی کنید. با این حال، باید اعتراف کنم که از اینکه افراد گفته شده داوطلبانه این کار را برای خودشان انجام می دهند، به نوعی تعجب می کنم. هر موتور جستجو با استفاده از ربات های خود صفحات جدید و تغییرات جدید را شناسایی می کنند. در صورتی که از Yoast استفاده میکنید، به سادگی میتوانید تنها با یک کلیک این صفحات را نوایندکس کنید.

گوگل تقریبا با الگوریتم مرغ مگس خوار و با استفاده از معناگرایی مخاطب را به هدف جستجوی مورد نظرش میرساند. در نتیجه، هر المانی که با این موارد نمایش داده نشود، از موتورهای جستجو پنهان می ماند. Query همچنین بسیاری از موارد پیچیده JavaScript مانند فراخوانی AJAX و دستکاری DOM را ساده می کند.فریمورک های دیگری از JavaScript نیز وجود دارد ، اما jQuery محبوب تر و قابل توسعه تر است.در این دوره آموزشی به صورت قدم به قدم jQuery آموزش داده می شود تا شما به خوبی با این کتابخانه محبوب آشنا شده و تسلط خوبی در استفاده از آن پیدا کنید.

به سراغ ایجاد کردن صفحات تکراری بروید. از طرفی امروزه کاربران اینترنت به اولین نتایج جستجوی گوگل اطمینان بیشتری می کنند و تعداد نفرات کمی امروزه سراغ صفحه های دوم جستجو گوگل خواهند رفت. آن ها در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در حال گشت و گذار در فضای اینترنت هستند و HTML صفحات را در دیتابیس­ های غول پیکر خود ذخیره می­کنند، به این عمل ایندکس کردن می­ گویند. می توانید از رقبای خود که در این کار موفق عمل کردند کمک بگیرید. چگونه می توانید بک لینک های با کیفیت بالا را سریعتر دریافت کنید؟ با استفاده از سرویس تحلیل سایت، نقاط ضعف و قوت سایت شما مشخص شده و بر اساس این نکات می توانید نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید. با نصب SSL روی سرور ، تنها می توانید با HTTPS به سایت خود دستیابی داشته باشید. سئو کلاه سیاه به تکنیک ها و استراتژی هایی گفته میشود که برای دستیابی به رتبه های بالاتر جستجو و شکستن قوانین موتور جستجو استفاده میشوند.

Bread crump یک منو از لینک صفحات قبلی است که به کاربر کمک می کند تا متوجه شود در کجای وب سایت شما قرار دارد و یک نقشه سایت برای کاربران است. اگر سایت شما از نوع وردپرس است و bread crump ندارد، به کمک افزونه yoast seo آن را اضافه کنید. اگر از وردپرس استفاده می کنید، Yoast و RankMath یک راه حل نقشه سایت را در افزونه خود ارائه می دهند. هنگامی که فلیکس نورتون برای بازرسی مسائل مربوط به سئو فنی وبسایت یکی از مشتریان خود اقدام کرد، با یک موضوع جالب برخورد کرد: آنها از هیچ لینک داخلی استفاده نکردند و لینکهای داخلی سایت از یک لنگر متنی وابسطه به کلمات کلیدی(Keyword-rich Anchor Text) استفاده نمیکرد.

بنابراین پیشنهاد میشود که هر سه ماه یکبار سئو سایت مورد بررسی قرار گرفته و لینکهای خراب رفع یا جایگزین شوند. همانطور که پیش از این هم گفتیم، توصیه ما به شما استفاده از افزونه Yoast است، چون تجربه کاربری بهتری از خود نشان داده است؛ اما خب افزونههای دیگری هم مثل Rank Math وجود دارند که میتوانید جایگزین YOAST کنید. به عبارت دیگر سئو شامل یک سری فرایند و استراتژیهایی است که روی سایت انجام میدهیم تا در نتایج جستجوهای مردم در گوگل، سایت در رتبههای بهتری قرار گیرد. این کار باعث می شود عکس های دیگر سایت لود نشود و زمان لود سایت کاهش پیدا کند . البته برای لینک های داخلی این موضوع هیچ فرقی نمی کند. البته سعی نکنید این قمست را زیاد شلوغ کنید. به دلیل اینکه سایت موزیک هست و تعداد محتوا زیاد هست شاید شما وقت نکنید رفع مشکل کنید ، شما مشکلات سایت رو مثل چک لیست سئو به ما اعلام میکنید 1 نفر از همکاران ما کمکتون و با مشاوره شما خطاهای سایت رو رفع میکنن . هرگز صرفا برای افزایش مطالب موجود در سایت، تولید محتوا نکنید. فرآیند تولید محتوا را باید با تحقیق در مورد کلیدواژه شروع کرد.

جواب این سوال بلی است؛ زیرا در کسبوکار آنلاین راهکارهایی وجود دارد که شما حتی بهتر و بیشتر از کسبوکار فیزیکی به درآمد میرسید. در گذشته استفاده از Www به عنوان بخشی از دامین وبسایت، به عنوان یک استاندارد محسوب میشد؛ اما اکنون وجود این بخش ضروری نیست؛ اما هنوز ممکن است آن را در بعضی از آدرسهای وبسایتها مشاهده کنید؛ زیرا تغییر آن سخت است و میتواند باعث بروز مشکلاتی شود. از آنجا که یک Snippet مناسب در SERP برجسته خواهد شد، میتواند تعداد کلیک و ترافیک ورودی سایت شما را بهبود ببخشد. مدت زمان لازم جهت کسب جایگاه مناسب در گوگل برای هر نوع وب سایتی متفاوت است و به نوع فعالیت و اعتبار موجود در کسب و کار شما بستگی دارد به عنوان مثال برای برخی از کسب و کار ها مدت زمان 3 ماه و برای برخی دیگر یک الی دو سال زمان کافی است. همچنین در قسمت فوتر سایت هم باید یک قسمت معرفی سایت داشته باشید و در قسمت های دیگر لینکهایی که نمی توانست در قسمت منو قرار بگیرد را در این قسمت بگنجانید. شما در این فایل به آنها خواهید گفت که چه مواردی در سایت من باید رهگیری بشوند و چه مواردی نیاز نیست که رباتها در آنها خزش کنند.

هیچ یک از این موقعیت ها ایده آل نیستند، به همین دلیل است که تحقیق در مورد کلمات کلیدی در سئو سایت فروشگاهی بسیار مهم است. طی بررسیهای فوق، فلیکس متوجه شد که هیچ کدام از محتواهای با کیفیت او به یکدیگر لینک نشدهاند. اضافه شدن لینکهای داخلی به صورت استراتژیک و موثر باعث شد ظرف کمتر از یک هفته ترافیک این وبسایت با افزایش ۲۵۰ درصدی روبرو شود. زمانی که کاربر به صفحاتی مراجعه میکند که دیگر آن صفحه در سایت وجود ندارد با خطای ۴۰۴ روبرو میشود. کارشناسان فنی سئو هفت با رعایت تمامی اصول و قواعد نوین در سئوی سایت می توانند از بهترین و راحت ترین روش رتبه سایت شما را در جستجوی گوگل بالا بیاورند و بهینه سازی کنند.

قبل از افزودن کلمات کلیدی به برچسب های ALT تصویر خود، زمانی را برای انتخاب تصادفی کلمات کلیدی از متن خود صرف می کنید. ”canonical” استفاده کنید. در واقع باید برای همه صفحات خود، URL متعارف تعریف کنید. برای این کار باید ارزش صفحات قدیم را به صفحات جدید منتقل کنید. به کار گیری SSL باعث افزایش امنیت انتقال اطلاعات سایت می شود علاوه بر این جالب است بدانید که قیمت آن چنانی هم ندارد. اما این کلمه یک کلمهی کلیدی بسیار خاص است که میزان جستجوی آن زیاد است. این موضوع در ابتدای سایت بسیار مهم هست. واقعا آیا نیاز هست برای تمامی فیلترهای نتایج محصولات سایتهای فروشگاهی لینک سازی انجام داد؟ اما بهتر هست تا کد مربوط به باز شدن لینک خارجی در صفحه جدید را در سایت خود قرار دهید. اینگونه صفحات معمولا برای کاربران ارزش خاصی نداشته و در نهایت منجر به ایجاد مشکلات مربوط به محتوای تکراری میشوند.

با توجه به افزایش سرچ موبایل در تمام سایتها (حدود ۶۰%) بهینه کردن سایت برای موبایل (Mobile Friendliness) و آسان کردن فرایند تعامل کاربر با سایت با کمک گوشی همراه بسیار در نزد گوگل و دیگر موتورهای جستجو اهمیت دارد. فقط در بعضی سایتها با ویژگی خاص این موضع صدق نمی کند. گوگل رتبه وب سایت هایی که واکنشگرا نیستند را در نتایج جستجو با موبایل به شدت پایین می آورد. حال فرض کنید این محتوا در نتایج جستجو نمایش داده نمیشود. حتی گوگل مدعی شده که قالب موبایلی سایت را برای ایندکس نسبت به دسکتاب در اولویت قرار داده است.

در ادامه چک لیست جامع سئو داخلی را ارائه می کنیم. لینک های ریدایرکت شده داخلی را حذف کنید. منو بردکرامب به انگلیسی Breadcrumbs یک منو لیست شده از لینک به صورت افقی است که در بالا یا پایین صفحه قرار میگیرد و کار آن نمایش فاصله کاربر تا صفحه اصلی است. این همان فرصتی بود که سلمان با آن روبرو شده بود: اضافه کردن ماه جاری به برچسب عنوان ممکن است به ترافیک وبسایت او کمک کند، اما به وضوح میتوان دید که گوگل این موضوع را کاملا نادیده میگیرد. به بیان دیگر به روش های بهینه سازی سایت از نظر فنی سئو تکنیکال گفته می شود که بیشتر در ارتباط با ربات ها، کدهای برنامه نویسی و ساخت نقشه سایت و دیگر مسائل فنی سایت است. اِمبد کردن یکی دیگر از روشهای سئو کردن ویدئو محسوب میشود. گاهی اوقات تغییر عنوان و استفاده از جملات جذابتر و کِشنده، باعث میشود نرخ کلیک محتوای قدیمی شما بیشتر شود. روشهایی مثل استفاده بیش از حد از یک کلمه کلیدی، تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی در لینک سازی، تولید محتوای تکراری، لینک سازی اسپم و … این امر به گوگل و دیگر موتورهای جستجو کمک می کند تا بر صفحه اصلی محصول تمرکز کنند، و ارزش کامل و امتیاز مثبت سئو را به صفحه اصلی محصول می دهند و احتمالاً به شما کمک می کند رتبه بالاتری در serp داشته باشید.

سئو تکنیکال یا technical seo همانطور که از اسم آن هم پیداست، بیشتر مربوط به نکات تکنیکی سایت است. افراد در طول روز با گوشی موبایل یا تبلت، بیشتر اوقات خود را در Social Network سپری میکنند. کوتاه و مرتبط با کلمه کلیدی باشد. این موضوع هم می تواند به درک بهتر گوگل برای اینکه متوجه شود صفحه مورد نظر زیر شاخه کدام دسته بندی هست و به چه صفحات دیگری مرتبط هست , کمک کند. مورد چهارم که باید در این افزونه در نظر بگیرید و یواست سئو نمیتواند آن را برای شما انجام دهد، بررسی رقبا و موقعیت شما در گوگل نسبت به رقبای شما است. در حالت ایده آل، شما باید آن را بسیار کوتاه تر از آن نگه دارید تا اطمینان حاصل شود که مهمترین صفحات شما اغلب خزنده می شوند: آزمایش نشان می دهد که نقشه های کوچکتر وب باعث می شود که ردگیری های موثر تر انجام شود. بخشی از خدمات سئو توسط تیم ما ارائه گزارش ماهیانه از عملکرد و روند انجام خدمات سئو وب سایت شما می باشد که با اطمینان خاطر نسبت به افزایش ورودی و پیشرفت کسب و کارتان از طریق وب سایت اطمینان خاطر حاصل شود. لینک با یک انکرتکست یکسان به دو صفحه ممنوع.

گوگل بارها گفته که استفاده از https برای من بسیار ارزش دارد. 2. از ابزارهای تحقیق کلیدواژه استفاده کنید تا آن دسته از کلمات کلیدی را پیدا کنید که مخاطبین به وسیله آن میتوانند شما را پیدا کنند. انواع cms ها و انتخاب بهترین سیستم مدیریت محتوا به ما کمک میکنند که سایت خود را ایجاد کنیم و همچنین انتخاب درست cms ها میتوانند در سئو سایت به ما کمک کند. خدمات سئو تکنیکال به ساختارمند کردن و منظم شدن سایت کمک میکند. به گفته کارشناسان سئو، لینک های خارجی مهمترین منبع رتبه بندی ارگانیک هستند. در آن زمان فلیکس تصمیم گرفت تا به محتوای مهم و اولویتبندی شدهی این وبسایت لینک داخلی اضافه کند. این نوع بک لینک ها با ارتقاء رتبه وب سایت منجر به معرفی هر چه بیشتر و بهتر آن در بطن رسانه های اجتماعی گردیده و کاربران بیشماری را به سمت و سوی خود رهسپار می کند.

به درک گوگل برای فهمیدن موضوع صفحه موردنظر و همچنین نرخ تبدیل بیشتر در سرچ های کاربران بسیار کمک کننده خواهد بود. اگر همه ی صفحات ایندکس شوند محتوای کپی ایجاد شده باعث بروز آسیب جدی به سئو وب سایت ما می شود، کنونیکال در اینجا به کمک ما آمده تا ایندکس صفحات هرز جلوگیری کند. به نوعی میتوان گفت که کاربرد اصلی و مهم تگ کنونیکال برای صفحات و محتواهای تقریباً مشابه است. یا اگر صفحات محصول با ویژگیهای یکسان دارید می توانید از رل کنونیکال کمک بگیرید. آدرس صفحه تنها با یک آدرس در دسترس باشد. Robots.txt در دسترس قرار دارد. گوگل برای هر سایت یک نرخ خزش در نظر میگیرد که میزان آن بستگی به عوامل متعددی دارد که بعدا به آنها خواهیم پرداخت در حال حاضر دیدن کنید از ۶ عامل تاثیر گذار در افزایش نرخ خزش.

اما بهتر هست صفحات درباره ما و تماس با ما را در قسمت فوتر سایت قرار دهید. این چک لیست سئوی تکنیکال را در سایت خود انجام دهید تا بتوانید با کمک ۲ بخش دیگر سئوی سایت (لینک سازی داخلی – لینک سازی خارجی) رقیب سختی برای رقبای خود باشید. مگر اینکه از کنسول جستجوی قابلیت همخوانی با تلفنهای همراه شرکت گوگل استفاده کنید. استفاده از فوتر و حتی منو برای صفحات مهم که قرار هست تبدیل مشتری را انجام دهد, کاربردی نمی باشد. سرعت سایت یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی و افزایش نرخ تبدیل و ctr سایت هست.

چرا که شایسته آن است. استفاده از داده های ساختار یافته به دلیل استفاده گوگل از آن ها در serp اهمیت زیادی دارد. به طور معمول قسمتی از داده های ساختار یافته توسط افزونه های سئو در وب سایت شما ایجاد می شوند. داده های ساختار یافته به کد هایی اطلاق می شود که شما در قالب وب سایت خود ایجاد می کنید تا هر قسمت از محتوای سایت به موتور های جستجو معرفی شود. دوره هایی که در لرنو وب برگزار می شود از حرفه ای ترین دوره های تخصصی آموزش سئو در ایران است که به جای مفاهیم تئوری , تجربیات تخصصی به شما آموزش داده می شود .این دوره ها با همکاری آموزشگاه سئو لرنووب و موسسه پارسه طراحی شده اند. در این مرحله، این مشتری بیش از ۳ ماه از همکاری این مشتری و آژانس فلیکس میگذشت. فلیکس چطور توانست با استفاده از لینکگذاری داخلی ترافیک سایت خود را ۲۵۰ درصد افزایش دهد. فلیکس و تیم تحت مدیریت او در این چهارچوب زمانی حجم زیادی محتوای باکیفیت در وبسایت مشتری منتشر کرده بودند؛ با این حال ترافیک و رتبهی این وبسایت بسیار پایین بود. با برنامه نویس سایت در ارتباط باشید. پیشنهاد می کنم اطلاعات زیادی در این زمینه یاد بگیرید و یا با برنامه نویس سایت خود صحبت کنید تا سرعت لود تایم سایت را حداکثر به زیر ۳ ثانیه و حتی ۱ ثانیه کاهش دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار