آموزش تعمیرات موبایل صفر تا صد ویژه بازار کار 1401 | tamirkaran-iran

مجله خبری تعمیر کاران ایران گوشی من( J3 (2016 هستش الان چند روزه آنتن نداره بعد مینویسه عدم اتصال به شبکه یا فقط تماس اضطراری.اگه میشه راهنمایی کنید ایراد از کجاس. سرعت پاسخگویی، وقت شناسی، برخورد تکنسین، دقت و ظرافت در کار و حتی قیمت… سلام.خسته نباشید بسیار عالی بود فکر نمیکردم اصلا به این سرعت و قیمت خدمات رسانی بکنید. راهکار سرویس دهی در محل مشتری بسیار ایده خوب و کارآمدی است که رضایت و اعتماد مشتری را به همراه دارد.

  • این سایت در صفحه تماس با ما و درباره خود دو آدرس مجزا درج کرده است.
  • قسمت‌هایی که تحت تماس آب هستند، سولفاته می‌شوند و بایستی تا دو روز بعد از آب‌رفتگی گوشی، به تعمیرات گوشی تحویل و رفع شود.
  • در موبایل لند تمامی مدل های تلفن همراه و تبلت به صورت کلی و جزئی تعمیر می شوند.
  • این شرکت یکی از مراکز معتبر و باسابقه در حوزه ی تعمیرات موبایل می باشد که تاکنون به واسطه ی کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته موفقیت های ارزنده ای را به دست آورده است .

در موبایل ها بخشی تحت عنوان حافظه دسترسی تصادفی وجود دارد که با برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنید و از آنها خارج نشده اید، پر می شود. همچنین این امکان برایتان وجود دارد که گارانتی تعمیرات دریافت کنید و از دیگر خدمات دلتوس نیز بهره مند شوید. بعد از دریافت اطلاعات و مستندات به صورت کامل، برآوردی اولیه از وضعیت دستگاه شما انجام خواهد شد.

شروع آموزش تعمیر موبایل

تمامی قطعات به‌کاررفته در بخش تعمیر گوشی در مجموعه موبایل کمک، اورجینال و دست‌نخورده می‌باشد. ازآنجاکه یک تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه الکترونیکی محسوب می‌شود و بر روی آن سیستم عاملی نصب شده است، بنابراین می‌توان مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برای هر مدل گوشی پیش‌بینی کرد. در این مقاله با کامل‌ترین محتوای آموزشی دررابطه‌با تعمیر موبایل همراه ما باشید تا به‌صورت جامع این موضوع را بررسی کنیم. بسیاری از این مشکلات، به برند و مدل موبایل‌ها بستگی ندارد و می‌توان گفت در همه موبایل‌ها، این اتفاقات ممکن است رخ دهد. اما احتمالاً مالکین گوشی‌های نسل جدیدتر، آن هم به علت پیشرفته‌تر و آپدیت تر بودن آن‌ها و رفع شدن باگ‌ها در سری‌های قبل، کمتر با نقص‌های نرم‌افزاری در تلفن همراه خود مواجه خواهند شد.

درخواست آنلاین خدمات موبایل

علاوه بر این، آی سی تغذیه، کنترل دمای CPU، پاور آمپلی فایر RF، دوربین و دیگر قطعات را نیز برعهده دارد. از آنجا که آی سی تغذیه جزئی از مدار شارژ دستگاه محسوب می شود از نشانه های خرابی آن می تواند بروز مشکل در این مسیر باشد. خرابی باطری، خرابی مدار شارژ، سوختن آی سی تغذیه، ویروسی شدن دستگاه، خرابی برد، ایراد در هارد گوشی و.. اگر با چنین مشکلی در موبایل خود مواجه شدید در وهله اول از شارژ داشتن باطری گوشی مطمئن شوید.

قطعات اورجینال با گارانتی اصالت قطعه

اگر جنبه های مختلف شغل تعمیرات موبایل را در نظر گرفته اید و قصد ورود به آن را دارید باید در ابتدا سرمایه ای را جهت یادگیری مهارت های مرتبط با این حرفه در نظر بگیرید. میزان این سرمایه گذاری کاملاً به تعداد خدماتی که قصد دارید به مشتریان خود ارائه دهید بستگی دارد. شروع برای ارائه خدمات تنها یک برند معروف تلفن همراه که بیشترین تعداد افراد از آن استفاده می کنند ، می تواند ابتدای کار شما باشد. ارائه سرویس و خدمات با کیفیت می تواند در کوتاه مدت مشتریان شما را افزایش دهد.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار