تعمیرات موبایل تعمیر موبایل تعمیر گوشی موبایل کمک | tamirkaran-iran

مجله خبری تعمیر کاران ایران لند کلیه قطعات اپل را به صورت مستقیم وارد کرده است، قطعات شامل ال سی دی اپل ،باتری ایفون ، تمامی فلت های اپل و … می باشد. کلیه خدمات تعمیرات سخت افزاری گوشی موبایل در مجموعه ما قابل انجام است. تعمیرات سخت افزار تلفن همراه زمانی مورد نیاز است که قطعه ای از دستگاه شما آسیب دیده باشد. با جستجوی “خیابان انقلاب تعمیرات موبایل” یا “تعمیرات موبایل خ انقلاب” به طور حتم با بزرگترین مرکز تعمیرات موبایل تهران یعنی مرکز تعمیرات موبایل الوموبایل مواجه می شوید. از جمله مزایای بسیار برجسته این مرکز که باعث شده یکی از اولین انتخاب های هر فردی برای تعمیرات موبایل باشد مزایای عالی این مرکز است. از جمله این مزایا می توان به ضمانت اصالت قطعات، گارانتی یک ماهه تعمیرات و تحویل 48 ساعته اشاره کرد.

  • حال نوبت به استفاده از ساکشن کاپ است که بایستی پشت‌گوشی قرار بگیرد.
  • این مشکل می‌تواند به علت پر بودن حافظه گوشی، نصب برنامه‌های سنگین، باز بودن برنامه‌های زیاد به‌طور همزمان، ویروسی شدن گوشی، یا فعال بودن دانلود خودکار ایجاد شود.
  • این مجموعه برای اثبات کیفیت خدماتش، یک گارانتی معتبر نیز به شما اهدا می کند.
  • این نوع تعمیرات، به کمک یک سیستم یا لپ‌تاپ، با اتصال گوشی به کامپیوتر و برنامه‌های خاصی که برای گوشی‌ها با برندهای مختلف وجود دارد، انجام می‌شود.
  • یک تعمیرکار موبایل حرفه ای جهت راه اندازی مغازه تعمیر موبایل لازم است تمامی این موارد را بداند.

موبایل های شیائومی اکثرا از جانب دوربین و اسپیکر دچار مشکلات متعدد می شوند. همچنین این موبایل ها رابط کاربری ضعیف تری نسبت به سایر موبایل ها دارند و معمولا کاربران از مشکلات نرم افزاری این موبایل ها به خصوص مشکلات مربوط به قطع و وصل شدن بلوتوث و وای فای شکایت دارند. تمام مراحل کار با موبایل اپل از باز و بست کردن آن تا تعویض قطعات، مقدار کمی با موبایل های اندرویدی تفاوت دارد و یک تعمیرکار متخصص باید با تمام نکات تعمیر موبایل اپل آشنا باشد.

مرحله چهارم: تعمیر و تعویض قطعات گوشی

تشخیص مشکل اصلی روشن نشدن دستگاه تنها با استفاده از ابزارهای ویژه و روش های تخصصی صورت می گیرد. ایراد در مدار شارژ، آی سی ها و برد دستگاه می تواند از مهمترین دلایل روشن نشدن گوشی باشد. در این مرکز با بررسی تمامی این قسمت ها، تعمیر موبایل خاموش شده انجام می‌شود و در صورت نیاز برخی از قطعات دستگاه تعویض می‌گردد. عدم خوانش سیم کارت در موبایل مشکل رایجیست که ممکن است در اثر اختلالات ساختار سیم کارت و یا تداخلات سخت افزاری و نرم افزاری قطعات داخلی گوشی از جمله جایگاه سخت افزاری سیم کارت به وجود آید. به هنگام پیدایش این مشکل بهتر است در ابتدا گوشی مورد نظر را ری استارت کنید و یا سیم کارت مربوطه را بیرون کشیده و بار دیگر در گوشی جای دهید. مشکل هاردبریک معمولاً خطرناک‌تر از مشکل سافت بریک است و بایستی با دانش، تجربه، عیب‌یابی دقیق و تعویض قطعات در صورت نیاز انجام شود.

آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا وارد شدن به بازار کار

ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه شروع به کار، فعالیت در یک شرکت خدماتی و یا اجاره یک میز در مغازه‌های موبایل فروشی می‌باشد که البته به صورت حتمی از پس اجاره مغازه بر خواهید آمد. آنلاک کردن WiFi در مدل های 6s به بالا بدون باز کردن گوشی و انجام کارهای سخت افزاری روی برد. موارد بالا تعدادی از مشکلات هستند که توسط خود شما قابل حل می باشند ولی اگر به موردی بر خوردید که نتوانستید آن را حل کنید ، تعمیر موبایل خود را به افراد متخصص این حرفه بسپارید. کاربر گرامی، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و بررسی تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره های سایت تماس گرفته همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

تعمیرات موبایل صفر تا صد

پس از اتمام تعمیرات دستگاه شما جهت بررسی صحت و سلامت تست های لازم را گذرانده و کمتر از 24 کاری ساعت برای شما ارسال می گردد. اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به مراکز تعمیرات موبایل اصفهان را ندارید؛ می توانید با ارسال گوشی خود با پیک، گوشی خود را بصورت فوری تعمیر کنید. توجه داشته باشید که مرکز موبایل ۰۹۱۳ دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که در پایین سایت می توانید مشاهده کنید.همچنین می توانید با مراجعه حضوری به آدرس اصفهان-نبش چهارراه تختی-روبروی تابلوی مسجد سید تعمیرات خود را انجام دهید. تیم تخصصی موبایل 0913 در مواقعی که مشکل از قطعه باشد اقدام به تعویض قطعه میکند. همچنین زمانی که مشکل ضعیف بود صدای دریافتی باشد اقدام به سرویس اسپیکر و محفظه های خروجی صدا میکند. گاهی اوقات که مشکل از برد گوشی باشد با عیب یابی و مسیر یابی از روی نقشه های برد اقدام به تعمیر اسپیکر گوشی میکند.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار