آموزش تعمیرات موبایل دوره آموزش تعمیر موبایل + مدرک فنی فن آموزان | tamirkaran-iran

در نهایت یک فاکتور شامل هزینه های تعمیر گوشی، یک گارانتی برای خدمات ارائه شده و یک ضمانت نامه برای اصالت قطعات استفاده شده به شما داده خواهد شد. اما امدادکاران با در نظر گرفتن راحتی مشتریان، خدمات تعمیر 24 ساعته گوشی را ارائه می دهد. در این مجموعه تعمیرات موبایل در کمتر از 24 ساعت تعمیر می شود و شما معطل نخواهید شد. لازمه تعمیر 24 ساعته، داشتن تخصص کافی و تجهیزات کامل است که این مجموعه تمام ویژگی های لازم را دارد؛ بنابراین موبایل شما با بالا ترین کیفیت تعمیر خواهد شد.

  • همچنین در مورد نشانه‌های بریک سخت‌افزاری نیز می‌توان به نشانه‌های خاموش و سیاه شدن دستگاه، عدم نشان‌دادن علامت شارژ هنگام اتصال شارژر به گوشی اشاره نمود که کاملاً گوشی را به یک‌تکه آجر بی‌استفاده تبدیل می‌کند.
  • در نتیجه بروز مشکل در تاچ گوشی رخ میدهد اما در بیشتر موارد پای یک مشکل نرم افزاری در میان است.
  • تلفن ها معمولاً با پر شدن حافظه داخلی خود شروع به کند شدن می کنند.
  • اگر دستگاه شما دچار آسیب هایی شده است ، به طور مثال از ارتفاع بر روی زمین افتاده است یا دچار آبخوردگی شده باشد، تعمیر تاچ گوشی کمی پیچیده تر است.
  • در مرکز تعمیرات موبایل ۰۹۱۳ بیشترین زمانی صرف عیب یابی میشود و کمترین زمان صرف تعمیر موبایل میشود.برای بررسی عیب یابی گوشی های خاموش راهنمایی مشتری از نحوه خاموش شدن کمک زیادی به عیب یابی می کند.
  • مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ به دلایل مختلفی ایجاد میشه و اگه گوشیتون توی آب نیفتاده یا ضربه نخورده، زیاد جای نگرانی نیست.

میتونین گوشی رو به نمایندگی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران ارسال کنین تا همکاران ما اونو عیب یابی و تعمیر کنن. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه نمایندگی سامسونگ در شهرستانها مراجعه کنید. نمایندگی سامسونگ جهت آشنایی شما کاربران گرامی با جدیدترین محصولات سامسونگ، فضایی از وب‌سایت خویش را به معرفی آن‌ها اختصاص داده است.

سرفصل های آموزش تعمیر ات نرم افزار موبایل

از طرف دیگر متاسفانه مشکلاتی که برای گوشی های موبایل رخ می‌دهند غیر قابل پیش بینی است. به عنوان مثال یک کاربر موبایل هیچوقت نمی‌تواند پیش‌بینی کند که قرار است در کدام مکان، چه تاریخ و کدام لحظه گوشی از دست او افتاده و ال سی دی تلفن همراهش با مشکل مواجه شود یا برد گوشی بسوزد و نیاز به تعمیر پیدا کند. غیر قابل پیش‌بینی بودن زمان نیاز به تعمیر موبایل، کاربران را ملزم می‌کند تا همیشه آمادگی لازم برای مقابله با این مقوله را داشته باشند و حداقل به دنبال منبعی قابل اعتماد بگردند تا در مواقع نیاز تعمیرات موبایل خود را به آن واگذار کنند. تعداد بسیار محدودی مرکز تخصصی تعمیر موبایل وجود دارد که در آن کارشناسان حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند. این کارشناسان به تمامی یا اکثر برندهای اصلی و تعمیرات آن تسلط دارند و دوره‌های یادگیری تعمیرات موبایل تخصصی و فوق تخصصی را گذرانده‌اند. این کارشناسان مجرب به تعمیر تمامی قسمت‌های گوشی‌های همراه مسلط هستند از آن جمله می‌توان به صفحة lcd، میکروفون‌های معیوب، اسپیکرها، امکانات ویدئویی و دوربین، کابل‌های آسیب دیده، صفحه کلید معیوب و مشکلاتی از این قبیل اشاره کرد.

هزینه تعمیر گوشی هوشمند در موبایل کمک

سپس کافی است از صفحه اول وب‌سایت، بر روی گزینه \\\\\\\\\\\\\\\”درخواست آنلاین تعمیر موبایل\\\\\\\\\\\\\\\” کلیک نموده و وارد فرم درخواست شوید. برد و آی‌سی گوشی شما، بخشی مهمی است که ولتاژ‌های قوی و ضعیف را مدیریت می‌کند. وظیفه این بخش، تأمین انرژی تغذیه بخش‌های مختلف گوشی شما است و خرابی آن، می‌تواند صدمات زیادی را در بخش‌های مختلف گوشی ایجاد کند. عموماً مشکل صدا مربوط به خراب‌شدن دو قطعه یعنی اسپیکر یا میکروفون می‌باشد.

فیلم آموزش تعمیر گوشی

استفاده از خدمات اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در وقت و مجله خبری تعمیر کاران ایران، باعث سهولت در انجام امور مختلف شده و افراد امکان بررسی آگاهانه در ارائه خدمات در زمینه های گوناگون را دارند. راه اندازی بخش خدمات تعمیرات موبایل و تبلت به عنوان تحول اساسی در زمینه خدمات اینترنتی و پیشتاز سرویس دهی مطمئن و امن برای متقاضیان محترم می باشد. پس از ثبت درخواست تعمیر گوشی موبایل در سایت موبایل‌آباد، گوشی شما توسط پیک به صورت رایگان دریافت می شود و در سریعترین زمان ممکن به شما تحویل داده می شود. مجله خبری موبایل آباد راهنمای جامعی مشکلات رایج موبایل بوده که رایگان در اختیار کابران قرار می‌گیرد. اگر به کسب اطلاعات در خصوص تعمیرات موبایل علاقه مندید؛‌ روی دکمه مجله خبری کلیک کنید. سامانه آنلاین حامی،‌ راهی سهل برای ارتباط مستمر با کارشناسان موبایل‌آباد بوده،در این سامانه کاربران سوالات خود در خصوص تعمیرات موبایل را مطرح کرده تا توسط کارشناسان مجموعه در کوتاه‌ترین زمان پاسخ داده شود.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار