تعمیر شیشه شوی | تعمیر تهویه مطبوع، تعمیر لوازم خانگی

تعمیر شیشه شوی

تعمیر شیشه شوی

درست مانند هر وسیله دیگری در محل کار شما، شیشه شوی ها نیز دچار مشکل می شوند. در اینجا برخی از مشکلات رایج که توسط متخصصان تعمیر شیشه شوی مشاهده شده است، آورده شده است.

این زمانی اتفاق می افتد که شما عینک را به درستی بارگذاری نکنید. هنگامی که لیوان ها را در شیشه شوی قرار می دهید، دستگاه نه تنها باید شیشه ها را تمیز کند، بلکه باید آنها را نیز آبکشی کند. برای اینکه آب به طور کامل شسته شود، باید عینک ها را به گونه ای قرار دهید که اجازه دهید آب خارج شود. اگر لیوان ها را به درستی قرار می دهید اما هنوز آبکشی نمی شوند، احتمال دارد که المنت گرمایشی معیوب داشته باشید. شما باید یک را استخدام کنید تکنسین لوازم آشپزخانه برای بازرسی واحد و تعمیر آن.

تمیز کردن ضعیف شیشه

اگر متوجه شدید که لیوان‌ها آنطور که باید تمیز نمی‌شوند، ممکن است مشکل از مایع ظرفشویی باشد که استفاده می‌کنید. مایع ممکن است ضعیف باشد. راه حل این مشکل استفاده از مایع ظرفشویی قوی است.

غذا در اطراف فیلتر

فیلتر کثیف باعث کثیف شدن عینک می شود. برای تمیز نگه داشتن عینک، خدمات لوازم آشپزخانه تجاری ارائه دهندگان توصیه می کنند که فیلترها را به طور منظم تمیز کنید. برای جلوگیری از اضافه شدن مواد غذایی به فیلتر، باید تا جایی که می توانید ذرات غذا را از لیوان جدا کنید. متخصصان لوازم آشپزخانه همچنین گزارش دهید که نحوه تمیز کردن شیشه شوی ها تأثیر زیادی بر وضعیت فیلترها دارد. برای ایمن بودن فقط از چرخه شستشوی معمولی و خودکار هنگام تمیز کردن استفاده کنید. برای تمیز نگه داشتن فیلتر، هنگام تمیز کردن دستگاه از ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

ظروف شیشه ای ابری

عوامل زیادی وجود دارند که به عینک شما ظاهری کدر می دهند. دو مورد از رایج ترین عوامل رسوب سنگ آهک و خوردگی شیشه ها هستند. اگر رسوبات سنگ آهک وجود دارد، باید سنگ آهک پاک کننده را در آب اضافه کنید. برای تشخیص خوردگی عینک شما باید آزمایش سرکه را انجام دهید. اگر آزمایش را انجام دهید و شیشه همچنان کدر است، پس شیشه ها از خوردگی سطحی رنج می برند. اگر شیشه بعد از آزمایش کدر نشد، مشکل به دلیل آب سخت است. شما باید سختی آب را بررسی کنید و تنظیم کمک آبکشی را در دستگاه خود تنظیم کنید.

نتیجه

شما می توانید برخی از مشکلات ماشین ظرفشویی را به تنهایی برطرف کنید، اما اگر مشکلات پیچیده هستند، باید خدمات لوازم خانگی تجاری وین را برای کمک به شما در کار استخدام کنید.

منبع: https://www.expressappliancesrepair.com/blog/glass-washer-repair-problems/