تعمیرات موبایل فوری با قطعات اورجینال تعمیر موبایل با گارانتی | tamirkaran-iran

اگر مجله خبری تعمیر کاران ایران گوشی شما به صورت اصولی انجام شود، بله بعد از آن هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آید و به راحتی می توانید با آن کار کنید. مدت زمان تعمیر موبایل بسته به ایراد و مشکل شما می تواند متغیر باشد، هر ایراد یک تایم برای تعمیر نیازمند است. در کنار آن با داغ شدن بیش از حد هارد دیگر اجزا دچار اسیب دیدگی می شود چرا که تمامی آیسی ها روی یک مدار الکترونیکی ظریف قرار دارند. در برخی موارد اگر دیر به مراکز تعمیراتی مراجعه کنید مشکلی برای شما پیش نمیاد.

  • اگر حافظه پر شده باشد، می توان مشکل را با پاک کردن برنامه های اضافی و سبک کردن هارد برطرف کرد.
  • و باکیفیت باشد، باز روزی دچار مشکل می‌شود و فقط متخصصی که با زیر و بم قطعات موبایل آشنا باشد می‌تواند آن را عیب‌یابی کند.
  • در ادامه این بخش به برخی از رایج ترین مشکلات نرم افزاری در گوشی های موبایل می پردازیم.
  • ما نه تنها تکنسین تعمیرات موبایل آموزش می دهیم ، بلکه پشتیبانی و راهنمایی فنی را برای کلیه کارآموزان جهت ورود به بازار کار ارائه می دهیم.
  • در ابتدا قطعات برد تبلت را به شما معرفی می کنیم و روش عیب یابی و تست هرکدام را از طریق کار عملی با ابزار توضیح می دهیم.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ متخصص دارای مدارک رسمی فنی و حرفه ای و سوابق حرفه‌ای در مجموعه امدادکاران فعالیت دارند. سلام در صورتی که پس از آبخوردگی گوشی را روشن نکنید امکان تعمیر آن بیشتر می شود .اکثر گوشی های آبخورده قابل تعمیر هستند برای مشاوره تماس بگیرید. سلام مشکل از قطعه حسگر اثر انگشت است و باید تعویض شود.اتصال شده و باعث جریان کشی،تخلیه شارژ می شود.

هزینه دوره کارآموزی تعمیرات موبایل چقدر است؟

کیفیت مطلوب خدمات این مرکز باعث شده ، مرکز سخت افزار ایران در جایگاه و موقعیتی ممتاز قرار بگیرد . کارشناسان نمایندگی موبایل با توجه به مشخصات دستگاه و بررسی های اولیه امکان تعمیر دستگاه معیوب کاربر را تشخیص داده ، سپس با توجه به به صرفه بودن پروسه ی تعمیر برای مشتری اقدام به رفع ایراد دستگاه می نمایند . پس از عیب یابی ، قطعیت امکان تعمیر و هزینه ی تعمیر به مشتری اعلام خواهد شد .

چگونگی باز کردن قفل گوشی اندروید هنگام فراموش کردن رمز عبور

متخصصین باتجربه ی مرکز سخت افزار ایران ، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های تعمیرات موبایل دنیا ، گوشی های به ظاهر از کار افتاده تان را سالم و بی عیب و نقص به شما باز می گرداند . نمایش صفحه‌ای سیاه توسط دوربین گوشی، عمل نکردن فلاش گوشی و مشکل تار و بی‌کیفیت بودن دوربین گوشی همه ازمشکلات رایج دوربین‌های موبایلهستند. منشأ بروز هر یک از این مشکلات هم می‌تواند اختلالات نرم‌افزاری باشد و هم اختلالات سخت‌افزاری.

مهمترین تعمیر موبایل های نسل جدیدتر سامسونگ تعمیر یا تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ می باشد که بر اثر ضربه دیدگی یا آب خوردگی دچار اختلال شده است. هر گونه تعمیراتی که مربوط به سیستم عامل یا اپلیکیشن های موبایل باشد در واقع تعمیرات نرم افزاری موبایل است. در دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری آموزشگاه فنی سازان انواع تعمیرات نرم افزاری گوشی های اندرویدی و آیفون به صورت عملی و اصولی آموزش داده می شود.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار