تعمیرات موبایل آنلاین ⭐️⭐️⭐️ تعمیر گوشی موبایل با گارانتی موبایل آباد | tamirkaran-iran

تعمیرات موبایل یکی از خدماتی است که اکثر ما از آن استفاده کرده ایم. راهنمایی و مشاوره تلفنی و حضوری جهت اعلام هزینه دستمزد تعمیرات و تعویض قطعات در صورت نیاز به صورت رایگان در این مرکز انجام می شود. نه علت خاموشی رو به ما میگه ، نه مهلت میده برد رو تست کنیم که علت خرابی رو تشخیص بدیم آخرش هم توقع داره تو نیم ساعت با حداقل هزینه براش انجام بدیم…. اگر خدمات خوب میخواید باید به تعمیرکار احترام بذارید و با جملاتی مثل خودم بلد بودم درستش کنما فقط ابزارش رو نداشتم بهش توهین نکنید. سلام‌خسته نباشید یه سوال داشتم ازتون ممنون میشم‌ جواب بدید گوشی من a02s هست بعضی موقعه ها وقتی دارم باهاش کار میکنم ناگهان خاموش میشه بعد روشن میشه بعد از اینکه روشن می… برخی کاربران نیز با بادکردگی باتری گوشی شان مواجه می شوند که این وضعیت می تواند بسیار خطرناک باشد.

  • شما می توانید تمامی سوالاتی که در مورد دستگاه تعمیری خود دارید را از ما بپرسید.
  • پس همان اول باید به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر مراجعه کنید تا موبایل شما به صورت کاملا تخصصی تعمیر شود.
  • برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که گذرواژه ورود به موبایل خود را گم کرده‌اند، در این حالت دو روش برای ورود به گوشی موبایل وجود خواهد داشت.
  • اگر فقط گلس گوشی آسیب دیده باشد، به جز نقاط شکسته و ترک برداشته شده، بر عملکرد کلی تاچ و صفحه ی نمایش آسیبی وارد نمیشود و کاربر را از هزینه های اضافی تعویض ال سی دی که هزینه ی به مراتب بالاتری نسبت به تعویض گلس دارد، بی نیاز میکند.

یک لپتاپ یا کامپیوتر برای انجام تعمیرات نرم افزاری، ست پیچ گوشتی، هویه و دستگاه هیتر، روغن لحیم و روغن فلکس، سیم قلع، دستگاه لوپ، مولتی متر و منبع تغذیه، شابلون قاب باز کن، پنس و گیره کار. همانطور که می‌دانید، این گوشی‌ها قیمت بالایی دارند و در صورت خراب شدن تعمیر آن‌ها بسیار به صرفه‌تر از تعویض آنها خواهد بود. از طرفی این گوشی‌ها پیچیدگی‌های بسیاری و تعمیرکارانی که مایل به تعمیر موبایل آیفون باشند خیلی نیستند و برای همین هم بازار تعمیرات این گوشی‌ها بسیار پرسود است. اما آموزش تعمیرات موبایل باید به صورت عملی و با کار کردن با ابزار های مختلف باشد تا بتوانید از این دوره ها بهره کافی ببرید.

نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی

آی‌مجله خبری تعمیر کاران ایران اورجینال را جایگزین می‌کنیم که بایستی به‌صورت کاملاً هم‌جهت با گوشی نصب شود. سپس یکبار دیگر از تینر و مسواک برای تعمیر گوشی در این قسمت استفاده کرده و برد را تمیز می‌کنیم. اگر شارژ شود، جایگزینی برد و آی‌سی تغذیه انجام شده و کار تمام است. در نهایت تست جریان‌گیری و اهم‌گیری برای بخش‌های آسیب‌دیده انجام می‌شود. به‌طورکلی تعمیر گوشی آب‌خورده یک فرآیند به‌شدت زمان‌بر و تخصصی است که نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد.

مشکلات موبایل هواوی:

ظرفیت باتری جدید نسبت به قبل بسیار بیشتر شده و برخی تا 5000 میلی‌آمپر ظرفیت دارند که مانند یک پاور بانک عمل می‌کنند. در صورتی که نتوان مشکل را حل کرد، باید تعویض باتری گوشی صورت پذیرد. از این رو کیفیت و سلامت باتری، این که چه مقدار انرژی را در خود ذخیره می‌کند و به زبان ساده‌تر، این که چقدر شارژ نگه می‌دارد، یکی از برجسته‌ترین فاکتورها برای مصرف کننده است. در هنگام خرید موبایل، بسیاری از ما به دنبال مُدلی هستیم که علاوه بر ظاهر و کیفیت، مدت زمان بیشتری روشن بماند و باتری قوی تری داشته باشد. خیر متاسفانه ,در حال حاضر تنها خدمات مرکز تعمیرات موبایل در شهر تهران قابل ارائه می باشد . شهروندان تهرانی هر کجای تهران که باشند با ثبت درخواست و یا شماره گیری تلفن های درج شده در سایت می توانند به مرکز تعمیرات موبایل درخواست خود را اعلام نمایند.

مباحث مربوط به آموزش تعمیرات موبایل را از مبتدی تا پیشرفته در مجهزترین و بزرگترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران آموزش ببینید و در پایان دوره مدرک معتبر و بین المللی را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید. این برد دارای قطعاتی است که برای تعمیر کامل باید به دقت بررسی شوند. در زیر ضمن معرفی اجزای مختلف برد و کارکرد این قسمت ، نکات گران قیمت تعمیر برد موبایل را به شما معرفی می کنیم. نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران با تکیه بر دانش و مهارت بالای کادر فنی خود تخصصی ترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد. از نشانه‌های خرابی هارد موبایل سامسونگ می‌توان به خاموش شدن گوشی، ریستارت شدن مداوم این دستگاه وهنگ کردنآن اشاره کرد. حتی در گاهی اوقات خرابی هارد موبایل موجب بالا نیامدن گوشی و متوقف شدن آن بر روی لوگوی سامسونگ می‌شود.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار