چگونه ماشین لباسشویی خود را تمیز و ضدعفونی کنیم

چگونه ماشین لباسشویی خود را تمیز و ضدعفونی کنیم

داشتن ماشین لباسشویی در خانه یک راحتی مطلق است. این باعث صرفه جویی در زمان و تلاش ما می شود و نحوه شستن لباس ها را متحول کرده است. با این حال، تمیز و ضد عفونی نگه داشتن ماشین لباسشویی برای حفظ محیط خانه سالم و اطمینان از تازه و تمیز بودن لباس های شما ضروری است. با گذشت زمان، خاک، بقایای مواد شوینده، مواد معدنی آب سخت، کپک و کپک می توانند جمع شوند و بر کارایی و تمیزی دستگاه شما تأثیر بگذارند. اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد یا سرویس آن در موعد مقرر است، می توانید درخواست تعمیر را در این آدرس رزرو کنید OneDios در عرض 60 ثانیه

فرقی نمی‌کند شما یک ماشین لباسشویی درب جلو یا از بالا داشته باشید، روش‌های موثری وجود دارد که می‌توانید برای تمیز کردن و تمیز کردن آن استفاده کنید:

برای هر دو ماشین لباسشویی بار جلو و بار بالا:

1. سرکه و جوش شیرین

برای تمیز کردن کامل ماشین لباسشویی، با یک ماشین خشک و خالی شروع کنید. سپس، آن را روی تمیز کردن یا داغترین و بزرگترین تنظیم موجود تنظیم کنید. همانطور که واشر پر می شود، 3-4 فنجان سرکه سفید اضافه کنید. اجازه دهید دستگاه به هم بزند، سپس چرخه را مکث کنید و اجازه دهید سرکه برای یک دقیقه خیس بخورد. پس از آن، 1/2 فنجان جوش شیرین اضافه کنید، سپس به طور خلاصه به هم زدن ادامه دهید. دوباره مکث کنید و بگذارید یک ساعت خیس بخورد تا تمیز شود. در نهایت، چرخه را کامل کنید و در صورت لزوم برای تمیزی بیشتر تکرار کنیداست.برنامه OneDios یک فروشگاه یک مرحله ای برای کلیه خدمات، شکایات، تعمیرات و درخواست های گارانتی تمدید شده ماشین لباسشویی شما است.

2. قرص تمیز کننده ماشین لباسشویی

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی، یک قرص را در وان خالی ماشین قرار دهید. سپس، برای اطمینان از تمیز کردن کامل، یک چرخه معمولی را در داغترین تنظیمات اجرا کنید. این روش ساده می تواند به طور موثر هرگونه تجمع یا باقیمانده را از ماشین لباسشویی شما پاک کند و آن را به خوبی کار کند.است

3. بوراکس و جوش شیرین

2 قاشق غذاخوری سفید کننده اکسیژن یا بوراکس را با 2 قاشق غذاخوری سودا به طور مستقیم در وان مخلوط کنید تا ماشین لباسشویی درب جلو تمیز شود. از طرف دیگر، برای ماشین های لباسشویی با لودر بالا، می توانید از 1/2 فنجان از هر ماده استفاده کنید و دستگاه را در گرم ترین دما کار کنید. هنگامی که چرخه کامل شد، سرکه را به تلگراف یا وان اضافه کنید و چرخه گرم دیگری را اجرا کنید تا ماشین لباسشویی کاملا تمیز شود.است برای تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی شما دانلود کنید OneDios برنامه و خدمات ماشین لباسشویی خود را همین امروز رزرو کنید.

نکات اضافی تمیز کردن:

  • واشر لاستیکی: واشر لاستیکی اطراف در را برای لودرهای جلو یا بالای درام یا درب لودرهای بالایی را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. اگر نگران کپک یا کپک هستید، به جای آن از سفید کننده و مخلوط آب یا سرکه و آب استفاده کنیداست.
  • سینی مواد شوینده و قطعات لباسشویی: باقیمانده صابون یا نرم کننده پارچه را از سینی های مواد شوینده و سایر قطعات قابل جدا شدن جدا کرده و تمیز کنید.است.
  • چرخه عقیم سازی: ماشین لباسشویی را با دو فنجان جوش شیرین روی داغ ترین آب کار کنید و سپس یک چرخه با دو تا چهار فنجان سرکه سفید برای یک چرخه ضدعفونی طبیعی انجام دهید.است.

نکات نگهداری و نظافت:

  • همیشه واشر لاستیکی را با یک پارچه خشک پاک کنید و در را باز کنید تا از رشد کپک جلوگیری شوداست بعد از هر شستشو
  • از باقی ماندن لباس های خیس در دستگاه برای مدت طولانی خودداری کنید و میزان استفاده از مواد شوینده را برای جلوگیری از تجمع کف صابون اندازه گیری کنید.است.
  • فیلتر پرز را بعد از هر بار شستشو تمیز کنید و به طور دوره ای برای باقی مانده های اطراف درام و درزگیر بررسی کنید.
  • شلنگ ها را از نظر نشتی و ترک برای عملکرد بهینه ماشین لباسشویی بررسی کنید. پرز و کثیفی می تواند شلنگ آب خروجی را مسدود کند. برای انجام کار تعمیر و تعویض شیلنگ ها با یک متخصص تماس بگیرید. دانلود کنید OneDios برنامه یا یک قرار آنلاین برای سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی رزرو کنید. تکنسین های ما از OneDios تنها شش کلیک با شما فاصله دارند.

در OneDios، ما اهمیت نگهداری لوازم خانگی شما را در بهترین شرایط درک می کنیم، بنابراین بر تمیز کردن و ضدعفونی منظم ماشین لباسشویی شما تاکید می کنیم. ما به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده ضمانت‌های تمدید شده توسط برند، مشتریان خود را تشویق می‌کنیم تا ضمانت‌نامه‌های تمدید شده مجاز برند را برای لوازم خانگی خود انتخاب کنند. اگر سوالی در مورد AMC و گارانتی تمدید شده ماشین لباسشویی شما برای همه برندها مانند LG، Whirlpool، Samsung، IFB و Bosch و غیره، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. برنامه OneDios حتی آخرین باری که ماشین لباسشویی خود را سرویس کرده اید و قطعات را تعویض کرده اید، ثبت می شود.

اعتماد کنید OneDios برای نیازهای محافظت از دستگاه خود و از اطمینان خاطر از اینکه خانه شما در دستان خوبی است لذت ببرید.



منبع: https://www.onedios.com/blog/how-to-clean-and-sanitise-your-washing-machine/