لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

نکتۀ مهم اینکه برای ورود به این اتاق فرار مشهد لازم است حتماً ۲۴ ساعت قبل با مسئولین مجموعه هماهنگ شوید تا حضور شما با حضور سایر گروه‌های بازیکن تداخل ایجاد نکند و از بازی های کوهسر مشهد لذت ببرید. اتاق فرار کوهسر مشهد در فهرست بهترین اتاق فرار های این شهر قرار دارد. مجموعه اتاق فرار انیگما، یک مجموعه با چندین اتاق فرار مختلف است که ۶ اتاق آن در برج میلاد و ۱ اتاق فرار دیگر در ایران مال قرار دارد.

مجموعه اسکیپ روم / تهران

پس در همین ابتدا اگر فوبیا جن دارید، این اتاق فرار را انتخاب نکنید. جولیا که علاقه شدیدی به هنرهای تجسمی دارد، عروسک های خود را به طرز ترسناکی طراحی می کند. جولیا که روح این عروسک ها در وجودش رخنه کرده، دچار تشنج های شدید شده و از اشیاء مقدس دوری می کند. این خانواده برای دوری از ارواح، به کشیش شهر مراجعه کرده اما این مراسم نیز بی نتیجه می ماند. توجه کنید سیستم نور این شکنجه گاه به نحوی است که تنها یک دقیقه روشن بوده و در آن زمان باید این اطلاعات را به دست بیاورید. در این اتاق فرار تهران به شما لباسی اهدا می شود که بوی نابینایان را گرفته و باعث عدم شناسایی شما توسط سایرین می شود.

اتاق فرار گیزموندو

از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند. شاید برایتان جای سوال باشد که اصلا چنین ایده ناب و زیبایی از کجا نشات گرفته.

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

از مراجعه کنندگان گرامی فرارستان مشهد درخواست شده که ۱۵دقیقه قبل از شروع زمان بازی جهت توضیحات مدیر بازی داخل مجموعه باشید و اگر تاخیر داشتید ممکنه از زمان بازی شما کم شود. چون اصولا گروه بعدی قرار نیست بابت دیر آمدن شما، تاخیر در شروع بازی داشته باشد. اتاق فرار سرقت پیاچنزا در شعبه سجاد اتاق فرار کانو در آدرس مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی ۱۲، پلاک ۱۵۸ واقع شده است و شماره تماس این مجموعه ۰۹۳۷۳۶۳۴۰۳۱ و نیز ۰۵۱۳۶۰۲۴۰۱۴ می باشد. قابل توجه است که در صورت رزرو امکان لغو رزرو امکان پذیر نیست و در صورت عدم شرکت هزینه بیعانه بازگشت داده نمی شود. در پرتال مای اسکیپ، همواره سعی کردیم که بهترین اتاق فرار ها را به پلیرهای عزیز پیشنهاد دهیم و معیار پیشنهاد اسکیپ روم به پلیر های عزیز، بر اساس تعداد تجربه و سلیقه پلیرهایی است که با ما تماس میگیرند.

قبل از انتخاب و رزرو اتاق فرار، به نظرات سایر ترسناکترین اتاق فرار افراد توجه کنید. در اسکیپ سنتر ۹ سناریو متفاوت طراحی شده است و بازی مافیا نیز برگزار می‌شود. در شعبه مرکزی، ژانرهای ترسناک نفرین، آمیتیست، فوکوشیما، هویت مخفی و هیپنوتیزم اجرا می‌شود. در شعبه جوان (الف) می‌توانید سافاری، مرگ، مسافر روانی، لالایی شیطان و بازمانده و در شعبه جوان (ب)، شاینینگ را بازی کنید. در سال 1925 فریداکالو، دانشجوی رشته پزشکی تصادف کرده و دچار اختلالات روانی می شود.

  • این خانواده برای دوری از ارواح، به کشیش شهر مراجعه کرده اما این مراسم نیز بی نتیجه می ماند.
  • پس از سال ها وی به علت انسداد خون از دنیا رفت و منزل او تبدیل به موزه نقاشی شد.
  • اگر در زمان تعیین‌شده نتوانید با ترفندهای مختلف از اتاق بیرون بیاید بازنده خواهید شد.
  • اتاق فرار مشهد برج برفی هم محدودیت سنی دارد و برای کودکان زیر ۱۶ سال مناسب نیست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار