عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

توجه داشته باشید که شارژر های فابریک کارخانه برای برخی از مدل های قدیمی تر موجود نیست. به هر حال شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خودتانشارژر لپ تاپ موردنظر را سفارش داده و آنرا در اسرع وقت در سراسر ایران تحویل بگیرید. دومین مورد تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی ، وقتیه که بخشی از برد آداپتور آسیب می بینه. در این شرایط باید حتما از یه تکنسین لپ تاپ بخواین که آداپتور رو بررسی و تعمیر کنه. به این خاطر که برق AC 220v در ورودی این قطعه وجود داره و اگه آگاهی کافی نداشته باشین، کار کردن باهاش می تونه براتون خیلی خطرناک باشه.

راهنمای خرید از شاهین استوک

عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

یک شارژر باتری لپ تاپ خارجی یک دستگاه مستقل است که به لپ تاپ شما وصل نمی شود. در عوض ، باتری لپ تاپ را بر روی شارژر سوار می کنید و سپس شارژر را به یک پریز برق وصل می کنید. در واقع ولتاژ برق ساختمان یک ولتاژ بالا محسوب می‌شود و آداپتور لپ تاپ باید آن را به عنوان ورودی دریافت کند و سپس به یک ولتاژ سطح پایین که متناسب و مورد نیاز لپ تاپ است ، تبدیل کند. متوجه می‌شوید که گاهی اوقات خطا می‌تواند چراغ شارژ لپ تاپ شما را نیز خاموش کند یا سوسو بزند. اغلب ممکن است چراغ شارژ ظاهر شود، حتی اگر رایانه شما باتری را شارژ نکند و پیام خطایی مانند “0% موجود ” یا هر رقم ثابت دیگری شارژر لپ تاپ hp را نمایش می‌دهد. بروز این مشکل پس از ارتقاء سیستم عامل نیز این روزها بسیار رایج است.

  • خواه به گوش شما خورده باشد و یا خیر گاهاً باتری دستگاه به حالت اغما می رود و شما نیاز دارید که آن را احیاء نمایید تا مجدداً شروع به شارژ گردیدن کند.
  • همواره از آداپتور مخصوص لپ تاپ خود برای شارژ استفاده کنید.
  • یکی از دلایل شارژ نشدن باتری لپ تاپ به وجود قطعی در کابل برق و یا اتصالی در پریز برق مربوط می‌شود.
  • این چراغ مطالعه همچنین سه رنگ مختلف 3000K (زرد و سفید)، 4500K (سفید ملایم) و 6500K (نور روز) قابل تنظیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • ، با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروشگاه شهر باتری جهت اطلاع از شارژر متناسب با لپ تاپ خود تماس حاصل نمایید.
  • از سرکار برای نوت‌برداری در جلسات گرفته تا سرگرمی در منزل همه جا همراهتان هستند.

یک تبدیل است که جریان برق معمولی 110 تا 240 ولتی را به جریان برق با ولتاژ کمتر که دستگاه‌های کوچکتر‌ احتیاج دارند تبدیل می‌کند و از طریق کابل به آن‌ها می‌رساند. ولتاژ و جریان باید دقیقا متناسب با شارژر فعلی شما باشد ، اگر تفاوت وجود داشته باشد به دستگاه آسیب می زند. خرید شارژر یکی از چالش های مشتریان در هنگام خرابی شارژر می باشد. ده‌ها تولیدکننده مختلف در طول تاریخ در تولید لپ‌تاپ مشارکت داشته‌اند؛ با مارک‌های مختلف.

شارژر لپ تاپ Msi – آداپتور all in one آل این وان

هر کدام از عوامل بالا به تنهایی می­‌تواند عملکرد شارژر را مختل کنند و این شما هستید که باید به موقع آن را تشخیص دهید و برای تعمیر شارژر لپ تاب خود اقدام کنید. خرابی و بروز نقص در قطعاتی مثل مدار پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن­‌های مدار RCL اولیه و در نهایت، خازن بزرگ اولیه مدار می‌­تواند شارژر را دچار مشکل کند. از آنجایی که این وسایل از پرکاربردترین دستگاه‌های روزانه در زندگی امروزی هستند، بروز هرگونه خرابی در قطعات و لوازم جانبی آن‌ها، دردسرهای زیادی به وجود می‌آورد. مشکل دیگری که بسیار در شارژر ها شایع است، خراب شدن یا کهنه و پوسیده شدن سیم آن است. اگر شما جزو افرادی هستید که استفاده ی زیادی از لپ تاپ خود دارید باید دائما شارژر را با خود جا به جا کنید. حال با دو سیم کوتاه مواجه هستید که به دلیل طول کمی که دارند نمی­‌توانید آن­ها را بتابید و به کابل جدید وصل کنید.

آداپتورهای تغذیه و یا شارژرهای باطری، ولتاژ برق ورودی را (که یک ولتاژ بالا محسوب می شود) به عنوان ورودی گرفته و آن را به یک ولتاژ سطح پایین که مورد نیاز هر لپ تاپ است، تبدیل می کند. آداپتورهای تغذیه توان مورد نیاز برای لپ تاپ و همچنین شارژ باطری آن را تامین می کنند. به همین جهت استفاده از آداپتور مناسب هر لپ تاپ بسیار حائز اهمیت می باشد. بیشتر آداپتورها برای یک لپ‌تاپ خاص یا برند خاص طراحی شده‌اند. با این روش صاحبان لپ‌تاپ، می‌توانند آداپتور مناسب را برای دستگاه‌شان انتخاب کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار