سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

در این مطلب، انواع شکل های کناف پذیرایی را به همراه تصاویر مربوطه معرفی کردیم تا شما با توجه به ابعاد و مشخصات پذیرایی خود، بتوانید به راحتی و درستی، بهترین مدل کناف پذیرایی را انتخاب کنید. انواع مختلفی از سقف کاذب در دنیای معماری به کار می‌رود که یکی از آن‌هاسقف کاذب کناف است. بهتر است بدانید که کناف صفحه‌ای روکش‌دار از جنس گچ است که سبک‌تر از سایر عناصر است و حمل بسیار ساده‌ای دارد. به کمک این نوع سقف می‌توانید طرح‌های متنوعی را به نمایش بگذارید و بر زیبایی ساختمان‌تان بیفزایید.

آموزش نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک با غلطک

سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

باید قبل از هرکاری یک پلاستیک یا پارچه را در زیر قسمت ترک سقف قرار دهیم؛ زیرا ممکن است در زمان انجام کار باعث کثیف شدن محل شود. سپس باید یک کادر در قسمت ترک خوردگی ایجاد نماید، برای این کار از چاقو استفاده کنید. سپس از ورق مش استفاده کنید، این ورقه به قسمت ترک خورده به راحتی می‌چسبد. نکته مهم در اجرای این کار این است که بیش از یک لایه از ورق مش استفاده نکنید. با استفاده از یک کاردک یک لایه نازک از بتونه را بر روی ورق مش می‌زنیم.

انتخاب و استفاده از کناف سقف برای هر بخش از منزل متفاوت می باشد و باید مدل های مخصوص به آن قیمت کناف سقف را انتخاب کنید. سالن پذیرایی از مهم ترین بخش های هر منزل می باشد و بهتر است در طراحی های معماری داخلی و تزئینات توجه ویژه ای به آن شود. طرح های کنافی که برای سقف سالن پذیرایی انتخاب می شود باید به سبک دکوراسیون سالن پذیرایی مرتبط باشد. معمولا برای طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی از کناف های صاف و گوشه دارد همچون شکل مستطیل استفاده می شود. در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که استفاده ازسقف کنافاز پرطرفدارترین ایده های برای تزئین سقف ساختمان های امروزی می باشد.

  • پانل MR کناف در برابر رطوبت مقاوم است و همچنین قیمت آن برای استفاده در منازل کاملاً به صرفه است.
  • دیوار کناف در دو نوع دیوار جداکننده و دیوار پوششی ساخته میشود.
  • یکی از پر کاربرد ترین قسمت های هر منزل که امروزه در طراحی و دکوراسیون توجه ویژه ای به آن می شود.
  • برخی افراد، علاوه‌ بر سقف در دیوارهای منزل خود نیز از کناف استفاده می‌کنند؛ در این‌ صورت علاوه‌ بر زیبایی، دیوارهای کناف باعث عایق شدن صدا و حرارت می‌شوند.
  • کناف دیوار همان ساختار پانل گچی کناف را دارد و به عنوان دیوار جدا کننده فضای داخلی سازه استفاده می شود.

به راحتی میتوانید با برداشتن پانل های آن به این بخش ها دسترسی پیدا نمایید و تعمیرات و تغییرات خود را انجام داده. و بصورت مداوم با ارائه طرح های باب سلیقه مخاطبین بروز رسانی میشود. با کلیک بر روی هر یک از سازه ها میتوانید اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید.

کاربرد انواع کناف:

تنها در پذیرایی های بزرگ که مساحت سقف زیادی دارید، برای تزیین سقف می توان از این طرح کناف استفاده کرد. ولی در کل این طرح ها خیلی روی مد نیستند و بهتر است تا جایی که می توانید سراغ این مدل کناف سقف نروید. به طور کلی كناف كاري سقف از نظر نوع ساختار به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم بندی می گردد. سقف کناف یکپارچه بدون درز بوده و برای اجرای آن از زیرسازی فولادی و صفحات روکش دار گچی استفاده می شود.

انواع مدل سقف کناف پذیرایی:

این نوع از سقف‌های کناف، غالبا ظاهر زیباتری نسبت به سقف‌های کناف ساده دارند و به‌ همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید از انواع طرح‌های این سقف‌ها به‌ صورت هماهنگ با سایر اجزای منزل خود استفاده کرده و آن‌ها را دقیقا مطابق با سلیقه خودتان طراحی و پیاده‌ سازی کنید. شما می‌توانید سقفی طرح‌ دار با پیاده‌ سازی دقیق و اصولی، مطابق با سلیقه خودتان و هماهنگ با سایر اجزای منزلتان داشته باشید. به کارگیری روش‌های مختلف طراحی و دکوراسیون برای زیباسازی سقف در خاص نشان دادن فضای منزل بسیار تاثیر دارد. کاربرد سقف کاذب کناف یکی از راحت ترین و مناسب ترین روش‌های طراحی و رنگ آمیزی سقف است که امروزه بسیار کاربرد دارد. در واقع در این حالت تایل‌های درون شبکه در قبل آماده شده و تهیه شده بر روی سقف نصب می‌شوند.

بیشترین سوالاتی که در زمینه کناف مطرح می‌شود، در مورد نحوه کناف کاری و قیمت کناف است. الآن دوره ای شده که هر کی بخواد سقف کاذب بزنه، اولین گزینه مورد نظرش سقف کاذب کناف است. شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشه که سقف‌های کناف، ممکنه عیبی هم داشته باشن؟ جواب اینه بله که دارن! در این مطلب می‌خواهیم درباره این نوع مشکلات و معایب سقف کناف با هم حرف بزنیم. علاوه بر موارد ذکر شده مقاومت در برابر زلزله و سبک بودن، از دیگر مزایای آن است که در ایران طرفداران زیادی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار