سفر بهار و ایمنی لوازم خانگی

سفر بهار و ایمنی لوازم خانگی

با گرم شدن هوا و نزدیک شدن بهار، بسیاری شروع به برنامه ریزی برای تعطیلات و سفر می کنند. با این حال، قبل از اینکه چمدان‌های خود را ببندید و برای استراحت بسیار مورد نیاز بیرون بروید، ضروری است که کمی زمان بگذارید تا روی ایمنی خانه تمرکز کنید. به طور خاص، شما باید به ایمنی لوازم خانگی خود توجه کنید که در صورت عدم نگهداری مناسب می تواند خطرات بالقوه ای را به همراه داشته باشد. این می تواند شامل جدا کردن دستگاه های خاص مانند توستر و قهوه ساز یا خاموش کردن آبگرمکن برای کاهش خطر سیل باشد.

برای اطمینان از ایمنی و امنیت خانه و لوازم خانگی خود در حالی که در تعطیلات بهاری دور هستید، می توانید اقدامات ساده ای را انجام دهید. OneDios می تواند به شما کمک کند اقدامات احتیاطی استانداردی را که قبل از رفتن به تعطیلات باید به خاطر بسپارید. با رعایت این اقدامات احتیاطی می توانید از رفاه خانه و طول عمر لوازم خود اطمینان حاصل کنید.

نکات ایمنی لوازم خانگی برای مسافران بهار:

1. بررسی و نگهداری باتری ها: این شامل بررسی باتری های سیستم امنیتی خانه، آشکارسازهای دود و آشکارسازهای مونوکسید کربن برای اطمینان از شارژ کامل و عملکرد صحیح آنها است. داشتن باتری های یدکی در دست در مواقع اضطراری نیز ایده خوبی است. با انجام این مراحل ساده، می توانید از ایمنی و امنیت خانه و عزیزان خود، حتی زمانی که دور هستید، اطمینان حاصل کنید.

2. جلوگیری از آسیب آب: ضروری است که به طور منظم تمام اتصالات آب در خانه خود را بررسی کنید، به خصوص آنهایی که به وسایلی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال شما متصل هستند. حتی یک نشت کوچک می تواند به مرور زمان منجر به آسیب قابل توجه آب شود. بنابراین، توصیه می شود حداقل یک بار در ماه نشت یا علائم آسیب، مانند ترک یا خوردگی را بررسی کنید.

اگر قصد دارید برای مدت طولانی از خانه خود دور باشید، قطع کردن منبع اصلی آب برای جلوگیری از هرگونه نشت احتمالی یا آسیب آب در حین دوری عاقلانه است. این اقدامات احتیاطی می تواند شما را از تعمیرات پرهزینه نجات دهد و اطمینان حاصل کند که خانه شما ایمن و ایمن است. یک طرح AMC یا گارانتی تمدید شده به شما کمک می کند تا به تمام نیازهای تعمیر و نگهداری غیرمنتظره رسیدگی کنید. دانلود کنید برنامه OneDios اکنون.

3. اطمینان از ایمنی خشک کن: پرز را از دریچه و تله پرز خود تمیز کنید. ایجاد پرز یکی از دلایل رایج آتش سوزی است، بنابراین اطمینان از بدون پرز بودن خشک کن قبل از خروج یک اقدام ایمنی بسیار مهم است.

4. لوازم غیر ضروری را از برق بکشید: برای به حداقل رساندن خطر مشکلات الکتریکی و صرفه جویی در مصرف انرژی، توصیه می شود وسایل کوچک مانند توستر، مایکروویو و قهوه ساز را زمانی که در حال استفاده نیستند، از برق بکشید. این وسایل حتی در صورت خاموش شدن، مقدار کمی انرژی مصرف می‌کنند که به عنوان «انرژی فانتوم» یا «قدرت آماده به کار» شناخته می‌شود، که می‌تواند به مرور زمان افزایش یابد و قبض برق شما را افزایش دهد. با جدا کردن آنها از برق، می توانید اطمینان حاصل کنید که از هیچ انرژی استفاده نمی کنند و خطر خطرات الکتریکی ناشی از سیم کشی معیوب یا نوسانات برق را کاهش دهید. این یک راه ساده و در عین حال موثر برای ارتقای ایمنی، صرفه جویی در هزینه و کاهش اثرات زیست محیطی است. برنامه OneDios یک فروشگاه یک‌جا برای خدمات لوازم خانگی، شکایات، تعمیرات و درخواست‌های گارانتی تمدید شده است.

5. مراقبت از یخچال: یخچال خود را روی دمای مناسب، معمولاً حدود 40 درجه فارنهایت، تنظیم کنید تا از فاسد شدن مواد غذایی و هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. اگر برای مدتی دور هستید، موارد فاسد شدنی را پاک کنید.

6. ایمنی اجاق گاز و اجاق گاز: اگر اجاق گاز دارید، ضروری است که به طور منظم نشت گاز را بررسی کنید تا از ایمنی خانه خود اطمینان حاصل کنید. با اطمینان از خاموش بودن تمام دستگیره های اجاق گاز شروع کنید. همچنین ممکن است بخواهید در صورت امکان، گاز اجاق گاز را قطع کنید. این به جلوگیری از نشت گاز که می تواند به شما و عزیزانتان آسیب برساند کمک می کند. اگر مشکوک به نشت گاز هستید، سعی نکنید خودتان آن را برطرف کنید. در عوض، فوراً منطقه را تخلیه کنید و با یک تکنسین گاز حرفه ای تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و تعمیر کند. درخواست خدمات را مطرح کنید OneDios.

7. تعمیر و نگهداری آبگرمکن: یکی از راه های صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش دمای آبگرمکن است. این می تواند به ویژه مفید باشد اگر قصد دارید برای مدت قابل توجهی از خانه دور باشید، مانند یک تعطیلات یا یک سفر کاری. کاهش دما تا 120 درجه فارنهایت می تواند انرژی مصرفی آبگرمکن شما برای حفظ دمای ثابت را کاهش دهد.

8. لوازم امن: برای وسایل بزرگ‌تر، مانند یخچال‌ها، مطمئن شوید که پایدار و ایمن هستند. از لنگرهای دستگاه برای جلوگیری از واژگونی استفاده کنید، یک اقدام ایمنی که اغلب نادیده گرفته می شود. تماس بگیرید OneDios تیم خدمات مشتری برای کمک به حفاظت از نوسانات کل خانه.

9. ایمنی مایکروویو: تمام اقلام فلزی را بردارید و مطمئن شوید که از برق جدا شده اند. مهر و موم درب را برای هر گونه علائم آسیب بررسی کنید. برای کمک یا راهنمایی می توانید به آن تکیه کنید OneDios.

10. فر را چک کنید: قبل از رفتن به تعطیلات، باید مطمئن شوید که اجاق گاز شما خاموش و کاملاً از هرگونه موادی که می تواند خطر آتش سوزی ایجاد کند پاک باشد. این شامل برداشتن هر گونه اجسام قابل اشتعال مانند حوله آشپزخانه، کاغذ یا کیسه های پلاستیکی است که ممکن است به طور تصادفی روی اجاق گاز یا نزدیک اجاق گاز باقی مانده باشد. همچنین خوب است بررسی کنید که مشعل های فر خاموش هستند و ترموستات روی صفر تنظیم شده است.

لوازم خانگی برقی زندگی ما را راحت‌تر کرده است، اما ایمنی همیشه باید در اولویت باشد. با پیروی از این اقدامات احتیاطی استاندارد، می توانید از تعطیلات و وسایل خود لذت ببرید بدون اینکه امنیت خانواده یا طول عمر دستگاه های خود را به خطر بیندازید. OneDios به شماره تبدیل شده است یک برند قابل اعتماد برای لوازم خانگی، کیفیت عالی و رضایت مشتریان خود را فراهم می کند. مشتریان می توانند در 60 ثانیه یک سرویس رزرو کنید با OneDios از هر مارک اصلی، که مشکلات مشتریان را بلافاصله بدون تماس با آن حل می کند خدمات مراقبت از مشتری برندهای مختلف. می‌توانید قراردادهای تعمیر و نگهداری سالانه (AMC)، طرح‌های خدمات و ضمانت‌های تمدید شده را در OneDios خریداری کنید تا لوازم و محصولات خود را با محافظت 360 درجه ارائه دهید. OneDios چندین گزینه و برنامه در پلتفرم برای OEM ها و سایر ارائه دهندگان خدمات برای مقایسه آسان دارد. شما می توانید گارانتی تمدید بعدی خود را در تاریخ خریداری کنید OneDios اینجا.



منبع: https://www.onedios.com/blog/spring-travel-and-appliance-safety/