زمان تعمیر در مقابل. جایگزین کنید: تصمیمات آگاهانه در مورد یخچال خود بگیرید

زمان تعمیر در مقابل.  جایگزین کنید: تصمیمات آگاهانه در مورد یخچال خود بگیرید

لوازم خانگی برخی از گران‌ترین اقلامی هستند که ممکن است در کنار خانه و ماشین خود داشته باشید. در یک نقطه خاص، شما باید تصمیم بگیرید که آیا زمان آن رسیده است که یخچال خود را با یخچال جدید و کم مصرف تر تعمیر کنید یا جایگزین کنید. قبل از خرید یک یخچال جدید، باید بدانید که آیا دستگاه فعلی شما عمر بیشتری دارد یا خیر.

در زیر چند دستورالعمل در مورد اینکه چه زمانی باید آن یخچال خراب را تعمیر کنید و چه زمانی باید مدل جدیدتری را در نظر بگیرید آورده شده است:

طول عمر یخچال شما

تصمیم گیری آگاهانه برای صرفه جویی در هزینه لوازم خانگی شما ضروری است. در مواردی خاص، ممکن است نخواهید هزینه تعمیر یخچال خراب را بپردازید، اگر بیش از ده سال عمر داشته باشد. با این حال، استثناهایی برای این قاعده وجود دارد. آن مدل‌هایی که فریزرهای بالایی دارند یا ساید بای‌ساید دارند، اغلب اولین مدل‌هایی هستند که استفاده می‌شوند. از سوی دیگر، مدل های درب فرانسوی ممکن است عمر بیشتری داشته باشند و ضمانت تعمیر داشته باشند.

یک مدل کم مصرف تر دریافت کنید

آیا آماده‌اید با دقت بیشتری به هزینه‌های فناوری تبرید قدیمی‌تان نگاه کنید؟ لوازم مدرن هر ساله با بهره وری انرژی بیشتری عرضه می شوند. اگر مدل شما قدیمی یا قدیمی است، ممکن است بخواهید آن هزینه تعمیر را به چیز جدیدی اختصاص دهید. این می تواند صورتحساب های انرژی شما را هر ماه کاهش دهد و هزینه اولیه را با صرفه جویی در انرژی جبران کند.

پوشش گارانتی را بررسی کنید

قبل از پرداخت هزینه خدمات تعمیر لوازم خانگی حرفه ای، مهم است که در نظر داشته باشید که آیا دستگاه ممکن است تحت ضمانت باشد یا خیر. این می‌تواند گفتگوی «تعمیر یا تعویض» را آسان‌تر کند: اگر سازنده قبض قطعه شکسته را پرداخت می‌کند، چرا یخچال خود را کمی بیشتر نگه ندارید؟

ضمانت‌نامه‌ها اغلب هزینه تعمیر را پوشش می‌دهند اما جایگزینی آن را پوشش نمی‌دهند.

حتی اگر یخچال شما دیگر تحت گارانتی نباشد، بازخوانی ممکن است هزینه قطعات شکسته را پوشش دهد. همیشه قبل از اینکه یک یخچال قدیمی را جایگزین کامل کنید، کمی تحقیق کنید.

مسئله و هزینه را در نظر بگیرید

در نهایت، باید یک تجزیه و تحلیل هزینه و فایده انجام دهید تا مشخص کنید که آیا تعمیر بر اساس سن دستگاه شما منطقی است یا خیر. تعمیر ویژگی‌های پیشرفته، مانند فناوری هوشمند، ممکن است پرهزینه باشد، اما تعمیرات جزئی مانند ترموستات یا روشنایی می‌تواند ارزان باشد.

اگر تعمیر آن مقرون به صرفه است، بگذارید تعویض دستگاه شما کمی بیشتر صبر کند.

نظر حرفه ای بگیرید

آیا در حصار هستید و مطمئن نیستید که آیا راه حل های مقرون به صرفه ای برای دستگاه شما وجود دارد؟ تعمیر لوازم خانگی با کیفیت مایک اینجاست تا به خدمات جامع ما کمک کند تعمیر یخچال در وینیپگ. تکنسین های ما می توانند بر اساس طول عمر مورد انتظار و تاریخچه تعمیر و نگهداری واحد شما مشاوره تخصصی ارائه دهند.

ما به رضایت مشتری و بدون هزینه پنهان افتخار می کنیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا یخچال خود را با کمترین هزینه راه اندازی کنید.

منبع: https://mqapplianceservices.ca/when-to-repair-vs-replace-making-informed-decisions-about-your-fridge/