رشته ای تی انتخاب رشته آی تی، گرایش ها و بازار کار مجموعه مدارس سلام-ترازنت

سلام، ممنون، بله مشکلی نیست، البته اگر می‌خواین کنکور بدید یه مقداری شاید سخت باشه (چون کنکور لیسانس از دروس دبیرستان هست و چندان ارتباطی با برنامه‌نویسی نداره) اما در مورد ادامه‌ی برنامه‌نویسی بله قطعا می‌تونید، چون برای برنامه‌نویسی چندان احتیاجی به تحصیل آکادمیک نیست و مهم‌ترین چیز علاقه‌ی شما و مطالعه و تمرین عملی هست. سلام، به‌جز برنامه‌نویسی، بقیه‌ی مواردی که اشاره کردید خیر، تدریس نمیشه (در اصل توی هیچ‌ رشته‌ی دانشگاهی به شکل عملی آموزش داده نمیشه) و اگر به این موارد علاقه‌مند هستید، حتما باید خودتون در کنار درس، روشون مطالعه داشته باشید و کار کنید. آنچه در این بحث حائز اهمیت است ؛ توانمند نمودن نیروی انسانی به خصوص واحد های مشاوره آی تی در یک سازمان می باشد که همواره به صورت مستقیم و غیر مستقیم با تغییرات محیطی و رشد قابل توجه دانش آی تی روبرو هستند.

  • مثالی در این رابطه کارت گرافیک های سری Quadro هستند که به صورت تخصصی برای کارهای گرافیکی طراحی شده اند و نمی توانند از پس اجرای بازی ها بر بیایند، در نتیجه می توان با صرف هزینه کمتر کارایی بهتری را شاهد بود، در صورتی که خیلی از فروشندگان و حتی به ظاهر متخصصان فقط کارت گرافیک های GTX را به کاربر پیشنهاد می کنند چون اطلاعات کافی در این باره ندارند.
  • آنها کسانی هستند که مسئول ساختن وب‌سایت‌ها و زیرساخت‌های پشت آن‌ها هستند.
  • به علاوه، هم می توانید برای شرکت‌های دولتی و هم می‌توانید برای شرکت‌های خصوصی کار کنید، هم می‌توانید برای یک دانشگاه و هم می‌توانید برای یک شرکت تجاری کار کنید، هم می‌توانید شغلی انتخاب کنید که شب‌کار باشید، هم می‌توانید شغلی انتخاب کنید که روزکار it service باشید.
  • برخی از خدماتی که معمولا به صورت پکیج ارائه می شوند عبارتند از خدمات ابری، طراحی وب سایت و غیره.
  • سلام، در حدی که بتونید مقالات ساده‌ی انگیلسی رو بخونید و مفهوم اون‌ها رو متوجه بشید.

سلام علیرضا جان، بله این رشته خیلی پتانسیل مهاجرت به خارج از کشور رو داره، در خصوص سوال دومتون هم اگر بتونید یک تخصص و مهارت پیدا کنید صددرصد جوابتون بله هست، توجه داشته باشید که مهم‌ترین عامل برای موفقیت در رشته‌ی آی‌تی علاقه هست. اگر من مشاوره فناوری اطلاعات باشم باید چه چیزهایی را مشاوره بدهم و درآمد کسب کنم ؟ نصب ویندوز و درایور و کار با آفیس را اکثرا یاد گرفته اند . سلام، معمولا برای شبکه مدارکی مثل CCNA یا CCENT می‌تونن مفید باشند، هرچند که شاید این مشکل در شرکت‌های دولتی برای شما پیش اومده باشه و تا جایی که من تجربه دارم اکثر شرکت‌های خصوصی توانایی و مهارت براشون اهمیت بیشتری داره تا مدرک. سلام، این موضوع کاملا به علاقه‌ی شما بستگی داره، بحث سر این نیست که قبلا باش سروکار داشتید یا نه، چون حتی اگر کار هم نکردید، در طول تحصیل می‌تونید یاد بگیرید. این مراحل رو که انجام بدید، با کلیات این برنامه‌ها و نحوه‌ی کارشون آشنا خواهید شد و می‌تونید با سایر برنامه‌ها هم کار کنید، البته اگر منظورتون رو درست متوجه شده باشم، چون حسابداری چندان ارتباطی به آی‌تی نداره و شما برای اینکه بتونید با اون برنامه‌ها کار کنید بیشتر لازمه که حسابداری رو یاد بگیرید. سلام، بله می‌تونید فکر می‌کنم باید به شکل ناپیوسته بخونید، برای اینکه مطمئن بشید، این موضوع رو از مشاور تحصیلی مدرسه‌تون بپرسید.

تشخیص نیازمندی های شبکه و انتخاب بهترین راهکارها از مسائلی است که باید با دانش و مهارت کافی صورت پذیرد. “مشاوره آی تی”، در واقع فردی است که با تکیه بر دانش فنی و تخصص خود به شما کمک میکند تا از سیستم های فناوری و اطلاعات، بهترین استفاده را به منظور بهبود عملکرد مجموعه داشته باشید. برخی مشاغل اهمیت ویژه ای برای توسعه و دیده شدن دارند، مشاورIT هم یکی از این مشاغل است که در کسب و کارهای اینترنتی اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

ایزوله کردن اینترنت چگونه است؟

متخصص فناوری اطلاعات وظایف گوناگونی دارد، از نصب برنامه‌های کاربردی تا طراحی شبکه‌های پیچیده رایانه‌ای و پایگاه داده‌های اطلاعاتی.[۲] فناوری اطلاعات و علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. یکی دیگر از وظایف متخصص فناوری ارائه سرویس هایی جهت دسترسی تحت شبکه و وظیفه نگهداری و راه اندازی Data Center ها را هم دارد. رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات رشته‌ای است که در آن به فرآیندهایی مثل فرآیندهای مخابراتی، پخش زنده‌ی رسانه‌ای، سیستم‌های مدیریت ساختمان هوشمند، شیستم‌های مخابره‌ی صوتی-تصویری و کنترل‌های شبکه‌ای و عملیات نظارتی، پرداخته می‌شود. آی تی پشتیبان با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر توانسته است سالیان متمادی با کیفیت به وظیفه خود عمل کند و با جلب رضایت کارفرمایان در مسیر خود با قدرت ادامه دهد. آی تی پشتیبان از شرکت های بسیار قدیمی در زمینه شبکه های کامپیوتری است و خدمات بسیار زیادی را به افرادی که نیازمند خدمات شبکه در مجموعه خود هستند می دهد. امروزه سرعت ارتباط و گسترش تعامل در بستر اینترنت در حال افزایش است، افرادی که به این فضا وابستگی دارند به طور ملموس تغییرات متنوع و جذاب آن را درک می کنند.

رشته ای تی انتخاب رشته آی تی، گرایش ها و بازار کار مجموعه مدارس سلام-ترازنت

این بسته های خدماتی همان نوع خدمات را به هر کسب و کاری با قیمت ثابت ارائه می کنند. این نوع سرویس تنها برای تکمیل وظایف جزئی به جای مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات کل سازمان استفاده می شود. برخی از خدماتی که معمولا به صورت پکیج ارائه می شوند عبارتند از خدمات ابری، طراحی وب سایت و غیره.

زمینه های فعالیت شرکت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار