خرید اقساطی فرش سازمان های طرف قرارداد دنیای فرش-فرش شادرخ

برای کسانی که در شهر اصفهان سکونت دارند این خبر بسیار خوبی می باشد که می توانند فرش را از نزدیک دیده و به صورت خرید قسطی فرش ۱۲۰۰ شانه اقساط خرید نمایند. کافیست به آدرس اصفهان، خیابان جی شرقی، نرسیده به چهارراه اریسون، روبه رو خانه ژیمناستیک، هایپرفرش الماس کویر مراجعه نمایند. کافیست هنگام خرید از تک فرش در قسمت پرداخت، درگاه خرید اقساطی را انتخاب کنید. زمان شروع پرداخت اقساط شما طبق طرحی که خودتان انتخاب کرده‌اید، شروع می‌شود.

  • همانطور که در عنوان نیز مطرح شد این طرح برای شما بدون بهره و سود می باشد.
  • میزان و زمان پرداخت را در صفحه‌ی مربوط به درخواست وام انتخاب کنید.
  • سپس همراه با پیش فاکتور به نزدیکترین بانک رفاه محل سکونت خود مراجعه نمایید.
  • دقت کنید اگر مبلغ بالاتر از ۲۰ میلیون باشد الباقی را باید به صورت اینترنتی و به صورت کامل انجام دهید.
  • درخواست شما قبول و طبق شرایط مراحل خرید اقساطی فرش شما از طریق کارشناسان با شما مشتری عزیز پیش خواهد رفت.
در هر مرحله برای راهنمایی بیشتر می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس گرفته یا در واتساپ پیام دهید. بازنشستگان و مسمتری بگیران محترم بانک رفاه می توانند با انتخاب فرش از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال و ارائه کد ملی، درخواست صدور فاکتور شناسه دار نمایند. این فاکتور پس از صدور برای مشتری گرامی، شامل شماره حساب، شناسه پرداخت و اطلاعیه توافق نامه ارسال می شود تا به نزدیکترین بانک رفاه محل سکونت ارائه نمایند. همانطور که در بالا اشاره شد شرایط اقساط فرش و خرید قسطی در هر مجموعه‌ای متفاوت است.

به این ترتیب می توانید جدیدترین مدل های محصولات این شرکت را به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت کنید. اطلاعات تک تک محصولات به همراه رنگ بندی و سایز از طریق سایت در دسترس شما قرار گرفته تا بتوانید محصولات مختلف را بدون محدودیت زمانی با یکدیگر مقایسه کنید و خرید خود را انجام دهید. کالا را در سبد محصولات خود قرار دهید؛ سپس با انتخاب گزینه‌ی خرید اقساطی، شما به طور خودکار به صفحه درخواست وام منتقل خواهید شد. پس از اینکه نتیجه اعتبارسنجی شما از سابقه فعالیت بانکی دریافت شد، درصورت نداشتن اقساط معوق و چک برگشتی، تصویر مدارک‌تان را بارگذاری کنید. در این مرحله باید تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک برگ چک صیادی ( که قرار است به عنوان ضمانت ارائه دهید) بارگذاری شود.

فروش اقساطی سینمای خانگی و ساندبار

4- حالا پس از انتخاب سایز و رنگ فرش ماشینی مد نظر خود کافی است تا روی گزینه “خرید به صورت اقساط” کلیک کنید. خریداران نقدی هم از مزایای خرید فرش شادرخ بهره مند شده و می توانند تخفیف بیش از ۱۶ درصدی خرید از طریق سایت را دریافت کنند، مبلغ این تخفیف ۷۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. هدف این طرح افزایش فروش یا خالی کردن انبارها از محصولات قدیمی نیست بلکه ما به دنبال تسهیل شرایط خرید برای شما عزیزان هستیم به این منظور انتخاب با خریدار است و هیچ محدودیتی برای شما در نظر گرفته نشده است. در ارائه حضوری چک ها شما این امکان را خواهید داشت با حضور در مجموعه همزمان فرش های مد نظر خود را تحویل نمائید. در صورت ارسال با پست پس از دریافت چک ها توسط تیم فروش مجموعه فرش شادرخ، فرش هایتان برایتان ارسال می شود.

خرید فرش تا 36 قسط بدون بهره بانکی در آقای فرش

خرید قسطی فرش به صورت انلاین و افلاین بوده و سقف این خرید تا مبلغ 20 میلیون تومان و بازپرداخت آن 12 ماهه میباشد. خرید فرش اقساطی با توجه به شرایط این روزها و با افزایش قیمت کالاهای اساسی، خرید عمده ای از محصولات برای بسیاری از ما سخت و دور از دسترس شده است. بالاخص وقتی با کالایی ارزشمند مانند فرش ماشینی مواجه هستیم، این دغدغه دوچندان می شود. فرش‌های ماشینی نزدیک به نیم قرن است که به خانه‌های ایرانی وارد شده است.

طرح و نقش فرش را متناسب با دکوراسیون خانه انتخاب کنید

خرید اقساطی فرش سازمان های طرف قرارداد دنیای فرش-فرش شادرخ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار