تعمیرات موبایل با پیک رایگان در تهران | tamirkaran-iran

به ال سی دی با سشوار یا آی‌او‌پنر به مدت 1 الی 2 دقیقه، هوای گرم وارد کنید تا روند جداسازی ال سی دی را آغاز کنیم. با کمک یک ابزار تیز همانند کاتر یا تیغ موکت، آن را در لبه گوشی ببرید. از سوی دیگر، تعمیر گوشی به مفهوم آن است که کاربر از شما انتظار دارد تا با توجه به مهارت و دانشی که دارید، گوشی مشکل‌دار را عیب‌یابی کرده، مشکل را برطرف کرده و آن را سالم‌تر از حالت فعلی به وی بازگردانید. ، مشکل خالی شدن باتری است که بیش از 1/5 کاربران در سراسر جهان با آن روبرو می‌شوند. اگر مشکلات فنی را در این قضیه کنار بگذاریم، می‌توان مهم‌ترین دلایلی که در ابتدا بایستی آن را مدنظر داشت، مشکلات نرم‌افزاری دانست که در اثر مصرف باتری در حجم بالا توسط اپلیکیشن‌ها، بدافزارها و … مرکز تعمیرات موبایل ۰۹۱۳ دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت،معدن وتجارت است وهمچنین با بررسی نظرات مشتریان قبلی می توانید سطح تعمیرات ما را بررسی کنید.

  • البته این آسیب ها به سرعت رخ نمی دهد و گاهی ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا به قطعات تلفن همراه آسیب وارد شود.
  • همه دستگاه های الکترونیکی دارای قطعه ای به نام برد مدار هستند که سایر قسمت ها را کنترل می کند.
  • همچنین، هنگامی که تلفن همراه شما در حال شارژ شدن است، کار کردن با آن علاوه بر این‌که باعث بالا رفتن حرارت آن می‌شود، از عمر باتری هم کم می‌کند.
  • هدف آموزش تمامی اصول لازم در تعمیر حرفه ای انواع برندهای گوشی های همراه است.

برای همین سمجله خبری تعمیر کاران ایران ها در کنار یک تعمیرکار کار می کنند و کم کم به این حرفه مسلط می شوند. اما در انتهای دوره آموزشی معتبر، مثل دوره هایی که سازمان فنی حرفه ای برگزار می کند، شما در کنار افزایش اطلاعات تئوری و عملی، مدرک معتبری نیز خواهید داشت. تعمیر ات موبایل یک دوره کوتاه مدت است و هر کسی که به آن ملحق شود می تواند در کوتاه مدت به بازار کار این حرفه بپیوندد.

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ در غرب تهران

آموزش تعمیرات موبایل شیائومی به دلیل جایگاه مناسبی که این گوشی‌ها در چند سال اخیر در بازار موبایل پیدا کرده‌اند از طرفداران زیادی در میان کاراموزان فنی و حرفه ای برخوردار شده است. از آنجایی که گوشی شیائومی فروش خوبی در بازار ایران دارد در حوزه تعمیرات موبایل هم جریانی از مشتریان را به سمت تعمیرکاران موبایل کشانده است. این گوشی‌ها نیز همانند گوشی‌های اندروید دیگر مشکلات رایج سخت افزاری و نرم افزاری دارند که در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی سازان به شناخت، عیب یابی و تعمیر آن‌ها پرداخته خواهد شد. آموزش تعمیرات موبایل تخصصی دومین گام مهمی است که برای ورود به این رشته باید بردارید. شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی دانش کافی را در زمینه اندروید، چارچوب های نرم افزاری دستگاه های تلفن همراه، الکترونیک، IOS، ابزارهای تعمیرات موبایل، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل، قطعات موبایل و نحوه تعمیر و تعویض آنها و .

مشاوره تخصصی رایگان در مورد تعمیرات موبایل

همچنین کانکتور جک هدفون، را در آورده، پیچ‌های مادربرد را درآورده و آن را خارج کنید. برچسب محافظ و خنک کننده باتری را بیرون بکشید و کابل‌های کانکتور را بردارید. با کمک ساکشن کاپ، قاب گوشی را بیرون آورده و از یک پیک برای ایجاد فاصله دور تا دور گوشی استفاده می‌کنیم.

تعمیر هارد گوشی

از طرفی قیمت قطعات موبایل اپل نسبت به موبایل های اندرویدی عادی گرانتر است و اگر تعمیرکار مبتدی اشتباهی در تشخیص قطعه یا پایه سازی آیسی ها انجام دهد می تواند هزینه مضاعفی را برای تعمیر گوشی ایجاد کند. تعویض تاچ ال سی دی برای افرادی که عادت دارند گوشی خود را خراب کنند، زیاد اتفاق می‌افتد و اگر نحوه‌ی کار را بلد باشند در هزینه‌هایشان خیلی صرفه جویی می‌شود. مرکز تعمیرات موبایل برای بهبود در عملکرد تعمیر ملزم به استفاده از فطعات با کیفیت هستند. به عنوان یک کاربر اگر قصد کسب اطمینان بالا از تعمیر گوشی موبایل خود را داشته یاشید، دقت کنید مرکز تعمیرات موبایل ضمن ارائه ی کیفیت بالا، حتما از قطعات اورجینال و اصلی مخصوص همان برند استفاده کنند. تا بحال شده که گوشی شما هیچ کدام از فرمان های لمسی را اجرا نکند؟ یا این که در حین اجرای یک برنامه ناگهان عملکرد تاچ متوقف شود؟ حتی گاهی شکستن نمایشگر و آسیب دیدگی ال سی دی، تاچ را هم از کار می اندازد. اگر ایراد از صفحه نمایش باشد، باید ال سی دی به صورت کامل تعویض شود تا تاچ به صورت عادی و بی نقص کار کند.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار