بک لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو وبسیما-خرید بک لینک گلدلینک

پاسخ این سوال، در حقیقت یک مسئله کاملا اقتصادی است که باید با دید سرمایه گذاری به آن پاسخ خرید بکلینک داد. امکان تولید محتوا با هزینه جداگانه (در صورت موافقت) از طرف ما وجود دارد که بعد از پرداخت انجام می شود. تمام روند لینکسازی از 0 تا 100 تحت نظارت یک سئوکار حرفه ای و کاملا بصورت دستی انجام می شود.

بک لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو وبسیما-خرید بک لینک گلدلینک

تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که این بک‌لینک باید شامل کلمه کلیدی هدف نیز باشد. هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است.

این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. محل قرارگیری لینک تناسب وب سایت با محتوا زمانی مشخص می‌شود که خواننده بتواند به راحتی به محتوای بک لینک شده دسترسی پیدا کند. لینک‌های Contextual از ارزش سئوی بیشتری به نسبت نوار جانبی و یا لینک‌های فوتر برخوردار هستند. این لینک‌ها تنها با یک کلیک خواننده را به سمت محتوای مورد نظر هدایت می‌کنند که در این حالت می‌توان به رتبه‌های بالای گوگل دست یافت.

مودبانه پیشنهاد دهید که آن پست‌های گردش لینک، به چیزهای قابل لینک دادن روی سایت شما بکلینک بدهند. تصور کنید افراد پست‌های بلاگ را فقط با یک هدف ایجاد می‌کردند، آن هم لینک دادن به محتواهای باکیفیت. به نظر می‌رسد گرفتن بک لینک مکرر از یک سایت یکسان باعث کاهشی شدن قدرت آن بک لینک ها می‌شود. نباید در بکار بردن متن پیوند دارای کلمه کلیدی، زیاده‌روی به خرج داد.

از طرف دیگه نیازی نیست لینک فالو بدید، نوفالو هم اوکیه و چیزی از سایت شما کم نمیشه. یا باید خودتان تک تک وبسایت‌های منتشر کننده رپرتاژ را پیدا و بررسی کنید یا این که از طریق فهرست‌های آماده پکیج مناسب خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید یک محتوا در این شبکه محبوب منتشر کنید و از این طریق برای خود بک لینک بگیرید. لینک‌دادن در انجمن‌ها و صفحه‌های پرسش و پاسخ بسیار متداول است. در این روش‌ کافی است به سوالات جواب دهید یا در موضوعات انجمن‌ها فعالیت کنید و هر وقت موضوع یا سوالی مرتبط با وبسایت شما مطرح شد در پاسخ به وبسایت خود لینک دهید. هرچه صفحه فالوور بیشتری داشته و فعال‌تر باشد امکان این که از طرف گوگل به عنوان یک بک‌لینک قوی شناسایی شود بیشتر می‌شود.

وقتی صحبت از سئو می شود، بک لینک ها برای وب سایت ها ضروری و مهم می شوند. با این حال، صاحبان وب سایت ممکن است زمانی برای انجام دادن این کارها را نداشته باشند. تنها کاری که آنها برای خرید لینک باید انجام دهند این است که یک تیم قابل اعتماد و حرفه ای پیدا کنند. مهمترین مزیت خرید بک لینک این است که در وقت شما صرفه جویی می شود.

با این کار هم سرعت ایندکس شدن بک‌لینک‌ها بیشتر می‌شود هم از این طریق می‌توانید برای وبسایت خود ترافیک ورودی بگیرید. در کل بک‌لینک برای صفحه‌هایی گرفته می‌شود که می‌خواهیم رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل بگیرند. این که چه محتوایی خوب است در یک کلام محتوایی که نیاز کاربر را کامل برطرف کند و برای کاربران مفید باشد. اگر ده‌ها مقاله، صفحه و صفحه محصول دارید باید برای همه وقت بگذارید و تلاش کنید بهتر از رقبا باشند. در انتهای صفحات ویکی‌پدیا و هر نوع ویکی دیگر بخشی به عنوان منابع وجود دارد. در این روش قدیمی مدیران چندین وبسایت به صورت توافقی به یکدیگر لینک می‌دهند.

شاید مفاهیمی مانند لینک بیلدینگ، بک لینک، خرید یا فروش پکیج های بک لینک، لینک های مضر، انکر تکست، سئو کلاه سیاه و کلاه سفید و غیره به گوشتان خورده باشد. “خرید بک لینک” در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. همانطور که بالاتر هم قابل مشاهده است، در لینک بگیر تعداد زیادی پکیج بک لینک وجود دارد و هر کدام از آنها جزئیات مختلفی دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار