ایمنی دستگاه: نکاتی برای پیشگیری از حوادث و جراحات

آیا می دانید پریزهای شما چقدر ایمن هستند؟ یک خروجی قطع کننده مدار خطای زمین (GFCI) باید در هر جایی که آب دارید قرار گیرد. این بدان معنی است که باید تنها نوع خروجی در 183 سانتی متر / شش فوت سینک، وان حمام و سایر منابع آب شما باشد.

ناگفته نماند که کشیدن از سیم باعث کاهش طول عمر وسایل خانه شما می شود. هنگامی که کابل های برق آسیب دیدند، باید آنها را تعویض کنید، که ممکن است گران تمام شود.

قطع کننده های مدار خطای زمین مناسب را دریافت کنید

بسیاری از مردم می‌خواهند از پریزهای خود نهایت استفاده را ببرند و تا جایی که می‌توانند اقلام را به این مکان‌های مورد علاقه وصل کنند. مشکل این است که نمی خواهید مدار را بیش از حد بارگذاری کنید، زیرا می تواند منجر به آتش سوزی الکتریکی شود. سعی کنید خود را به وصل کردن یک مورد به هر پریز محدود کنید.

از دوشاخه بکشید

کارکرد روان وسایل برقی برای کل خانه مهم است. هنگامی که به تعمیر لوازم خانگی در وینیپگ نیاز دارید، امروز با تعمیرات لوازم خانگی با کیفیت مایک تماس بگیرید تا در مورد نحوه کمک به شما در جلوگیری از حوادث الکتریکی بیشتر بدانید.


منبع: https://mqapplianceservices.ca/appliance-safety-tips-for-preventing-accidents-injuries/

اگر یک کار ساده برای ارتقای ایمنی الکتریکی بهتر می توانید انجام دهید، این است که سیم ها و دوشاخه های خود را به روش مناسب از پریز جدا کنید. به جای کشیدن سیم های لوازم خانگی، باید مستقیماً به دوشاخه برسید. کشیدن از بند ناف می تواند منجر به جرقه ای شود که می تواند به شعله تبدیل شود.

یک پریز GFCI از شوک الکتریکی در نزدیکی منبع آب جلوگیری می کند و حتی می تواند احتمال آتش سوزی را محدود کند. هنگامی که این پریزها به درستی برای وسایل شما نصب شده و از آنها استفاده می شود، خطر اضطراری برق کاهش می یابد.

یک نفر متخصص در تعمیر لوازم خانگی استخدام کنید

ممکن است به نظر عقل سلیم بیاید، اما بسیاری از مردم هنوز فراموش می کنند که هرگز نباید چیزی الکتریکی را با دست های خیس لمس کنید. این اغلب زمانی در آشپزخانه ظاهر می شود که ممکن است بین لوازم خانگی و سینک حرکت کنید. اگر آب را لمس می کنید یا آب روی دستانتان است، قبل از دست زدن به تجهیزات الکتریکی حتما آن را کاملا خشک کنید.

سیم های آسیب دیده را تعویض کنید

اگر متوجه شدید که برخی از این مشکلات مربوط به سیم های برق یا ایمنی برق شما به خطر افتاده است، ممکن است به کمک یک تعمیرکار ماهر لوازم خانگی برای تعیین اینکه برق است یا دستگاه شما نیاز داشته باشید.

وقتی نوبت به لوازم خانگی شما می رسد، همیشه ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است. شما و حتی فرزندانتان می توانید از دانستن چند نکته اساسی ایمنی الکتریکی برای جلوگیری از حوادث بزرگ و صدمات مضر بهره مند شوید. با رعایت برخی از این نکات ضروری برای جلوگیری از خطرات الکتریکی در خانه خود و عزیزانتان را ایمن نگه دارید:

از سیستم های آب و برق خودداری کنید

نکته دیگر برای ایمنی برق این است که اطمینان حاصل کنید که سیم های شما در شکل عالی هستند. تمام تجهیزات الکتریکی شما باید سیم‌ها را به جای اینکه در معرض دید قرار گیرند، درپوش داشته باشند. اگر سیم های اتصال ساییده شده اند، زمان تعویض آنها فرا رسیده است. البته ناگفته نماند که اگر قسمتی از شاخک ها آسیب دید باید آنها را نیز تعویض کنید.

مدار الکتریکی را بیش از حد بارگذاری نکنید