آموزش تعمیرات موبایل سخت افزار و نرم افزار کامتک | tamirkaran-iran

که بسته به نوع استفاده از گوشی موبایل باید هرچندوقت یکبار تعویض گردد. با پیشرفته تر شدن گوشی های همراه، شرکت های سازنده موبایل تصمیم به پلمپ کردن گوشی کردند.( به دلایلی از جمله افزایش عمر باتری،عدم دستکاری باتری و باریک تر شدن گوشی). مرکز تعمیرات موبایل 0913 با استفاده از باتری های اصلی که گارانتی بدون قیدوشرط دارند اقدام به تعویض باتری گوشی های موبایل میکند. تلفن ها معمولاً با پر شدن حافظه داخلی خود شروع به کند شدن می کنند. سعی کنید برنامه ها و عکس های بلااستفاده را حذف کنید یا آنها را به کارت حافظه یا فضای ابری منتقل کنید. علاوه بر این، باید برنامه های باز را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید ببندید، حافظه پنهان برنامه را حذف کرده و استفاده از تصاویر پس زمینه زنده را محدود کنید.

  • کارشناسان این مرکز با ارائه ی جدیدترین تجهیزات ، بهترین خدمات تعمیر را ارائه می نمایند .
  • این مجموعه بر اساس آئین نامه ماده 87 قانون نظام صنفی، دارای مجوز کشوری کسب و کار مجازی است که اعتبار آن تا سال 1402 می‌باشد.
  • فرقی نمی‌کند که نیازمند یک گوشی هوشمند ساده با قابلیت های اولیه باشید یا می خواهید حرفه ای ترین گوشی را به دست بگیرید.
  • این مرحله معمولا سخت‌ترین و طولانی‌ترین قسمت تعمیر گوشی و تعویض ال سی دی خواهد بود.
  • اما در انتهای دوره آموزشی معتبر، مثل دوره هایی که سازمان فنی حرفه ای برگزار می کند، شما در کنار افزایش اطلاعات تئوری و عملی، مدرک معتبری نیز خواهید داشت.

در صورت تمایل شما، فرآیند تعمیر موبایل آغاز می شود و در کمتر از 48 ساعت گوشی شما به همراه کارت اصالت قطعات و گارانتی 30 روزه تعمیرات به دست شما خواهد رسید. مرکز تعمیرات همراه موبایل ایرانیان از کادری مجرب و تیمی ماهر تشکیل شده است. تعمیر کاران ما همگی از دانش آموختگان برتر رشته های الکترونیک، برق، مخابرات و سخت افزار بوده و دارای مدرک تخصصی در این زمینه هستند. از جمله فعالیت های این شرکت نام آشنا می توان به فروش و تعمیر دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی معتبر اشاره کرد .

فاکتورهای مهم در انتخاب مراکز تعمیر گوشی هوشمند

با این سطح عملکرد خوب بهتره بزرگتر بشید و مثل دیجی کالا که فراگیر هست…. هرآنکس که برای انتخاب آوافیکس شکی داشت میتونه با شماره من تماس بگیره تا کلا از شک و دودلی درش بیارم. به نظرم این انتخاب کم نظیر نه، بی نظیره که این شرکت برای شما انجام میده.

آدرس نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در تهران

امروزه با گران شدن مجله خبری تعمیر کاران ایران گوشی های هوشمند و افزایش روز به روز قیمت ها، تعمیرات موبایل اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در چنین شرایطی نیاز به وجود تعمیرکاران ماهر حوزه تعمیر موبایل بیشتر حس می‌شود. در نتیجه آموزش افرادی که بتوانند در این زمینه مهارت کسب کنند و متخصص شوند مهم و ضروری است. آموزش سخت افزار موبايل به نظر برخي مردم در مقايسه با نرم افزار موبايل سخت و دشوار است و تنها درصد كمي از مردم حاضرند براي درآمد بيشتر، به آموزش سخت افزار موبايل پرداخته و مهارت هاي خود را در اين زمينه ارتقاء دهند. آموزش طریقه نصب انواع نرم افزارهای مختلف بر سیستم عامل android-iosو…

تعمیر آی سی تغذیه موبایل:

تعمیرات موبایل نیز هم‌زمان به یک مهارت کاملاً تخصصی و حساس تبدیل شده است. تنها افرادی می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند که نسبت به تکنولوژی‌های جدید به‌روز باشند و در کنار تجربه، از تجهیزات حرفه‌ای برای تعمیر گوشی برخوردار باشند. بنابراین گوشی شما در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر خواهد شد. روزانه تعداد زیادی سفارش تعمیرات موبایل در امدادکاران ثبت می شود که تعمیرکاران ما طی 24 ساعت به آن ها رسیدگی می کنند.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار