پیراهن آستین کوتاه ماشین 333016 فروشگاه پوشاک کودک ماشیکا

پیراهن آستین کوتاه ماشین 333016 فروشگاه پوشاک کودک ماشیکا شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها هم بد نباشد. اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن پیراهن‌های خود را با ماشین‌های لباسشویی نشوید. بنابراین برای شستشوی لباس‌هایتان به خشک شویی ها مراجعه کنید.

پیراهن آستین کوتاه – مدل درختی (آبی)

ما درسایت ال سی من پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه را در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و سایز‌های مختلف از هر سلیقه ای، به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. با وجود این همه تنوع شما می‌توانید به ‌صورت آنلاین، به‌راحتی خرید خود را از هرجایی که هستید و در هر زمانی که تمایل دارید، انجام دهید. پیراهن آستین کوتاه شیک را می توان با شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای پوشید. به تنهایی، یا با کت تک یا کت و شلوار نیز پوشیده می‌شود. پیراهن‌ها جنس‌های متفاوتی دارند مانند کتان، نخی، پلی استر، جودون و غیره. با توجه به نیاز و سلیقه خود پیراهن با جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی آستین، خرید اینترنتی برندهای ایرانی لباس، کیف و کفش، لوازم خانه و اکسسوری

این مدل پیراهن ساده, نوشته دار تهیه شده از نخ کتان مناسب فصل بهار, تابستان, پاییز و باید شستشو در دمای 30 درجه سانتی گراد, از سفید کننده استفاده نشود, با دمای کم اتو شود . اگر می‌خواهید پیراهن شما در استایلتان مرکز توجه باشد بهتر از رنگی استفاده کنید که در کنار رنگ پوستتان تضاد بالایی داشته باشد. برای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه و انواع دیگر پیراهن، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سال ست، به انواع مختلف پیراهن‌های مردانه دسترسی داشته باشید. هر مدلی که مد نظرتان است، با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید.

در مقابل پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه سفید، پیراهن‌های رنگ تیره نیز انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن پیراهن مردانه استین کوتاه می‌باشد. همچنین در نظر داشته باشید که ترکیب و ست کردن این دسته از پیراهن‌ها با لباس‌های دیگر به سادگی امکان پذیر است. توجه داشته باشید که شما می‌توانید پیراهن مدل کلاسیک را با شلوار لی، کتان و شلوارک ترکیب کنید و از استایل های جذابی را با خود به ارمغان آورید. در کنار چالش استایل مناسب و درست ست کردن آستین کوتاه با کت، قیمت پیراهن آستین کوتاه مردانه نیز برای آقایان اهمیت دارد. شما در سایت زئوس می‎توانید انواع آستین کوتاه مردانه را با قیمت و کیفیت مناسب مشاهده کرده و متناسب با کت‎هایی که دارید، پیراهن مناسب را خریداری کنید. برند ال سی من که می ‌توان آن را یکی از برندهای فعال در زمینه پوشاک مردانه معرفی کرد.

  • این ترکیب برای سازمان‌ها نیز زیاد استفاده می‎شود، زیرا با بیشتر کراوات‌ها قابلیت ست کردن دارد.
  • با افتخار در کنارتان هستیم تا بهترین محصول را خرید کنید .
  • از جمله آیتم‌های دیگری که برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه با کت باید در نظر گرفت تناسب رنگ لباس با رنگ پوست است.
  • روزهای گرم تابستان برای پوشیدن این استایل بهترین زمان است اما محدودیت زمانی برای آن متصور نیستیم.
  • پیراهن آستین کوتاه تنوع زیادی دارد و تولیدکنندگان این لباس را در طراحی‌ های اسپرت و یا طراحی ‌های رسمی تولید می ‌کنند.

در واقع می‌توانید در تابستان که هوا گرم است از پیراهن‌های نخی استفاده کنید. در مقابل در فصول سرد از پیراهن‌هایی با الیاف مصنوعی بهره ببرید. با توجه به شرایط خاص تامین کننده این برند، انصراف از خرید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان سفارش و تعویض و مرجوع تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، امکان پذیر است.

پیراهن آستین کوتاه مردانه سرمه ای خط آبی کد 208

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار