مواد اولیه ظروف یکبار مصرف چیست؟ بایدا، سرنوشت سبز فردا | ایران کاپ

هر کدام از این کاغذ ها بسته به نوع ظروف, انتخاب و برای تولید در دستگاه قرار داده می شوند. در واقع هر کدام از این کاغذ ها دارای کاربرد های متفاوتی بوده و براساس کاربردشان از کیفیت, گرماژ و مشخصات خاصی برخوردار می باشند. جنس پلی اتیلن دیواره داخلی لیوان کاغذی مانع نفوذ آب و نشئتی آن می شود. دیواره بیرون لیوان کاغذی از مقوا بوده و دیواره داخلی لیوان که قبلا همان کاغذ یا استروک بوده از جنس پلی اتیلن می باشد. پلی استایرنی کریستال، شکنندگی بالای آن هاست به همین دلیل عمدتاً برای نگهداری مایعات استفاده می شود. در این نوع لیوان ها هنگام استفاده از مواد و مایعات داغ، استایرن به عنوان ماده ای سرطان زا آزاد شده و با نوشیدنی ترکیب می شود.

  • در سیستم بازاریابی امروز خود لیوان ها به عنوان بستر تبلیغات حرفه ای شناخته می شوند.
  • مواد اولیه به صورت اختصاصی تعیین‌کننده موارد استفاده مصرف‌کنندگان برای مصارف مختلف هستند و از این بایت، باید نسبت به آنها شناخت کامل داشت.
  • کاغذ پلی اتیلن در تولید لیوان های یکبار مصرف از کارایی بالایی برخوردار می باشد.
  • لیوان های یکبار مصرف قابلیت استفاده مجدد را ندارند که این عامل باعث جلوگیری از سرایت ویروس خواهد شد.
مواد اولیه ظروف یکبار مصرف چیست؟ بایدا، سرنوشت سبز فردا | ایران کاپ

امروزه اکثر مردم بخاطر کمبود زمان و برای راحتی بیشتر تمایل به استفاده از ظروف یکبار مصرف دارند.اما آیا می دانید مواد اولیه ظروف یکبار مصرف پلاستیکیچیست؟ در این مطلب به بررسی این مواد می پردازیم. لیوان های کاغذی به دلیل دو جداره بودن می توانند گرمای نوشیدنی را برای مدت زمان بیشتر حفظ کنند. و این مورد یکی از مهم ترین مزیت های کسب و کار تولید لیوان کاغذی می باشد. شما باید در ابتدا به هر یک از این مواد اولیه و مهر سازمان بهداشت توجه کنید و در ادامه با توجه به نوع مواد غذایی خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. مواد اولیه ظروف یکبار مصرف، مهم‌ترین عامل برای شکل‌گیری ساختار و ویژگی‌های هر یک از آنهاست.

قیمت لیوان کاغذی | چاپ روی لیوان کاغذی – طرح توجیهی تولید لیوان کاغذی

اگر فنجان های یکبار مصرف را با فنجان های پلاستیکی و فوم پلی استایرن مقایسه کنید ، استفاده از این فنجان ها برای نوشیدنی های گرم یا نوشیدنی های سرد بی خطر است. EPS در بسته بندی کاربرد زیادی دارد و از آن برای نگهداری و حمل و نقل اقلام شکننده و گران قیمت مانند تجهیزات الکترونیکی، شراب، مواد شیمیایی و محصولات دارویی استفاده می شود. یکی از خصوصیات EPS مقاومت در برابر رطوبت است که باعث افزایش طراوت محصولات فاسد شدنی مانند محصولات و غذاهای دریایی می شود. بسته بندی EPS به طور گسترده برای بازار داخلی و صادراتی استفاده می شود. ظرفیت تولید شما با این دستگاه در بهترین حالت عدد (30 کارتن) در روز می باشد.

از طرفی هزینه راه اندازی این کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارها، بسیار کم است و شما می توانید به راحتی آن را راه ا ندازی کنید . از دیگر مزایای این کسب و کار این است که نیاز به تخصص خاصی ندارد. اگر بخواهید به صورت عمده فعالیت کنید می توایند هر لیوان را به قیمت ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان به فروش برسانید و قیمت فروش عمده آن هم کمی پایین تر از این مقدار است. همانطور که روز به روز از محبوبیت لیوان پلاستیکی به دلیل سرطان زا بودن و آسیب به محیط زیست کم می شود، به محبوبیت لیوان های کاغذی اضافه می شود. در این مقاله تلاش کرده ایم که به معرفی صفر تا صد کسب و کار لیوان کاغذی بپردازیم.

چطور درآمدمان را در کسب و کار تولید لیوان کاغذی افزایش دهیم؟

از لیوان های کاغذی نیز در مطب ها ، مدارس ، بیمارستان ها بسیار استفاده می شود. HIPS برای خدمات غذایی و صنایع خرده فروشی به خوبی شناخته شده است. مقاومت برش عالی ای دارد و برای کاربردهای بسیار سنگین مانند بسته های وعده غذایی کامل مناسب است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار