شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 | kamapress

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 | kamapress

تورم افسار گسیخته، نرخ پایین درآمدها، بالاتر رفتن شاخص فلاکت، پایین‌تر آمدن سطح رفاه مردم، کاهش قدرت خرید، ریزش شاخص بورس و نوسان قیمت ارز، همه و همه دست به دست هم دادند تا سال سختی را به خصوص برای اقشار کم درآمد رقم بزنند. بنابراین بدیهی است که این افراد برای ماشین‌دار شدن، چاره‌ای جز پناه آوردن به طرح‌های قسطی ندارند. بنابراین شما خریدار عزیز می­توانید از هر جای این سرزمین پهناور اقدام به خرید اقساطی نمایید. خرید نقدی یک امتیاز بزرگ است زیرا بلافاصله پس از خرید، خودرو به نام خریدار شده و به ازای این کار تنها مبلغ اصلی خودرو را پرداخت می­کند. در حالی که برای خرید قسطی باید به ازای هر مدت تاخیر، مبلغی بیش از هزینه اصلی خودرو را پرداخت کرد. همچنین برخی از وب سایت­ ها و یا نمایشگاه­ های ماشین بعد از خرید، خودرو را به نام خریدار ثبت نمی­کنند.

  • از این رو توصیه می کنیم در هنگام فروش خودرو اقساطی تحویل آنی، حتما نیم نگاهی هم به فروش اقساطی شاهین با اقساط 36 ماهه داشته باشید.
  • این خودرو شامل سه تیپ مختلف SX، EX و SE-A(LUX) می­باشد که علاوه بر تفاوت­های جزئی و اساسی، از رنج قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند.
  • 23- رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ های قابل عرضه، انتخاب خواهد شد.
  • اگر شما هم جذب خودروی ساینا g فول آپشن سایپا شده ­اید، کافیست از طریق فروش اقساطی ساینا g اقدام به خرید نمایید.
  • به گزارش ایلنا، گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش سه محصول خود را برای نوروز 1403 فروش اقساطی سایپا 1420 اعلام کرده است.

اگرچه شرکت ایران خودرو فعلا هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی خودرو ندارد، اما بسیاری از افراد برای خرید خودرو به دنبال روش‌های فروش اقساطی هستند. به‌ویژه اینکه با افزایش سرسام آور قیمت خودرو در چند سال اخیر، خرید نقدی آن برای بسیاری از افراد غیرممکن شده است. شرایط فروش نوروزی محصولات شرکت سایپا به شرح ذیل در سامانه گروه خودروسازی سایپا اجرایی خواهد شد.

لیست قیمت محصولات سایپا در آبان 1402

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته است در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است. کاماپرس در این گزارش، شرایط فروش اقساطی ایران خودرو در «آرشا خودرو» را بررسی کرده است. شرکت ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو در ایران است. در آغاز فعالیت، ایران خودرو با شرکت‌های خارجی خودروسازی نظیر پژو و رنو همکاری می‌کرد.

آغاز دور جدید ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه؛ + جدول قیمت و اسامی 11 خودرو

اما آیا اگر تصمیم بگیرید از ایران خودرو به‌صورت نقدی ماشین بخرید، این فرصت در اختیار شما قرار می‌گیرد که با پرداخت هزینه، ماشین دلخواهتان هرچه که باشد از پژو 206 تا دنا پلاس یا تارا را فورا تحویل بگیرید؟! بنابراین هر کجا دیدید که مجموعه‌ای باسابقه مانند سایا خودرو اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو کرده است، فرصت را از دست ندهید، زیرا بهترین بستر برای ماشین‌دار شدن شما با بهترین شرایط فراهم شده است. تامین هزینه لازم برای خرید خودرو به صورت نقدی همیشه یکی از چالش های بسیاری از خریداران بوده است.

فال ابجد فردا یکشنبه 19 فروردین ماه 1403

طرح پیش فروش وانت سایپا با موعد تحویل تیر لغایت مهرماه سال جاری، از روز پنجشنبه 24 فروردین‌ماه 1402 آغاز می‌شود. ثبت نام وانت 151 سایپا، از ساعت 10 صبح شروع شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. جی پلاس، ضمن قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک عید سعید فطر، شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو به شرح ذیل در سامانه گروه خودروسازی سایپا اجرایی خواهد شد. در طرح جدید فروش سایپا، خودرو کوییک GXR-L با شرایط فروش فوق‌العاده و پیش فروش و سه خودرو اطلس G، ساینا اس و سهند تیپ S نیز تنها با شرایط پیش فروش عرضه خواهند شد. ما با توجه به سابقه و کارنامه‌ای که داریم بارها ثابت کرده‌ایم که همان‌قدر سود خودمان از معامله اهمیت دارد، رضایت مشتری نیز حایز توجه است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار