بهترین موس گیمینگ، راهنمای خرید موس مخصوص بازی تکنولایف-اصیل بخرید

این ماوس با دارا بودن سیمی از نوع USB و با کابل 1.8 متری در کنار آزادی عملی که به گیمر می‌دهد، تاخیر ارسال فرمان را هم از بین می‌برد. در آخر باید بگوییم بهترین موس گیمینگ موجود در بازار می‌توانند از نوع بی‌سیم هم باشند. در طراحی این موس‌ها بازه فرکانسی با دقت بسیار زیادی انتخاب می‌شود تا احتمال اختلال امواجی به حداقل برسد. هم‌چنین برای افزایش سرعت و کاهش تاخیر هم تدابیری اندیشیده شده است. در خرید ماوس گیمینگ صدها مدل مختلف از ده‌ها برند متفاوت را می‌بینیم که هر کدام ویژگی‌های به خصوص یا در اکثر مواقع شبیه به هم دارد. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا ۱۰ مدل از بهترین ماوس گیمینگ را معرفی کنیم که بنا به سلیقه و سبک خاص هر گیمر است.

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 Lightspeed از یک طراحی کاملا آشنا برخوردار است که کار کردن با آن هم کاملا راحت است. یکی دیگر ویژگی‌های این ماوس، این است که هم با سیم قابل استفاده است و هم به صورت بی‌سیم. به هر حال، یک سری از افراد به دلیل مشکلاتی ناشی از تاخیر احتمالی در عملکرد، ممکن است علاقه چندان زیادی به استفاده از ماوس‌های بی‌سیم نداشته باشند. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با ماوس گیمینگ لاجینک G502 Lightspeed نقد و بررسی آن که در این لینک قرار داده شده است را مطالعه کنید.

در بازی می شود.

طراحی لباسشویی‌های بوش بسیار عالی بوده و منحصر به فرد هستند . لباسشویی بوش دارای قدرت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و به راحتی تمامی لکه‌ها را از بین می‌برد . مجهز بودن این لباسشویی‌ها به موتور اینوتر از جمله مهم ترین ویژگی‌ها در این لباسشویی هاست . همچنین رتبه بندی انرژی در این لباسشویی در ردیف کم مصرف بوده و در نتیجه شما می‌توانید از یک لباسشویی سایلنت و کم مصرف استفاده کنید .

  • قبل از معرفی بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی بهتر است کمی راجع به معیارهای انتخاب بهترین مارک و مدل ماشین لباسشویی چه ایرانی و چه خارجی، تحقیق و مطالعه کنید.
  • دوو، یکی از برندهای معروف کره‌ای است که امتیاز آن در ایران در احتیار گروه صنعتی انتخاب است.
  • بوش یک شرکت آلمانی مبتنی بر فناوری بوده و محصولاتی مختلفی در زمینه‌های خودرو، صنعت لوازم خانگی و ساختمان تولید می‌کند.
  • ماشین لباسشویی از آن وسایلی‌ست که سال‌ها در خانه جا خوش می‌کند و قرار نیست سالانه آن را عوض کنید.
  • از سایت رسمی اسنوا می‌توانید وارد بخش فروش آنلاین محصولات شوید.
  • ماشین لباسشویی‌های جی‌پلاس، در بازار از حدود ۸ تا ۱۷میلیون تومان فروخته می‌شود.

امروزه ماشین لباسشویی یکی از ملزومات منزل است و بدون آن چرخه زندگی مختل می‌شود. برای خرید بهترین ماشین لباسشویی باید نکات مهمی را در نظر بگیرید یکی از این نکات انتخاب مارک و برند معتبر است. حالا سوال اینجاست که لباسشویی خوب چی بخرم ؟ یا کدام مدل ماشین لباسشویی را بخرم ؟ لباسشویی چه مارکی خوبه چه مدلی بخرم ؟ قطعا سوالاتی از این دست ذهن ما را درگیر خواهند کرد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم.

بهترین نوع ماشین لباسشویی کدام است؟

برندی که با قیمت G203 Lightsync گزینه‌های بهتر و با کیفیت‌تری را روانه https://www.asilbekharid.com/ بازار می‌کند. با این حال G203 Lightsync همچنان جزء گزینه‌های پرطرفدار و البته باکیفیت بهترین موس گیمینگ شناخته می‌شود. شاید تنها نقطه ضعف این موس، طراحی بی‌معنای و نامناسب آن باشد (از نظر کاربران). جالب است بدانید، با برگرداندن ماوس لیزری هنگام روشن‌بودن هیچ نوری دیده نمی‌شود؛ زیرا این ماوس‌ها از اشعه مادون قرمز بهره می‌برند که با چشم انسان قابل مشاهده نخواهد بود. ماوس‌های لیزری دقت بالایی دارند و به همین دلیل، مورد استقبال گیمرها قرار می‌گیرد. اگر قصد تهیه بهترین ماوس گیمینگ با دقت بالا را دارید، ماوس‌ لیزری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • تکنولوژی جدید اتصال بی‌سیم این موس که برای یک گیمر حرفه‌ای مزیت مهمی محسوب می‌شود، حالت خاصی در آن ایجاد کرده است.
  • از طرف دیگر، موس های دودسته برای استفاده توسط هر دو دست طراحی شده‌اند.
  • گرین‌استریم علاوه بر کیفیت بسیار بالای طراحی، می‌تواند ضربه زنی بسیار خوبی را به کاربر ارایه کند.
  • نورها زیر پوسته ارگونومیک پنهان شده و جلوه زیبایی را به محصول داده است.

این موس با تلفیق ارگونومیک در طراحی و ویژگی های بروز، می تواند یکی از بهترین تجربیات تان از دنیای گیم را تلقین کند. این موس به وسیله دانگل بی سیم، بلوتوث و حتی کابل به سیستم متصل می شود و می توانید بهترین نوع کانکشن را مطابق نیازتان برگزینید. قسمت بالایی موس شامل 10 نقطه لمس با فرمان پذیری های مختلف است که به جزء 3 کلید اصلی شامل کلید پرش، کنسل کردن کلیک راست و چپ، پرتاب نارنجک، دودزا و … در بازی می شود. ریزر این کلید ها را کاملا شخصی سازی کرده تا در بازی های روز عملکرد متفاوتی داشته باشند.

ماوس باسیم گیمینگ مدل Gaming 3200 Optical

موس پرووان PMG15 یکی از ارزان‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین موس‌های گیمینگی است که می‌توانید خریداری کنید. اولین مشخصه‌ای که با نگاه کردن به این محصول نظر شما را به خود جلب می‌کند ظاهر خاص و عجیب آن است. با نگاه کردن به این موس اولین چیزی که در ذهن شما نقش می‌بندد سفینه‌های فضایی موجود در فیلم‌های سینمایی است و قطعا شکل ظاهری این مدل برای هر کاربری جالب و جذاب است. وزن این دستگاه برابر با 180 گرم است و از طریق سیم به کامپیوتر متصل می‌شود. این موس گیمینگ پرودو از نورپردازی RGB هم بهره‌مند است ولی به طور کلی نوار LED آن خیلی ضخیم نیست و فقط در شب و نور کم می‌تواند خودنمایی کند.

تغییر فونت اینستاگرام با چند راهکار ساده

محدوده دقت این ماوس قابلیت تغییر داشته که می‌توان DPI آن را بین 1200 تا 3200 DPI تغییر داد. این ماوس دارای ابعاد 12×7×4 سانتی‌متر بوده و به حسگر اپتیکال مجهز شده است. لازم به ذکر است که این ماوس از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و امکان کار کردن با هر دو دست را نیز فراهم می‌کند.

با این ویژگی دیگر نگران مصرف انرژی هم نخواهید بود زیرا تا حد زیادی در آن صرفه جویی می شود. یکی از مهمترین سئوالاتی که خریداران می کنند این است که موتور تسمه ای است یا گیربکسی. مهمترین مزیت موتور اینورتر این است که صدا و لرزش ندارند و مصرف برق خیلی کمی دارنند. ایرادی که موتورهای اینورتر دارند این است که زمانی که بعد از مدتی خراب شوند، هزینه تعمیرات آنها خیلی زیاد است که برای این موضوع شرکت پاکشوما هم راهکار گذاشته است. ماشین لباسشویی اینورتر پاکشوما بیشترین فروش را در بین لباسشویی های ایرانی دارد. در ابتدا توصیه می‌کنم هر برند و مدل از ماشین لباسشویی را که خریداری می‌کنید، گارانتی داشته باشد.

محفظه شستشو دارای حفره های الماسه ای است که باعث افزایش ترکیب مواد شوینده با سطوح لباس می شوند. با سلام بنده این محصول را از دیجی کالا خریدم و بیست روز است که در حال استفاده می باشیم کیفیتش خوبه در هنگام دور بالا صدای کمی دارد و لغزش هم ندارد . در صورتی که بیشتر از ظرفیتش لباس داخلش بگذارید عملیات خشک کردن به خوبی انجام نمیشه و ممکنه آب بمونه توی بافت لباس. اگه مشکل سر و صدا دارین حتما حتما حتما لباسشویی رو کاملا تراز کنین.

امروزه گیمرها برای خرید انواع تجهیزات بازی خود وسواس زیادی به خرج می‌دهند و از طرفی گزینه‌های زیادی نیز برای انتخاب دارند. بهترین موس گیمینگ باید در دست شما به راحتی کار کند و باعث خستگی دست نشود، در این صورت عملکرد عالی را در بازی خواهید داشت. برای طراحی بهترین موس‌های گیمینگ، نور RGB، ارگونومی و انواع دکمه‌ها جهت بازی بهتر در نظر گرفته می‌شود. از دیگر موس‌های زیر 1 میلیون تومان موجود در بازار می‌توان به ماوس گیمینگ رپو اشاره کرد که دارای طراحی سیمی با حسگر اپتیکال بوده و از محدوده دقت 6200 DPI برخوردار است. حائز اهمیت است که محدوده دقت این محصول بین 200 تا 6200 DPI قابل تغییر می‌باشد.

تقریبا می‌توان گفت این موس هیچ نقطه ضعفی ندارد، اما اگر بخواهیم خیلی ریزبینانه به محصول نگاه کنیم، باید بگوییم که بخش نرم‌افزاری جای پیشرفت داشت. همچنین موس‌های دیگر ویژگی‌ها اضافی زیادی دارند که این محصول فاقد آن‌ها است. از طرفی اگر می‌خواهید محصولی تهیه کنید که در عین سادگی بتواند امکانات زیادی به شما ارائه دهد، موس گیمینگ Razer DeathAdder V2 از این نظر یکی از بهترین نمونه‌های بازار به شمار می‌رود. اگر میز کار یا میز گیم شلوغی دارید و به دنبال یک موس بی‌سیم می‌گردید، موس گیمینگ Razer DeathAdder V2 Pro نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. برند پرودو در سال 2012 آغاز به کار کرد و امروزه لوازم جانبی بسیار متنوعی تولید می‌کند.

بهترین ماشین لباسشویی بررسی بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی در بازار-اصیل بخرید

بهترین موس گیمینگ، راهنمای خرید موس مخصوص بازی تکنولایف-اصیل بخرید

برنامه های متعددی که در لباسشویی های امروزی بکار رفته باعث شده تا دقت فراوانی در نحوه مونتاژ رعایت شود. برای تولید یک محصول علاوه بر کیفیت قطعات باید به نحوه مونتاژ هم اشاره کرد. پاکشوما از شرکتهای قدیمی ایرانی است که تخصص تولید لباسشویی را از سال 1350 آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

کلید های کناری با وجود نزدیک به هم بودن به خوبی از یکدیگر تفکیک شده اند تا امکان اشتباه به حداقل برسد، با این حال هنوز هم عادت کردن به آن ها سخت بنظر می رسد. سنسور به کار رفته در این موس می تواند به دقت بی نظیر DPI برسد که برای حرفه ای ترین گیمر ها هم کافی خواهد بود. این سنسور قادر است در بهینه ترین حالت بر روی پد موس حرکت کند و کمترین میزان خطا را به وجود بیاورد. هنگام خرید یک ماوس، اولویت شما باید یافتن مدلی باشد که برای دست شما راحت است.

پاکشوما تنها شرکتی است که تولید پایه آن لباسشویی بوده و تجربه تولید لباسشویی های ال جی را دارد. اگر به دنبال خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی تمام اتوماتیک هستید ما به شما برند بوش را توصیه می‌کنیم. برند بوش در ایران مارک آشنایی است و امتحان خود را برای ما ایرانیها پس داده است. تمامی محصولات بوش با بالاترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی در کشور آلمان و کشورهای مونتاژ کننده دارای نمایندگی تولید و به بازار جهانی عرضه می‌گردد. برای تشخیص کشور سازنده می توانید از شماره سریال درج شده روی محصول کمک بگیرید.

معرفی بهترین ماشین های لباس شویی

این سری از ماشین‌های لباسشویی اسنوا قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو را دارند. دارای صفحه نمایشگر لمسی و موتور دایرکت درایور با دور موتور برای خشک کن 1400 در دقیقه و رتبه مصرف انرژی +++A می‌باشد. حداکثر میزان صدای خشک کن 74 دسی بل که البته دور خشک کن قابل تنظیم است. تعداد برنامه‌های اصلی شستشو در این ماشین لباسشویی، برابر با ۱۶ برنامه بوده و تعداد تکمیلی آن نیز ۸ برنامه است.

بوش یک شرکت آلمانی مبتنی بر فناوری بوده و محصولاتی مختلفی در زمینه‌های خودرو، صنعت لوازم خانگی و ساختمان تولید می‌کند. لوازم خانگی بوش دارای کیفیت عالی و قابلیت‌ها و خدمات بسیار جالبی هستند. محصولات این برند به علت میزان مصرف کم، فناوری شستشوی Aquatronic، مدیریت آب مصرفی، کیفیت و دوام قطعات، موتور بی سر و صدا (با عمر طولانی) معروف بوده و دارای 24 ماه گارانتی هم هستند.

چگونه قفل ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم؟

استفاده از نیروهای متخصص و کارگران ماهر و دقت در کنترل کیفی که دارد باعث شده تا به یکی از قدرتمندترین کارخانه های تولیدی ایران و خاورمیانه تبدیل شود. شرکت پاکشوما در هر جایی که نام ببرید دارای نمایندگی تعمیرات و فروش است. نمایندگی های خدمات پس از فروش پاکشوما را در دورترین روستاهای ایرانی هم پیدا خواهید کرد و این یک مزیت بزرگ برای لوازم خانگی است که طی این 45 سال به این مهم دست پیدا کرده است. این مدل از ماشین لباسشویی دارای 14 برنامه شستشو از جمله پیش شستشو، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، البسه نخی پنبه‌ای، پشمی و کاموایی و چندین برنامه کاربردی دیگر می‌باشد.

وزن وایپر آلتیمیت ۷۴ گرم بوده که با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالای آن سبک وزن به حساب می‌آید. این محصول ظاهری بسیار معمولی دارد، اما پوسته‌ای زیبا و دو شکل روی آن کار شده است که از ارزان قیمت بودن آن کم می‌کند و می‌توانید با اطمینان بیشتری از آن استفاده کنید. بازیکنانی که بازی‌های شوتر اول شخص یا MOBA بازی می‌کنند، می‌توانند از ماوس Corsair بهترین استفاده را داشته و به‌راحتی و بدون کشیدن کابل از آن استفاده کنید. در این ماوس پایه‌های PTFE کار شده و می‌توانید از سیستم اتصال USB Type-A نیز استفاده کنید. با موس Razer DeathAdder V2 Pro می‌توانید از پیشرفته‌ترین سنسور نوری ریزر استفاده کرده و حتی در تنظیمات CPI بالا نیز عملکرد فوق‌العاده خوبی در بازی داشته باشید. بازیکنان زیادی هستند که رفتار خشنی با موس خود دارند و به‌همین دلیل، خرید لوازم جانبی کامپیوتر و خرید یک موس با ماندگاری بالا، می‌تواند فاکتور مهمی باشد.

بانجی موس ردراگون Hoder MA301 Black

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار