آداپتور براکت بطری خنک کننده یورووان T4

ما مجبور شدیم یک آداپتور سفارشی برای آداپتور براکت بطری خنک کننده T4 Eurovan بسازیم. ما به یک مخزن خنک کننده جدید برای فولکس واگن یورووان VR6 MV 2001 مشتری خود نیاز داشتیم. انبار مخزن اشتباهی را برای من فرستاد (نسخه C و نه نسخه E). (701 121 407 E) ظاهراً این مخازن خنک کننده دیگر در دسترس نیستند و یافتن آنها تقریباً غیرممکن است.

آداپتور براکت بطری خنک کننده یورووان T4

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعمیر فولکس واگن یورووان خود، لطفاً با شماره 425-254-0627 تماس بگیرید. همچنین می توانید با کلیک بر روی اینجا به ما ایمیل بزنید. Meister Werks European & Import است واقع در یک بلوک جنوب از رنتون لندینگ در رنتون، WA، روبروی خیابان بوئینگ سابق و در ضلع غربی کارخانه Paccar / Kenworth.




منبع: https://www.rentoncarrepair.com/misc-stuff/eurovan-coolant-bottle-bracket-adapter/به جای اتلاف وقت برای یافتن یک فایل جدید، یک فایل را در Fusion 360 پیش نویس کردیم. سپس این براکت را به صورت سه بعدی پرینت کردیم. چاپ شده با فیبر کربن ePA-CF (25% CF/75% نایلون). براکت تا دمای 220 درجه سانتیگراد / 428 درجه فارنهایت ایمن است. این بطری‌های قدیمی‌تر سبک C را با سرریز سمت راست سرنشین (که به راحتی در دسترس هستند) با پیکربندی شیلنگ راننده سمت چپ برای بطری‌های Ver E تطبیق می‌دهد. موتورهای 2001+ T4.5 – 24v. ما همچنین تعدادی درج برنجی نصب کردیم تا بتوانیم آن را به درستی پیچ کنیم و در صورت نیاز بتوانیم آن را در آینده جایگزین کنیم.

اطلاعات بیشتر