نکاتی برای جدید نگه داشتن خودرو


بنابراین، شما ماشین خود را دوست دارید و می خواهید آن را برای سال های آینده جدید نگه دارید. چطور می توانید این کار را انجام دهی؟ این وبلاگ مختصر چندین کلید برای انجام این کار را نشان می دهد. ممکن است برخی از آنها را انتظار داشته باشید، در حالی که کلیدهای دیگر ممکن است به ذهن شما وارد نشده باشند.

اجتناب از پرندگان!

اول از همه، ماشین خود را از مکان هایی که پرندگان در آن تجمع می کنند دور نگه دارید. مدفوع پرندگان می تواند سراسر ماشین شما را فرا بگیرد. از درختان، تیرهای برق و لبه‌های ساختمان‌ها دوری کنید.

آیا می دانستید که مدفوع پرندگان در واقع می تواند به نمای بیرونی ماشین شما آسیب برساند. اگر برای مدت طولانی روی ماشین شما باقی بماند، مواد شیمیایی موجود در فضولات می تواند رنگ را از بین ببرد.

از کارواش اجتناب کنید!

بله، آنها یک راه راحت برای شستن ماشین شما هستند. با این حال، برس های تمیز کننده خشن و مواد شیمیایی مضر می توانند به نمای بیرونی خودرو شما آسیب برسانند.

این تازه شروع کار است. علاوه بر این، افرادی دارید که ماشین شما را می‌شویند که ممکن است در نحوه انجام این کار دقت زیادی نداشته باشند. هیچ کس به اندازه شما در مورد مهربانی با ماشین شما سختگیر نخواهد بود.

ماشین خود را اغلب بشویید

مگه نگفتیم از کارواش پرهیز کنیم؟ بنابراین، چگونه ماشین را تمیز نگه دارید؟ با انجام دادن خودت! تقریباً یک هفته در میان، برای شستن ماشین خود با احتیاط وقت بگذارید. از اسفنج های کثیف برای شستن آن و حوله های کثیف برای خشک کردن آن دوری کنید. شن ناشی از شستشوهای قبلی رنگ را خراش می دهد.

هنگام شستشو ملایم و در عین حال دقیق باشید. سعی کنید از پاک کننده ها یا واکس هایی که حاوی مواد شیمیایی مضر هستند استفاده نکنید.

از خاک و جاده های ناهموار پاک بمانید

اگر وسیله نقلیه ای مشابه جیپ دارید که برای آفرود ساخته شده است، این یک چیز است. با این حال، اگر هر نوع وسیله نقلیه دیگری دارید، سعی کنید از این نوع سطوح اجتناب کنید. کثیفی می تواند کار رنگ شما و همچنین رینگ ها و کلاهک های اطراف لاستیک های شما را خراب کند.

برای افرادی که در جاهایی زندگی می کنند که برف و جاده های یخ زده رایج است، احتمالاً نمی توانید از دویدن روی شن یا نمک در ماشین خود اجتناب کنید. اگر این اتفاق افتاده است، هنگامی که آب و هوا اجازه داد، وسیله نقلیه خود را در اسرع وقت بشویید.

به فضای داخلی نیز توجه کنید!

نمای بیرونی ماشین شما تنها قسمتی نیست که می خواهید جدید به نظر برسید. فضای داخلی نیز به همان اندازه مهم است. بسته به این که فضای داخلی شما با چه چیزی ساخته شده است، توصیه هایی در مورد محصولات تمیز کننده استفاده کنید. هنگام شستن فضای داخلی به همان اندازه ملایم باشید. برای داشتن بوی تازه و تمیز در طول زندگی داخلی، روی یکی از خوشبو کننده های هوای آویزان سرمایه گذاری کنید.

مراقب باشید که کلیدها یا چیزهای تیز پارچه روی صندلی شما را خراش ندهد. به مسافران خود یادآوری کنید که همین کار را انجام دهند. بعد از یک روز در ساحل، قبل از ورود به آن کاملاً خود را تکان دهید. چرا؟ زیرا شما نمی خواهید شن و ماسه در تمام داخل ماشین خود قرار گیرد. نه تنها نامرتب به نظر می رسد، بلکه شن و ماسه می تواند به فضای داخلی آسیب برساند. از روز خود در ساحل لذت ببرید اما مراقب سلامت وسیله نقلیه خود باشید.

مراقب ویندوز خود باشید!

هیچ چیز نمی تواند یک ماشین را مانند تراشه یا ترک بر روی شیشه شما قدیمی جلوه دهد. اگر حتی کوچکترین ترک خوردید، حتماً فوراً آن را برطرف کنید. نمی توان گفت چه زمانی آن تراشه یا کرک می تواند بدتر شود. پنجره ممکن است بشکند و حتی به شما یا مسافرانتان آسیب برساند. به خودتان لطف بزرگی کنید و در اسرع وقت ویندوزهای آسیب دیده را تعمیر کنید.




منبع: https://networkautobody.com/tips-to-keep-your-car-looking-like-new/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار