طراحی رستوران در رشت – طراحی داخلی رستوران رشت

دکوراسیون داخلی رستوران با توجه به فرهنگ هر کشور و حتی هر شهر متفاوت است و طبق سبک های مورد علاقه آن کشور یا منطقه طراحی و اجرا می شود. هر ایرانی حداقل توانایی خواندن یک دوبیتی را دارد و معمولا در هر خانه چندین نسخه از کتاب های دیوان شعر حافظ یا سعدی را می توان پیدا کرد. می توان در طراحی داخلی سفره خانه های سنتی از عناصر و ملزوماتی که در ارتباط با حواس پنچ گانه ما هستند نیز استفاده نمود تا زیبایی فضا به حد کمال برسد. ولی به طور کلی طراحی داخلی رستوران ایرانی هم می تواند سنتی و هم روباز یا بسته باشد. استفاده از بهترین آجر قزاقی در نمای خارجی خانه یا ویلای می تواند بسیار منحصر به فرد باشد. دکوراسیون داخلی خانه این بازیگر مشهور را به طور خلاصه می توان ساده، مینیمال و دنج نوصیف کرد. از سوی دیگر نوع وسبک طراحی داخلی فست فود ها نیز در جذب مشتریان تاثیر زیادی داشته و با ظاهری زیبا و متفاوت می تواند افراد را به خود جذب کند در ادامه با دکوراسیون داخلی نمونه هایی از رستوران و فست فود ها با دکودان همراه باشید… در این قسمت نمونه هایی از خلاقیت در طراحی ماگ آورده شده است که این ماگ ها در عین زیبایی، کاربرد هایی جالب توجه و دوست داشتنی را دارا می باشند.

بهتر است تا جایی که ممکن است در فضای باز میز و صندلی های خود را بچینید خصوصاً در فصل گرم تا مشتریان در فضای باز و کنار درختان بودن لذت کافی را ببرند. کافی شاپ ها و رستوران هایی که غذاهای ارگانیک سرو می کنند، باید از رنگ های سبز و کمی قهوه ای در فضا استفاده کنند. هر رنگ القا کننده ارتباط خاصی است که میتواند محیط و فضای دلنشینی را برای مخاطب در بر داشته باشد . فضای کلی رستوران به بخش های متفاوتی تقسیم شده که هر بخش امکانات و تزیینات خاصی را… ولی اگر بخواهیم در مورد متریال ها و رنگ بندی این پروژه صحبت کنیم ، رنگ قالب برای طراحی و اجرای این بازسازی و دکوراسیون داخلی آبی درباری میباشد که نمونه های مختلف این رنگ را میتوانیم در معماری اصیل ایرانی مشاهده کنیم و کاملا منطبق با سبک طراحی داخلی ما میباشد ، در کنار این رنگ از رنگ نارنجی فید شده استفاده کردیم که مکمل رنگ آبی میباشد و میتواند به خوبی خود را نشان دهد و حتی رنگ آبی و تم اصلی رستوران ما را متمایز کند ، همچنین استفاده از کاغذ دیواری های کلاسیک در بخش های مختلف که در ادامه به آنها میپردازیم و در مرکز آرک ها و قوس های اصلی رستوران ما که در طبقه همکف قرار گرفته اند تم کلاسیک و اصیلی را به فضای ما بخشیده اند .

ملیله هایی که با رنگ ها و الگوهای مختلف توسط صنعتگران محلی ساخته می شوند تا با تم های مختلف اتاق ها متناسب باشند. برای حفظ ارزش اصلی خود ، بیشتر آجرهای قدیمی حفظ شده اند.فقط چند مورد جدید اضافه شده است.که این آجرهای اضافه شده ،تازه ساخته نشده اند بلکه از ساختمان های قدیمی شانگهای برداشته شده و سپس به پکن منتقل شده اند.آنها از همان کیفیت عالی و رنگ خالص آجرهای اصلی هستند که در پکن جایی یافت نمی شود.این نما برای ساختن الگوی توخالی و پارکت ساخته شده است که باعث رقیق شدن آفتاب مستقیم در طول روز می شود و در شب اثر مبهم ایجاد می کند. یک همبرگر عالی، یک همبرگر عالی است. طرحهای کاغذ دیواری امروزه آنقدر متنوعشده که برای هر فضا و هر کاربردی، انتخابی عالی را برای شما آماده کردهاند. استفاده از احجام هندسی متنوع و ترکیب این حجم ها با یکدیگر به ایجاد ماگ هایی جالب انجامیده است که ایده ی به کار رفته در طراحی هر کدام… بسیاری از مشتری های خود در روز هایی که هوا خوب است علاقه دارند در محیط باز غذای خود را میل کنند.

چراغ های حبابی که در اطراف دیوارها نصب شده اند موضوع خطوط داخلی را نشان می دهد. خطوط تراشیده شده طبیعی با منحنی های آهنگ های روشنایی و چراغ های حبابی مطابقت دارد. از فولاد نورد گرم،برای پله ها و قاب ها با رنگ خاکستری تیره طبیعی که سطح آن اکسیداسیون میباشد استفاده شده است. باید هماهنگی متناسبی بین طرح و رنگ کف پوش با طراحی داخلی رستوران به سبک ایرانی ایجاد نمود. کف تراس نیز با آجرهای قرمز آسفالت شده است تا با بیرون و داخل رستوران مطابقت داشته باشد. منظور این استدلال چه بوده است؟ این سبک را می توان آمیختهای دانست از نوگرایی و طراحیهای زینتی و گرانبها.

طراحی داخلی رستوران سنتی ویژگی های خاصی دارد و معماری و نورپردازی، لباس کارکنان و حتی موسیقی که پخش می شود با رستوران های دیگر تفاوت دارد. استفاده از کاشی کاری، تابلوهای قدیمی، سرامیک های نقاشی شده و طراحی قفسه های سنتی با عتیقه جات از دیگر ویژگیهای طراحی داخلی رستوران ایرانی است. استفاده از آجر قزاقی، کاشی با رنگ های آبی فیروزه ای و شیشه های رنگی از متریال های مورد استفاده در طراحی داخلی رستوران های ایرانی است. سامپسون موافق است: «موقعیت همه عناصر، از فضاهای گردش خون گرفته تا محل نشستن گرفته تا میله، همگی در عملکرد یک فضا نقش دارند. اولین چیزی که بهنظرم میآید این است: رستورانی با فضایی کوچک اما دنج.

مشاوران متخصص و حرفهای این شرکت طراحی داخلی ساختمان ، با توجه به هماهنگی های لازم در زمان خاصی به محل مورد نظر مراجعه نموده و اقدام به بازدید محل و بررسی نیاز سنجی های کارفرمایان میکند طراحی داخلی رستوران ایتالیایی . این اصول در صورتی کارا هستند که در دست یک متخصص قرار بگیرند. ما در شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا سعی داریم که ساختمانی در کشورچین را بررسی کنیم.در همین راستا یکی از برگزیده ترین رستوران های کشور چین را درنظرگرفته ایم. امروزه، تلفیق سبک های معماری در طراحی داخلی فضاهای مختلف بسیار مرسوم است. این دو اتاق به ترتیب با کاشی های چینی سبز و کاشی های سرامیکی قرمز مطابق با مضامین آنها تزئین شده است.که بسیار مورد توجه مشتریان رستوران قرارگرفته است. می باشد که بسیاری از این ایده ها ضمن اینکه زیبا و خاص هستند، نیاز به هزینه های چندانی ندارند، بنابراین استفاده از آنها می تواند جذابیت زیادی برای صاحبان کافه ها و مشتریان آنها به همراه داشته باشد، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای طراحی و چیدمان کافی شاپ ها با ایده های جذاب و متنوع دیدن کرده و ایده بگیرید. بنابراین، برای هر نوع قالب دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران، رنگ بندی متفاوتی پیشنهاد شده است.

در قسمت های دیگر رستوران مانند آیینه توالت از متریال برنج استفاده شده است. راهکار ما برای مواجه با چالش ها در طراحی داخلی رستوران مدرن شیلان ایجاد یک پوسته بر روی سطوح عمودی و افقی از ترکیب آلومینیوم و چوب طبیعی بود. این رستوران که بامساحت 235مترمربع در پکن در سال 2019 ساخته شده است،عنصراصلی خود را برای طراحی از آجر انتخاب کرده است.رستوران چینی “توجیا”که با تزئینات طبیعی و روستایی آن دارای سبک قومی و هنری مردم توجیا است. دکوراسیون این آپارتمان ۲۰۳ متر مربعی واقع در بلاروس با استفاده از رنگ های خنثایی مثل سفید، طوسی و خاکستری و با ایجاد ارتباطی دل نشین میان متریال های طبیعی و هندسه ی مدرن طراحی شده است. این کلبه ۶۵ متر مربعی با استفاده از چوب بامبو و با نگرشی پایدار و طبیعت گرا ساخته شده است، این بامبو های تو خالی در نقش عایقی در برابر گرما عمل می کنند چرا که عبور هوا از میان حفره ها باعث ایجاد فضایی خنک و تهویه ی دایمی فضای داخلی می شود. برامون تو ظرفای کوچیک باقالی قاتوق و ماست خیلی خوشمزه هم آوردن که با نون نوش جان کردیم. دکوراسیون داخلی و نورپردازی کافه باید به نحوی باشد که هم مشتری را به داخل فضا جذب کند و هم باعث شود تا مشتری دوباره و دوباره به کافی شاپ شما بازگردد.

اگر کلانشهر تهران را به چهار قسمت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تقسیم کنیم و بخواهیم در هر کدام از این بخش های جغرافیایی تنها یک رستوران تمامعیار سنتی را معرفی نماییم، بایستی رستوران سنتی عمارت را بهترین مجموعه پذیرایی و غذاخوری در بخش شرقی تهران قلمداد نماییم. برای اینکه فضای آزاد رستوران یا حیاط سازی سنتی منزلتان برای بازی کودکان شادتر طراحی شود، میتوانید از ترکیب رنگهای مختلف و سرزنده در طراحی نمای دیوار حیاط سنتی استفاده نمایید. اگر صرفا به کیفیت غذا توجه شود، اگر منحصرا به سرویس دهی و طراحی توجه شود، قدم در جای پای تمامی پروژه های اکثریتی گذاشته می شود که منجر به شکست شده اند، آن هم در این کسب و کار که بسیار رقابتی و پر ریسک محسوب می شود.

وقتی وارد یک رستوران می شویم اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند، طراحی داخلی آن است. نورپردازی خیلی مهم تر از آن چیزی است که عموم مردم فکر می کنند! ممکن است چنین تحلیلی به خاطر این است که فضای دلپذیر محیط و دکوراسیونی که پیش روی ما حین غذا خوردن وجود دارد غذا را برای لذت بخش تر می کند. در این مطلب قصد داریم برخی از مواردی که در دکوراسیون داخلی و همچنین سبک های طراحی داخلی رستوران اهمیت دارد بررسی کرده و به آن بپردازیم. استفاده از ظروف مسی در سرو غذا از دیگر ویژگی های این رستوران هاست. روکش میز و رومیزی ابریشمی که به خوبی اتو شده است، کارد و چنگال و ظروف تمیز و شخصی که پیانو می نوازد، یک فضای دلنواز برای رستوران شما ایجاد میکند. همه ما وقتی قرار است یک دورهمی دوستانه باشیم و دنبال یک جای دنج و راحت بگردیم که ساعتی کنار هم نشسته و از یک فنجان قهوه هم در مصاحبت با دوستانتان لذت ببریم، اولین جایی که برای گذاشتن این قرار دوستانه به ذهنمان می رسد کجاست؟ باید سعی کنیم تا جایی که می توان تعادل یکنواختی را با در دست داشتن مبلمان و اکسسوری موجود در فضا ایجاد نماییم تا بتوانیم در فضایی متعادل و همگون زندگی کنیم.

تغییر ارتفاع کف سالن، از نکات حساس طراحی رستوران محسوب می شود چون لژ مخصوص در انتهای سالن اصلی و در سطح بالاتری قرار دارد. یک نورپردازی خوب مرکز جاذبه ی هر طراحی فوق العاده ای محسوب میشود، اما هنگامی که برای یک رستوران یا کافه استفاده می شود، معنای آن دوبرابر افزایش پیدا می کند. اما باید بدانید که موسیقی تأثیر بسیار مهمی روی مشتریان یک رستوران دارد، مطالعات متعدد نشان داده اند که موسیقی پس زمینه نه تنها باعث شادی و بالارفتن انرژی کارمندان می شود، بلکه باعث ایجاد حس مثبت و حتی تحریک اشتهای مشتری نیز می شود.مثلا، موسیقی راک اشتها را افزایش میدهد. شما می توانید با قرار دادن پنجره های متعدد در رستوران نور طبیعی را فراهم آورده و همچنین فضایی را ایجاد کنید که مشتریان در هنگام سرو غذا از چشم انداز زیبای شهر نیز بهره ببرند. همچنین تضاد میان چوب طبیعی و صفحات بتنی به کار رفته در بعضی دیواره ها ترکیبی جالب توجه از دو سبک مدرن و…

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار