دکوراسیون داخلی ویلا و انواع آن

دویدن صبحگاهی یا پیاده روی های آرام عصر، همانطور که می توان تصور کرد، می تواند به یک کابوس برای افراد مجرد در جاده های عمومی تبدیل شود. ویلاها برای قرار دادن یک خانواده واحد ساخته می شوند، نه چندین خانواده مانند یک کاندو. استفاده از رنگ سفید در فضاهای کوچک باعث روشن تر شدن و بزرگتر نشان دادن آن فضا می شود. سبکی که شما برای طراحی خانه و ویلای خود در نظر گرفتهاید، باید به خوبی خود را نشان دهد. به عبارتی: رنگ رخساره نشان میدهد از سر درون. وظیفه اصلی آشپزخانه، خدماترسانی به اهالی ویلا میباشد. پس از مرحله طراحی پروژه ساخت ویلا در شمال نوبت به مراحل اجرایی است که اسکلت و یا فنداسیون اصلی سازه باید در درجه اول سازه بصورت ایمن ساخته شود. تا زمانی که نیاز به خواب راحت دارند، نور در اتاق وجود نداشته باشد.

از آنجایی که عوامل مختلفی در ساخت یک ویلای اصولی دخیل هستند، رعایت این نکات میتواند خیال خریداران را از هر بابت آسوده سازد. از آن جایی که طراحی ویلاها براساس نیاز و کاربردهای آن ها صورت می گیرد, در مدرن ترین دکوراسیون ویلا این مسئله اهمیت ویژه ایی دارد. دکوراسیون داخلی ویلا به گونه ای طراحی شده است که چوب از مصالح اصلی آن می باشد. این ممکن است شامل استخرهای شنا، زمین برای ورزش های چمن، مسیرهای دویدن، پارک های آراسته، زمین های بازی برای کودکان، سالن های ورزشی و غیره باشد. ویلاها دارای پیاده روهای آسفالته و پرچینهای آراسته، چمنزارها، و پارکهایی با خیابانهای داخلی آرام خود هستند.

در حالی که وقتی در مورد خانه مستقل صحبت می کنیم، چنین امکاناتی را نخواهید یافت، آن بیشتر یک خانه خانوادگی با اندازه مناسب برای زندگی روزمره است. در صورت نیاز مشاوران ما در آرین پاراکس در انتخاب سبک مورد نظر شما را راهنمایی میکنند. نورهای مخفی استفاده شده در محیط بیرون، چراغ های دیواری که جهت حیاط ویلا در نظر گرفته شده است، نورافکن های بزرگ و کوچکی که در مکان های مشخص جهت ایجاد روشنایی مناسب ایجاد شده اند و بسیاری از موارد فنی دیگر، مربوط به حوزه نورپردازی در طراحی ویلا می باشند. اين اطلاعات ابتدا به شهرداری یا فرمانداری منتقل میشود. ویلا یک ساختار در سطح است، که اغلب با پاسیو بیرونی و باغ جلو یا تراس. در ساخت این گونه آب نما ها اکثراً از یک حوضچه نیز استفاده می کنند. در ادامه ی مقاله ی هزینه طراحی نمای ساختمان ویلایی به بررسی و بیان مطالبی در زمینه انواع ویلا بر اساس سبک طراحی نما خواهیم پرداخت. در طراحی ویلای دوبلکس معمولا از طبقه اول به عنوان نشیمن و پذیرایی استفاده می شود که با گنجینه های بزرگ و بلند به داخل خانه می درخشد. شما به طور کلی آنها را در خوشه های ۳-۴ خانه می بینید.

احتمالاً با ویلایی به سبک توسکانی که در سراسر اروپا محبوب شد آشنا هستید. اینگونه محوطه ویلا جذاب تر هم خواهد شد. با این حال، هنوز هم افرادی هستند که ابهت و چشمگیر بودن سبک کلاسیک را برای طراحی خانه دوبلکس ترجیح می دهند. خانه های دوبلکس، 3 نوع دارند. در این خانه ها برای چیدمان وسایل و مبلمان و اجرای هر نوع دکوراسیون داخلی، بهترین امکانات در دسترس است. فرض بر این است که شخصی که به طور پیش فرض قصد خرید ویلا را دارد، اعتبار خوبی دارد، بنابراین وام مسکن از هر نوع کار نمی تواند باشد. همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، انتخاب سبک طراحی برای خانه های دوبلکس به نظر و بودجه شما وابسته است. خیلی کم پیش میآید که بنایی با طراحی نمای بیرونی زیبا و چشمگیر، طراحی داخلی نامناسب و ضعیفی داشتهباشد. راه پله هایی که از چوب ساخته می شوند، بسیار زیبا بوده و معمولا با اغلب سبک های طراحی داخلی هماهنگ می شوند، اما انواع شیشه ای را تنها می توان با برخی از سبک ها هماهنگ کرد. بنابراین حتی میتوان یک طرح رنگ دوگانه را برای ظاهری زیبا انتخاب نمود.

در شمال، علاوه بر داشتن یک دیدگاه منحصر به فرد از طبیعت،شما حتی میتوانید یک باغ کوچک را در آنجا بکارید و محصولات باغی را پرورش دهید. در حال حاضر بسته به متراژ اتاق یک اتاق کوچک و سرویس بهداشتی در طبقه اول در نظر گرفته شده است تا افراد مسن دغدغه بالا رفتن از پله را نداشته باشند. تعداد زیادی از تمهای مختلف وجود دارد و بسته به سلیقه، استایل و تیپ شخصیتی خود میتوانید یکی از تمها را انتخاب کنید. آنها هر کدام در بسته های مخصوص به خود هستند که همراه با خانه نیز می آیند، و این همان جایی است که تشابهات بین این دو سر از آنجا ناشی می شود. و برای طراحی نمای هر کدام از آنها فاکتورهای خاص خودشان را در نظر گرفت. هر کدام از این مصالح، زیبایی خود را دارند و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب می شوند. میباشد باید به اولویت هر یک با توجه به مساپل اجرایی دقت کرد.

به همین خاطر است که هزینه طراحی و ساخت این خانه ها در مقایسه با خانه های ویلایی یا آپارتمان ها بیش تر است. ایجاد فضای بازی برای کودکان میتواند یکی از انتخاب های طراح در توسعه فضای سبز ویلا باشد. حمام توکار است. با این اقدام فضای شلوغ و فضای خصوصی ساختمان از یکدیگر جدا می شود. ممکن است که تصور کنید هنوز ساخت این مکان به اتمام نرسیده است. اما از سبک مدیترانهای در آپارتمانهای امروزی نیز به کار میبرند هر چند که نمایی از اقیانوس به چشم نخورد. این خانه ها با توجه به دو طبقه بودن، فضای بیش تری در اختیار شما می گذارند و مسلما طراحی و اجرای چنین فضای بزرگی نیاز به وقت و هزینه بیش تری دارد. به نظر میرسد قانون شماره 2 در محوطه سازی ویلای شمال، مهمترین قانون باشد که البته کمتر مورد توجه قرار گرفته است!

در این سبک تعریف مشخص و معینی وجود ندارد و اجزا و عناصر بهصورت زیبا و ترکیبی در کنار یکدیگر قرار طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن میگیرند. پیش تر ذکر شد که خانه های دوبلکس، دو طبقه دارند و این دو طبقه به کمک راه پله با هم در ارتباط هستند. این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد. رایج ترین نوع راه پله برای این خانه ها، پلکان گرد است. پلکان گرد از محبوبیت زیادی برخوردار است و باعث زیبایی هر چه بیش تر دکوراسیون داخلی این خانه ها می شود. بنابراین طراحی مناسب فضای سبز در پاسیو، علاوه بر اینکه طراوت و زیبایی بیشتری را منتقل میکند، میتواند سبب دسترسی راحتتر شما به گلها و گیاهان و مراقبت کردن از آنها نیز شود. جهت زیبایی هرچه بیشتر ویلای دوبلکس میتوانید یکی از دیوار های طبقه بالا را بصورت تمام شیشه در نظر بگیرید و از نمای آن در طول روز و شب لذت ببرید.

افراد زیادی هستند که آرزوی داشتن یک خانه دوبلکس را در ذهن خود می پرورانند. این که چه سبکی را برای طراحی خانه دوبلکس بزرگ یا کوچک خود انتخاب می کنید، کاملا به سلیقه خود شما بستگی دارد و تا حدودی نیز از بودجه ای که در نظر گرفته اید، تاثیر می پذیرد. اگر شما هم چنین آرزویی دارید و می خواهید یک خانه دوبلکس برای خود طراحی کنید، پویانو را تا پایان این مطلب همراهی کنید. پس حقیقت دارد؛ همه چیز از یک نقشه ی تمام عیار شروع می شود! دماوند و مازندران یکی از شهرها و استانهای خوش و آب و هوای ایران است که طراحی ویلا و ساخت آن در این مناطق بسیار رونق دارد قرار دارد. این اهمیت در طراحی نمای ساختمان ویلایی دوچندان است چراکه بیانکنندهی سلیقه و انتخاب صاحب آن و معرف طراح آن بناست.

در میان انواع خانه، انواع دوبلکس از زیبایی چشمگیری برخوردارند و خیلی متفاوت به نظر می رسند. اهمیت این تعادل در آنجاست که طراحی نمای ساختمان بایستی با بافت محله و منطقهی اطراف آن ترکیب مناسبی داشته باشد تا به زیبایی آن افزوده شود. پیدایش سبک کلاسیک به دوران رنسانس و کشور ایتالیا باز می گردد و بارزترین نشانه آن استفاده از مجسمه ها و تزئینات ستونی و تزئینات به خصوص دیگر است. و میتوانند خریداران را مجاب به خرید این دسته از ویلاهای موجود در استانهای شمالی کشور کنند. در خانه های دوبلکس، مدل های گوناگونی از پله برای ایجاد ارتباط بین طبقه پایین و بالا به کار می روند. در ادامه متن به شما پیشنهاداتی ارائه میدهیم که شاید تا حد قابل توجهی بتواند هزینههای ساخت یک ویلا برای شما کاهش دهد و یک ویلای ارزان اما شخصی و زیبا را برایتان به ارمغان بیاورد. آنها ممکن است حداقل یک دیوار مشترک با ویلای همسایه داشته باشند یا جدا شوند. برای اینکه ویلاهای مناسب را با نمای جذاب و محیط دلخواه خود پیدا کنید بهتر است که در فصل بهار و تابستان که اوج بازار خرید و فروش ملک در شمال است برای این کار اقدام کنید. خرید و اقامت در ویلا به موقعیت اجتماعی فرد بستگی دارد.

همانطور که میدانید نمای ساختمان بیشترین تاثیر را در زیبایی منازل و خانهها دارد. در خانه های دوبلکس مدرن، از پلکان مردن استفاده می شود که بیش تر کاربردی است، اما زیبایی خاص خود را دارد. با یک ایدهی جذاب برای طراحی نمای ساختمان ویلایی، میتوان گامی به سوی زیبایی شهری برداشت. به عبارت دیگر، اگر دو طبقه یک خانه به وسیله پله داخلی با هم در ارتباط باشند، خانه مورد نظر دوبلکس است. معمولا پس از اینکه تحقیقات دقیق در مورد طراحی و ساخت ویلا انجام میدهید، به این نتیجه خواهید رسید که لازم است با یک تیم حرفهای به منظور اجرای طرح خود مشورت نمایید. بنابراین ، همه مالکان خانه مشتاق هستند که طراحی و اجرای ویلا را برای باغ ویلا خود با کیفیت بالا انتخاب کنند و با هماهنگی آنها با ظرافت چشم همه را به خود جلب کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار