شرکت تعمیرات لوازم خانگی وینیپگ اعلام کرد 2 تکنسین جدید به تیم خود پیوستند


وینیپگ، مگابایت: Mike’s Quality Appliance Repair، یک شرکت تعمیر لوازم خانگی برنده جایزه، با هیجان اعلام می کند که دو تکنسین جدید را استخدام کرده است که هر دو پناهنده اوکراینی هستند.

به دلیل ادامه جنگ در اوکراین، بسیاری از اوکراینی‌ها در حال نقل مکان به کانادا هستند تا از تهاجم روسیه فرار کنند. در سرتاسر کانادا، دولت در حال ایجاد برنامه های حمایتی برای کسانی است که باید به طور موقت یا دائم کشور خود را ترک کنند. تازه واردها هر هفته به دنبال کار می آیند تا بتوانند هزینه اقامت در مانیتوبا را بپردازند.

هنگامی که تعمیر لوازم خانگی با کیفیت مایک شروع به جستجوی تکنسین هایی برای پیوستن به تیم رو به رشد خود کرد، دو پناهنده اوکراینی در میان متقاضیان بودند. با اضافه شدن تکنسین های اضافی، تعمیر لوازم خانگی با کیفیت مایک در تلاش است تا تقاضای خدمات خود را در وینیپگ برآورده کند و منبع درآمد ثابتی را برای دو پناهنده اوکراینی و بقیه کارکنان آنها فراهم کند.

مایکل کوزنکوف گفت: «ما اخیراً دو تکنسین دیگر را استخدام کردیم که هر دو پناهنده اوکراینی بودند. ما همیشه بهترین فرد را برای این کار استخدام می کنیم، و در این مورد، این دو نفر بودند که به تازگی وارد کانادا شده بودند. همانطور که تیم ما گسترش می یابد، ما خوشحالیم که برای تازه واردان به استان خود کار ارائه می دهیم.

هنگامی که لوازم خانگی بدون هشدار خراب می شوند، برای هر صاحب خانه استرس و ناراحتی ایجاد می کند. یک یخچال خراب می تواند منجر به هدر رفتن صدها دلار غذا شود. اگر یک ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی نشتی داشته باشد، می تواند آسیب زیادی به آب وارد کند. بدون اجاق یا اجاق گاز کار، خانواده ها برای پختن غذا بدون اجاق یا اجاق کار مشکل خواهند داشت.

در چنین شرایطی، تعمیر به موقع لوازم خانگی بسیار مهم است. یک تکنسین می تواند نیاز به خرید یک دستگاه جدید را برطرف کند و دستگاه موجود را در اسرع وقت به حالت کار بازگرداند.

تعمیر لوازم خانگی با کیفیت مایک ارائه دهنده پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی برای طیف گسترده ای از مدل ها و ساخت ها است. خدمات تعمیر خشک کن، اجاق گاز، یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را ارائه می دهد. تعمیر لوازم خانگی در همان روز در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و خدماتی که ارائه می دهد، به وب سایت آن به نشانی مراجعه کنید https://mqapplianceservices.ca/.


منبع: https://mqapplianceservices.ca/winnipeg-appliance-repair-company-announces-2-new-technicians-have-joined-its-team/