خرید کتاب ادبیات فارسی با تخفیف های ویژه و ارسال رایگان

خود او را نیز به آلبرت‌ جانسن گلاور، مرد سیاه‌پوست بیوه‌‌ای واگذار می‌کند، که در واقع عاشق خواهر «سلی» یعنی «نتی» (بوسیا) بوده است. «شارلوت برونته» نویسنده انگلیسی در قرن نوزدهم میلادی با خلق رمان اجتماعی و ادبی «جین ایر» به عنوان یکی از بهترین کتاب های رمان تاریخ نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. رمان دربارهٔ زندگی دختری به نام جین است که در کودکی مادر و پدر خود را از دست می‌دهد و پس از ناملایماتی که از خاله و پسر خاله‌هایش می‌بیند به پرورشگاه سپرده می‌شود و در محیط خشک و خشن پرورشگاه بزرگ می‌شود. لیست بهترین رمان های جهان که در این یادداشت تهیه کرده‌ایم بنا بر انتخاب داوران و منتقدین مجله تایم است. طبیعتا در این لیست صرفا داستان‌ها و رمان‌های معروف و محبوب جهان آمده است. هیچ رمان ایرانی و کتاب غیر داستانی در این لیست پیدا نمی‌شود.

کن کیسی در این کتاب به نقد مکتب روان‌شناسی رفتارگرایی می‌پردازد و اصول انسانی را می‌ستاید. آمیس، رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و استاد دانشگاه اهل بریتانیا است و برنده‌ی جوایزی همچون «یادبود جیمز تیت بلاک» شده‌است. شش فرزند که شاهد چشم انداز سقوط عجیب و غریب والدین خود در منجلاب زندگی و مشکلات روحی‌ـ‌روانی هستند. وقتی درمی‌یابید چقدر این رمان به دوران کودکی خودتان شبیه است، همدردی حتی بیشتر قابل توجه می‌شود. داستان حول محور زندگی و مرگ یک دو رگه‌ی آمریکایی به‌نام «جو کریسمس» می‌چرخد.

  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.
  • سلی با وجود آزار و اذیت مدام «آلبرت» و فرزندانش، سعی می‌کند همسر مطیعی باشد.
  • کتاب چشمهایش با اینکه در عین سادگی نوشته شده اما با قرار دادن قطعات منفصل یک ماجرا، ذهن خواننده را درگیر می‌کند و او را یکنواختی متن داستان نجات می‌دهد.
  • کلیدر رمانی است که محمود دولت آبادی حدود پانزده سال از عمر خود را برای نوشتن آن صرف کرد و سرانجام در آذرماه سال 1363 به چاپ رسید.
نویسنده‌ای که پس از جدایی از همسرش، سرخورده و افسرده، بر آن می‌شود تا دلش را به دست جاده‌های آمریکا بسپارد و می‌کوشد از این طریق معنا و مفهومی برای زندگی پوچ خویش بیابد. ویلیام گلدینگ، نویسنده‌ی انگلیسی و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات در این کتاب لزوم حاکمیت قانون در جوامع انسانی را به تصویر می‌کشد. هواپیمای حامل بچه‌های یک مدرسه در نزدیکی جزیره‌ای متروکه سقوط می‌کند. پس از مدت کوتاهی گروه قانون‌گریز با توسل به اهرم‌های زر و زور و تزویر جمعیت را به سوی توحش می‌کشند. از طرف دیگر، این سایت در بخش ادبیات توجه ویژه‌ای به شعر پارسی، کتاب‌های نمایشنامه،کتاب سفرنامه، کتاب زندگی‌نامه و… دارد و شما را با تمامی بخش‌های این دنیای بی‌پایان آشنا می‌سازد.

کتابی پر کشش و پر از شخصیت‌های متفاوت نوشته گابریل گارسیا مارکز. کتاب که در سال ۱۹۶۷ نوشته شده داستان زندگی خانواده یک سرهنگ در شرف اعدام به نام «بوئندیا» است که در لحظه مرگ تمام خاطرات زندگی از جلو چشمانش عبور می‌کند. رمان «صد سال تنهایی» در حقیقت داستان زندگی شش نسل یک خانواده از اهالی آمریکای جنوبی است که در دهکده‌ای به نام ماکوندو زندگی می‌کنند. کلیدر رمانی است که محمود دولت آبادی حدود پانزده سال از عمر خود را برای نوشتن آن صرف کرد و سرانجام در آذرماه سال 1363 به چاپ رسید. او در داستان کلیدر با ترکیب، تخیل و واقعیت، یک شاهکار نوشته تا به گفته خودش ادای دینی به زندگی کرده باشد.

دانلود کتاب صوتی سال سیل

اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. صد کتاب برتر تاریخ ادبیات، فهرستی از بهترین‌های ادبیات داستانی تاریخ است که توسط انجمن کتاب نروژ منتشر شده‌است. انجمن کتاب نروژ با نظرخواهی از ۱۰۰ نویسنده سرشناس از ۵۴ کشور فهرست ۱۰۰ کتاب برتر تاریخ ادبیات جهان را منتشر کرد. یکی از مشکلاتی که همه ما در هنگام خرید کتاب های ادبی دچار آن می شویم این است که چه کتابی را بهتر است که خریداری کنیم و کدام کتاب با سلیقه ما جور خواهد بود. برباد رفته تنها رمانی است که مارگارت میشل نوشته اما یکی از محبوب‌ترین رمان‌های دنیاست که اگر کسی آن را نخوانده باشد، قطعاً فیلمش را دیده‌است.

در این وب سایت تلاش داریم تا شما عزیزان با بهترین قیمت خرید کنید و کتاب های ادبیات مورد علاقه خود را به راحتی بدست بیاورید. ادبیات پارسی دنیایی بسیار گسترده است و موضوعات جالبی در ادبیات فارسی پیدا می‌کنید؛ ادبیات حماسی، ادبیات غنایی، ادبیات تعلیمی، ادبیات آیینیو… به شما توصیه می‌کنیم برای شروع کتاب‌های ادبی معروف، کتاب در مورد ادبیات فارسی، بهترین کتاب‌های تاریخ ادبیات ایرانرا در اولویت خرید خود قرار دهید.

کتاب‌های ادبیات جهان

خرید کتاب ادبیات فارسی با تخفیف های ویژه و ارسال رایگان

تونی موریسون با نگاهی عمیق رنج‌های بردگی را در کتاب Beloved به تصویر می‌کشد و یکی از بهترین رمان های ادبیات آمریکا را www.faraketab.ir خلق می‌کند. کتاب‌های دسته ادبیات به زیردسته‌های رمان، شعر، فیلمنامه و نمایشنامه، زندگی‌نامه، کتاب‌های مرجع، زبان شناسی، سفرنامه، خاطرات، نامه‌ها و … 175 کتاب آموزش‌های ادبی در این دسته آرشیوی از کتاب‌های آموزشی در حوزه ادبیات برای دانلود ارائه شده. کتاب‌های آموزش نویسندگی، آرایه‌های ادبی، نامه نگاری، خاطره‌نویسی و… 1612 کتاب زندگی‌ نامه برای دانلود کتاب در موضوعاتی مانند زندگی‌نامه نویسندگان، رهبران بزرگ، هنرمندان، بازیگران، موسیقیدان‌ها و دیگر شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار کتاب‌های این دسته را مرور کنید. نویسنده این کتاب، چارلز بوکوفسکی در حین نوشتن این اثر بود که متوجه شد به سرطان خون مبتلا شده است.

این کتاب جزء صد اثر برتر ادبیات جهان قرار گرفته است و بهترین انتخاب برای علاقمندان به این سبک با هر ملیت و فرهنگی محسوب می‌شود. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و…

شعر معاصر از جمله مواردی‌ به شمار می‌آید که به احتمال زیاد برای‌تان بسیار جذاب است و ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا در کنار چهره‌های برتر شعر معاصر، شما را با شاعران جوان نیز آشنا نماییم. ما در این مقاله مشهورترین رمان های ادبیات آمریکا را معرفی کردیم، اما ادبیات کلاسیک آمریکا شاهکارهای دیگری هم دارد که معرفی همه آن‌ها در یک مقاله ممکن نیست. به همین دلیل از شما می‌خواهیم اگر اثر دیگری را می‌شناسید، آن را به ما و مخاطبان سایت انتشارات جنگل معرفی کنید.

کتاب خانه خوانی؛ تجربه‌ی زندگی در خانه‌های دوره‌ی گذار معماری تهران

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار