بازسازی گریل سپر پورشه 928 S 1984

هنگامی که قطعات از چاپگر جدا شدند، درج های گریل را به براکت ها مسخره کردیم. در کمال تعجب ما، براکت‌ها واقعاً خوب قرار می‌گیرند، مستقیماً روی چاپگر. بلافاصله متوجه شدیم که این براکت‌ها در مقایسه با براکت‌های OEM چقدر قوی‌تر هستند. علاوه بر این، تقویت‌کننده‌ها باعث می‌شوند که خمش بسیار کمی به بخش گریل بالایی داشته باشد. ما کارهای پایانی جزئی انجام دادیم و قطعات را پاکسازی کردیم. هنگامی که بخش های گریل از پوشش پودری خارج شدند، آماده مونتاژ می شوند.

مونتاژ

هنگام نصب توری سپر به نکته جالبی پی بردیم. براکت های گریل سپر آمریکای شمالی (NA) با سپرهای اروپایی E-Code متفاوت است. براکت‌ها به دلیل کوتاه‌تر بودن، محل نصب کمی متفاوت دارند. برای فروش این، ما مجبور شدیم پایه پایینی را تغییر دهیم تا بتوانیم براکت‌های NA را بپذیریم. ارزش چاپ قطعات جدید را نداشت، زیرا فقط باید در هر براکت پایینی سوراخ می‌کردیم و زبانه پایینی را کمی کوتاه می‌کردیم.

پس از تکمیل نقشه های Fusion 360 CAD، آنها را به یک فایل STL صادر کردیم و آنها را به چاپگر سه بعدی فرستادیم. AnyCubic Kobra Max ما قادر به چاپ با قد 15.9 x 15.9 x 17.7 اینچ است. ما می توانیم طیف گسترده ای از مواد مانند PLA، TPU و برای کاربردهای صنعتی بیشتر، ترکیب نایلون فیبر کربن را چاپ کنیم.

ما توانستیم یک واحد کامل با شکل مناسب تهیه کنیم که حتی در این شرایط بد هم ارزان نبود. عکس‌های فهرست محصول را بررسی کردیم و می‌دانستیم که نیاز به بازسازی کامل است. این قطعاً چیزی بود که می‌دانستیم می‌توانیم در خانه با آن مقابله کنیم. این عکس های زیر وضعیت ورود گریل را نشان می دهد.

در نتیجه، مونتاژ پس از تامین منابع آن عالی پیش رفت. به طور کلی پروژه واقعاً زیبا بود. ما معتقدیم که مشتری ما از نتیجه نهایی واقعا راضی خواهد بود. منتظر پست بعدی ما باشید که در آن برگردان‌های عقب پورشه 928S را برداشته و نصب می‌کنیم و دوباره با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی کلاستر گیج را تعمیر می‌کنیم.

در حالی که درج های گریل پودری بودند، براکت ها را برداشتیم و نمایه آنها را روی یک اسکنر تخت اسکن کردیم. از آنجایی که اسکنرهای تخت مسطح به نسبت 1:1 اسکن می کنند، می دانستیم که اندازه و ابعاد نمایه روی صفحه 100٪ عالی است. ما اسکن‌ها را به فتوشاپ Adobe بردیم و کنتراست را دستکاری کردیم تا نمایه را راحت‌تر ببینیم. پس از آن، فایل را ذخیره کرده و به Adobe Illustrator وارد کردیم. اینجاست که ما خطوط بردار مرکز و براکت های بیرونی را ایجاد کردیم. پس از ایجاد پروفایل ها، تصویر اسکن شده وارد شده را حذف کردیم و فایل را به فرمت CAD صادر کردیم. ما آن را به Fusion 360 وارد کردیم، جایی که مدل سه بعدی خود را برای چاپ ترسیم کردیم.

در حالی که در Fusion 360، ما تکیه‌گاه‌های اضافی اضافه کردیم، تمام فرورفتگی‌های براکت OEM را برداشتیم و هر یک از سوراخ‌های پیچ ۵ میلی‌متری را در جیب قرار دادیم. در زیر انتقال فایل ها از ابتدا تا انتها آورده شده است.

ابتدا با جدا کردن همه چیز و جمع‌آوری و انبار کردن همه سخت‌افزارها شروع کردیم. ما درج های گریل فلزی را به بخش پوشش پودری خانه خود بردیم تا جداسازی، انفجار و پوشش داده شوند.

پیش نویس فایل های CAD

اسکن های تخت