تعمیرات تخصصی ایران موبایل تعمیرات تخصصی ایران موبایل | tamirkaran-iran

علاوه بر این با یادگیری مجله خبری تعمیر کاران ایران این دستگاه ها به صورت عملی به سطح بالایی از تخصص و مهارت می رسید. همانطور که میدانید مجموعه ی ما از موفق ترین های حوزه ی آموزش تعمیر موبایل در سطح کشور است. آموزش تعمیرات اپل در آموزشگاه فنی سازان در دو بخش سخت افزار و نرم افزار تدریس می‌شود.

  • در این دوره صفر تا صد مطالب موجود در تعمیرات موبایل آموزش داده می شود به طور مثال تعویض هارد و تعمیر cpu , شابلون زدن و عیب یابی و تعمیر انواع بردهای موبایل , تعویض ic به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.
  • سرعت پاسخگویی، وقت شناسی، برخورد تکنسین، دقت و ظرافت در کار و حتی قیمت…
  • توجه داشته باشید که باتری جدید باید اورجینال باشد و متناسب با قدرت گوشی و مشخصات آن انتخاب شود.
  • علاوه بر مسایل امنیتی که گفتیم یک نفر که برای تعمیرات موبایل به شما مراجعه کرده است، باید نسبت به تعویض قطعات اصلی گوشی تلفن همراه شما بسیار حساس باشد.

این مسئله یکی از رایج ترین باورهای غلطی است که در بین افراد وجود دارد! پیش از هر چیز شما باید بدانید که اصلا گارانتی گوشی ها تقریبا در ایران معنایی ندارد و شما خیلی به ندرت می‌توانید نمایندگی را پیدا کنید که بدون بهانه‌جویی گوشی شما را تحت گارانتی و به صورت رایگان تعمیر کنند. حتی با تصور اینکه گوشی شما تحت گارانتی قابل اعتمادی باشد هم، این باور غلط است که تعمیر گوشی به دست تعمیرکاران دیگر منجر به ابطال گارانتی می‌شود! چون اگر تعمیر موبایل به درستی و با دقت انجام شود، هیچوقت نمایندگی نمی‌تواند متوجه این امر گردد که گوشی توسط تعمیرکار دیگری باز شده است. حال برد را به‌صورت جداگانه روی گیره قرار داده، آی سی تغذیه را با دمای هیتر 400 درجه معمولاً گرم می‌کنیم تا عملیات بازکردن و جداسازی آن را انجام دهیم. آی‌سی تغذیه جدا شده و قلع‌های زیر برد را پاک می‌کنیم (این کار با هویه و سیم قلع‌کش انجام می‌شود).

بهترین رشته های فنی حرفه ای پر درآمد را بشناسید!

به سرعت برای نجات گوشی خود از آب خوردگی، باتری را برداشته و تلفن همراه را در ظرفی پر از برنج قرار دهید تا رطوبت جذب شود. حالا، آن را به یک مرکز تعمریات موبایل تخصصی ببرید و اجازه دهید تعمیر گوشی در محل آن را درست کنند. دومین علت، تعمیرات نرم‌افزاری است که باعث می‌شود تا مشکلات نرم‌افزاری گوشی در سیستم‌عامل به طور کامل برطرف شود. گاهی لازم است تا گوشی به‌صورت کامل از اطلاعات و داده‌ها به صورتی که غیرقابل‌بازگشت باشد، داده‌های کاربر را حذف کنیم که در این حالت نیاز به فلش کردن با کامپیوتر می‌باشد.

تعمیرات انواع برندهای گوشی موبایل

یک قاب بازکن را به‌آرامی به زیر باتری برده و آرام‌آرام پیشروی کنید تا باتری جدا شود. برای اینکار پیچ‌های اتصال بردبالایی گوشی را درآورده و دو براکت را با پنس ازروی برد جدا کنید. با بازکردن پنل پشتی گوشی، شما باتری را مشاهده می‌کنید که ابتدا باید اتصالات آن را قطع کنید. اتصالات سیم پاور و دکمه را بیرون آورید و قطعه جدید را جایگزین نمایید.

ست لوازم تعمیرات موبایل بسیار خاص هستند و با تجهیزات رشته های فنی حرفه ای دیگر متفاوت هستند. اگر لوازم و تجهیزات در یک کارگاه تعمیرات موبایل بروز نباشند نمی شود انتظار تعمیرات حرفه ای از متخصصان مجموعه داشت. این تجهیزات به دلیل وجود قطعات کوچک و ریز زیاد در ساختار موبایل و برد موبایل شامل ابزارهای ظرافت زیادی هستند. در اولین قدم شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره در مورد تعمیرات موبایل خود از طریق تماس تلفنی ،واتساپ و همچنین پر کردن فرم ثبت درخواست داخل سایت، با ما در ارتباط باشید. در قدم بعدی شما با مراجعه حضوری، موبایل خود را به مسئول مربوطه در شرکت تحویل می‌دهید. موبایل شما تا حداکثر یک ساعت بعد از تحویل، عیب‌یابی شده و هزینه تعمیرات آن به شما اعلام خواهد شد.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار