آیا یک دستگاه غیر قابل تعمیر است؟

آیا یک دستگاه غیر قابل تعمیر است؟

هنگامی که با هزینه های تعمیرات گران قیمت روبرو می شوید، ممکن است از خود بپرسید که آیا بهتر است یک لوازم خانگی را جایگزین کنید یا پول نقد را برای کمک حرفه ای خرج کنید. آیا زمانی وجود دارد که متخصصان ممکن است دستگاه شما را غیرقابل تعمیر بدانند؟

متأسفانه، تعمیر لوازم خانگی ممکن است تمام مشکلات دستگاه های شما را برطرف نکند.

در اینجا چند مورد وجود دارد که یک دستگاه خراب ممکن است برای جایگزینی بهتر از تعمیر مناسب باشد:

طول عمر لوازم خانگی خود را در نظر بگیرید

قبل از شروع خرید لوازم جدید، چند نکته وجود دارد که باید در مورد طول عمر مورد انتظار واحدهای خود بدانید. به سوابق خود نگاه کنید تا ببینید چه زمانی آنها را خریداری کرده اید. این نشان می دهد که چقدر زندگی باید در آنها باقی می ماند.

اکثر لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، خشک کن لباس و ماشین ظرفشویی حدود ده سال عمر می کنند، اما یک یخچال تا پانزده سال عمر می کند. هنگامی که از این سن عبور کردید، شاید بهتر باشد یک دستگاه جدید بخرید. وسایل جدید سازگار با محیط زیست خواهند بود و می توانند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کنند.

تعمیرات گران قیمت ممکن است توجیه پذیر نباشد

فرض کنید یک دستگاه اصلی در خانه شما خراب می شود و شما به تازگی قیمت تعمیر را از تکنسین خود دریافت کرده اید. چند لحظه وقت بگذارید و ببینید که این تعمیر چقدر برای شما هزینه دارد. اگر نصف هزینه یک یخچال جدید (یا وسایل دیگر) است، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد.

مگر اینکه دستگاه شما ارزش احساسی داشته باشد، یک دستگاه جدید بیشتر دوام می آورد و می تواند هزینه را توجیه کند. از سوی دیگر، تعمیر لوازم آشپزخانه شکسته و گران قیمت ممکن است قبل از اینکه مجبور شوید برای خرید قطعات یدکی بیشتر هزینه کنید، طول بکشد. این را در هنگام وزن کردن طول عمر دستگاه خود در نظر داشته باشید.

گارانتی خود را بررسی کنید

اگر متوجه شدید که لوازم خانگی شما در شرف از بین رفتن است، یک کار نهایی وجود دارد که می توانید برای افزایش طول عمر دستگاه خود انجام دهید. قبل از پرداخت هزینه تماس خدمات، دفترچه راهنمای مالک یا رسیدهای خود را بررسی کنید و ببینید آیا دستگاه شما هنوز تحت ضمانت سازنده است (یا در صورت خرید ضمانت فروشگاه).

بحث “تعمیر یا تعویض” زمانی که مجبور نیستید قبض تعمیر را بپردازید بسیار ساده تر است!

آیا تعمیر یک وسیله خانگی ارزش دارد که هزینه بیشتری از جیب شما نداشته باشد؟ اگر می توانستید یک تعمیر رایگان داشته باشید، تعویض یک واحد تحت گارانتی چندان منطقی نخواهد بود. حقوق مصرف کننده خود را بدانید و هنگامی که مشکل دستگاه خود را مشخص کردید با سازنده مشورت کنید.

با یک متخصص مشورت کنید

عوامل مختلفی نشان می دهد که آیا باید دستگاه خود را تعمیر یا تعویض کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با یک متخصص مشورت کنید تا ببینید هزینه تعمیر در مقایسه با هزینه یک دستگاه جدید برای خانه شما چقدر است. پیشنهادات تعمیر لوازم خانگی با کیفیت مایک تعمیر لوازم خانگی وینیپگ برای هر واحدی که نیاز به نگهداری دارد.

امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه می توانیم به سرعت شما را دوباره راه اندازی کنیم و بیشتر بدانید!

منبع: https://mqapplianceservices.ca/can-an-appliance-be-unrepairable/