چگونه از برخورد با آهو جلوگیری کنیم

MEI-26689-2021-HB-Deer-Season-Blog-Header_F1-1

همانطور که هوای خنک‌تر و روزهای کوتاه‌تر در برنامه‌های روزمره ما قرار می‌گیرد، شانس دیدن فعالیت آهو در جاده‌ها به شدت افزایش می‌یابد. فصل آهوها از اکتبر تا دسامبر طول می کشد، زیرا فصل جفت گیری کامل شده است، به این معنی که رانندگان بیشتر در این زمان از سال برخورد وسیله نقلیه و گوزن را تجربه می کنند. هجوم آهوها نه تنها منجر به افزایش خطرات رانندگی می شود، بلکه پایان وقت تابستانی نیز به دلیل کاهش دید، ایمنی رانندگان را به خطر می اندازد.

همیشه مهم است که با احتیاط رانندگی کنید، اما به خصوص در این شرایط. در حالی که گوزن ها تنها خطری نیستند که رانندگان در پاییز می بینند، مطمئناً آنها بخش بزرگی از تصادفات این فصل هستند. این نکات می‌تواند به شما و خانواده‌تان کمک کند در جاده‌ها ایمن بمانید، در حالی که با حیات وحش دستکاری می‌کنید، دید کمتری دارد و شرایط رانندگی خطرناک با تغییر آب و هوا.


منبع: https://resource-center.meineke.com/how-to-avoid-hitting-a-deer-this-season/در اینجا چند نکته مفید برای جلوگیری از حادثه ای پرهزینه یا حتی کشنده وجود دارد:
• در مسیرهای پس‌زمینه و مناطق روستایی مراقب باشید زیرا گوزن‌ها در این محیط‌ها پر پیچ و خم می‌شوند.
• ساعت تابستانی در اولین یکشنبه نوامبر هر سال به پایان می رسد، بنابراین تقویم های خود را علامت گذاری کنید و آگاه باشید که تغییر ساعت آنی است – از قبل آماده شوید.
• هنگام حرکت با سرعتی که زمان واکنش محدود است، مراقب گوزن ها در کنار جاده ها و بزرگراه های شلوغ باشید.
• بدانید که اگر یک آهو ببینید، به احتمال زیاد تعداد بیشتری از آهوها در اطراف هستند.
• همیشه در مواقعی که دید محدود است یا زمانی که خورشید در حال غروب است از چراغ های جلو استفاده کنید.
• اگر به آهو نزدیک می‌شوید، ترمز کردن بهتر از طفره رفتن حیوان است، زیرا برخورد با جسم دیگری مانند درخت یا ماشین می‌تواند خطرناک‌تر از برخورد سر به آهو باشد.
• همیشه دست و پنجه نرم کنید! گوزن ها می توانند آسیب قابل توجهی به خودروها وارد کنند زیرا می توانند بیش از 300 پوند وزن داشته باشند.
• هنگام رانندگی گوشی خود را خاموش کنید. بر اساس این گزارش، تقریباً 1.6 میلیون تصادف در سال باعث رانندگی حواس پرت می شود شورای ملی ایمنی