پایان پروژه پورشه 928S 1984

برخی از عکس‌ها پس از اتمام همه چیز در بازار آلمان 1984 پورشه 928S مشتری ما، که شامل:

  • بازسازی کامل گیربکس
  • تعویض اگزوز 100٪ OEM اصلی.
  • تنظیم کامل موتور با تمام شیلنگ‌ها، هواکش‌ها و آب‌بندهای بالایی.
  • منیفولدهای ورودی با روکش پودری، پلنوم، نوار اتصال OEM بالایی، محافظ حرارتی اگزوز عقب و گریل سپر. (در خانه).
  • تعمیر کیلومتر شمار خوشه گیج (تجهیزات چاپ سه بعدی، در خانه)، با کالیبراسیون، نصب صفحه سنج OEM.
  • براکت های گریل سپر سفارشی (چاپ سه بعدی، در خانه).
  • سیم کشی تعمیر شاخ، دسته فیوز عقب و تعمیر جعبه فیوز.
  • تعمیر سیستم جرقه زنی و ستون فرمان با کلیدهای فراگیر سفارشی (طراحی سفارشی و چاپ سه بعدی، در خانه).
  • پایه های موتور و گیربکس.
  • لنت و روتور ترمز عقب.
  • پد زیر هود (OEM اصلی).
  • برچسب های OEM جدید در محفظه موتور.
  • برچسب‌های OEM VIN جدید در جلوی درب راننده با برچسب‌های باد لاستیک.
  • عکس برگردان های قدیمی «پورشه» و «928S» روی سپر عقب را بردارید، طراحی، برش و نصب گرافیک بزنید.
  • سرویس و نگهداری عمومی، (سرویس روغن، دوشاخه، درپوش و روتور، سیم دوشاخه، فیلتر سوخت و غیره).
  • لاستیک های اسپرت جدید میشلین پایلوت.
  • چرخ ها و رنگ را باف و پولیش کنید.
  • تمام پنجره ها، داخل و خارج را صاف کرده و صیقل دهید.
  • تعمیر تراشه سنگ و رنگ خش.
  • تعمیر انتخابگر دنده.
  • تعمیر و بررسی درب راننده
  • استارت با گشتاور بالا
  • لنت و روتور ترمز عقب
  • مفاصل توپ جلو.
  • تراز چهار چرخ و بیشتر.




منبع: https://www.rentoncarrepair.com/in-the-shop/wrapping-up-the-1984-porsche-928s-project/