وای نه! خشک کن من خراب است: تعمیر خشک کن لاس وگاس

اگر پریز برق تامین نمی کند، باید با یک متخصص برای تعمیر تماس بگیرید. متخصص مشکل را حل می کند. قطع کننده مدار یک مشکل رایج است که باعث می شود خشک کن شما کار نکند.

در حوادث شدید، مشکل ممکن است به دلیل مسدود شدن موتور یا قطعات پشتیبانی باشد.

امروز در لاس وگاس تعمیر خشک کن را دریافت کنید

اگر خشک‌کن شما به برق وصل است و کار نمی‌کند، پریز برق را تست کنید تا مطمئن شوید که برق را تامین می‌کند. می توانید از ولتاژ متر استفاده کنید یا از وسایل الکتریکی کوچکتر مانند خشک کن استفاده کنید.

هر چند وقت یک‌بار، تماس‌هایی از مشتریان دریافت می‌کنیم که شکایت دارند خشک‌کن فقط برای مدت کوتاهی کار می‌کند. پس از چند دقیقه، خشک کن به طور کامل بدون تکمیل چرخه خاموش می شود. اگر ترموستات ها یا مقاومت های حرارتی معیوب باشند، مشکل معمولی است.

خشک کن دارد چندین قطعه متحرک. برای عملکرد موثر خشک کن، هر یک از اجزاء باید به طور هماهنگ عمل کنند. اگر خشک‌کن صدای جیر جیر می‌کند، زمزمه می‌کند، یا صدای کوبنده تولید می‌کند، به یک متخصص نیاز دارید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه مشکل را برطرف کنید، با تعمیر خشک کن در لاس وگاس تماس بگیرید. اگر خشک کن شما در دوره گارانتی قرار دارد، تعمیرکار مجاز کارخانه باید تعمیرات را تسهیل کند.

لباس ها خشک نمی شوند

اگر خشک کن شما خراب است، اجازه ندهید که بنشیند یا بلافاصله آن را تعویض کنید. قبل از تعویض، باید یک تشخیص مناسب انجام دهید تا تأیید شود که غیر قابل تعمیر است. با تعمیر خشک کن حرفه ای در لاس وگاس تماس بگیرید.

شما هر چند وقت یک بار در طول عمر خشک کن خود با مشکلات تعمیر یا نگهداری مواجه خواهید شد. با حرفه ای که مهارت تعمیر خشک کن شما را دارد شریک شوید.

دلایل رایج برای صدای کوبنده در خشک کن، سر خوردن شکسته است. اگر قرقره هرزگرد کاملاً کار کند، خشک کن نیز احتمالاً صدا ایجاد می کند. اصطکاک می تواند باعث فرسودگی سریع قرقره شود و صدای جیر جیر ایجاد کند.

اگر برای آزمایش یا تشخیص قطعات به کمک نیاز دارید، با یک متخصص در این زمینه تماس بگیرید.

خشک کن نمی شود

با استفاده از جاروبرقی می توانید دریچه را پاک کنید. این به مکیدن پرز و زباله کمک می کند.

در اینجا نحوه تشخیص خرابی خشک کن و نیاز به تعمیر وجود دارد.

خشک کن کار نمی کند

اقلام سوخته می توانند به خشک کن شما آسیب وارد کنند، به ویژه غلتک ها یا لغزنده های جلو. همچنین، ممکن است باعث خرابی ترموستات دوچرخه‌سواری شوند.

خشک کن های مدرن معمولا دارای اجزای کاهش نویز و لرزش هستند. اگر خشک کن شما صداهای ناخوشایندی تولید می کند، نشان دهنده وجود مشکل است.

خشک کن اقلام شما را می سوزاند

از دیگر مشکلات می توان به شکستگی سیم برق یا خرابی کلید درب اشاره کرد.

سر و صدای زیاد در تعمیر خشک کن لاس وگاس رایج است

وقتی خشک‌کن را روشن می‌کنید، انتظار این است که لباس‌هایتان را اجرا کند و خشک کند. با این حال، خشک کن ممکن است به دلیل عوامل مختلف روشن نشود.

با وجود نگهداری مناسب، گاهی اوقات خشک کن شما از کار می افتد. ممکن است گرم نشود یا دریچه مسدود شده باشد. بنابراین، چگونه خشک کن خراب خود را تعمیر می کنید؟

Appliance Doctor خدمات تعمیر لوازم خانگی را در لاس وگاس ارائه می دهد. ما فراتر از آن هستیم تا مشتریان خود را راضی کنیم و حداکثر راحتی را به آنها ارائه دهیم.

سایر مناطقی که باید بررسی شوند عبارتند از المنت گرمایشی و تایمر. هر دو واحد، در صورت معیوب بودن، می توانند فیوز ترموستات را نیز منفجر کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر خشک کن در لاس وگاس به خواندن ادامه دهید.

مشکلات خشک کن که نیاز به تماس سرویس دارد

آیا می دانستید که یک خشک کن خوب نگهداری می شود 10 تا 13 سال? نگهداری مناسب مستلزم تمیز کردن پرزگیر و درام و اجتناب از بارگذاری بیش از حد آن است.

اگر به دنبال تعمیر ماشین لباسشویی لاس وگاس هستید، ما شما را دریافت کردیم. برای خدمات نگهداری و تعمیر خشک کن با ما تماس بگیرید.


منبع: https://appliancerepairinlasvegas.com/oh-no-my-dryer-is-broken-dryer-repair-las-vegas/

دلایل رایجی که خشک کن نمی چرخد ​​عبارتند از a کمربند شکسته. اگر تسمه نتواند درام را بچرخاند، خشک کردن لباس غیرممکن خواهد بود. اگر مهارت های لازم را نداشته باشید، تعویض تسمه خشک کن می تواند پیچیده باشد.

ما برای خشک کردن لباس هایمان خشک کن می خریم. اگر خشک‌کن شما لباس‌ها را خشک نمی‌کند، مشکل مهمی دارید.

قبل از تماس با یک متخصص، مطمئن شوید که خشک کن خود به درستی به برق وصل شده است. اگر اشیایی پشت آن بیفتند، معمول است که خشک کن شما از برق خارج شود.

داشتن یک خشک کن چیزی است که صاحبان خانه آن را ضروری می دانند. برخی از مشکلات جزئی با چند ترفند قابل حل هستند. با این حال، برخی از مسائل نیاز به نگهداری و تعمیرات حرفه ای دارند.

مشکل می تواند سیستم هواکش باشد. معمولاً مردم نمی دانند چگونه دریچه ها را به درستی وصل کنند.

قبل از تماس با تعمیرکار، ابتدا فیلتر پرز خشک کن را خالی کرده و سنسورهای رطوبت را تمیز کنید. این به دستگاه کمک می کند تا کارآمدتر کار کند. اگر فیلتر تمیز است و خشک کن خشک نمی شود، وقت آن است که برای کمک تماس بگیرید.

خشک کن های مدرن لباس ها را به راحتی گرم می کنند و می چرخانند. اگر خشک کن متوقف شد، باید مشکل را برطرف کنید.

از دیگر دلایل خشک کن پر سر و صدا می توان به شکستگی تسمه محرک یا غلتک درام اشاره کرد. با بالا رفتن سن خشک کن، برخی از قطعات آن به آرامی فرسوده می شوند. این ممکن است به صداهای جیر جیر کمک کند.

هنگامی که خشک کن گرمای اضافی تولید می کند، لباس ها یا وسایل شما را خراب می کند. دلایل معمول گرمای بیش از حد شامل گرفتگی دریچه است.

حد ترموستات یا سنسورهای دما را بررسی کنید. اگر این واحدها معیوب باشند، ممکن است فیوز حرارتی منفجر شود و باعث ایجاد مشکل شود. ترموستات برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد باد می کند.

یکی از اشتباهات رایج مردم این است که سعی می کنند به تنهایی آنها را اصلاح کنند. اگر تخصص ندارید، به احتمال زیاد اوضاع را بدتر می کنید. این باعث می شود هزینه تعمیر خشک کن بسیار بالا باشد.

وظیفه اصلی خشک کن خشک کردن لباس شماست. باید مقدار دقیق گرمای مورد نیاز برای هر بار لباسشویی را ارائه دهد. با این حال، در برخی از حوادث، خشک کن ممکن است بیش از حد ایده آل گرم شود.

دریچه ها نباید پیچ ​​خورده باشند و باید اتصال مناسبی داشته باشند. این می تواند یک کار پیچیده باشد. توصیه می کنیم با یک متخصص تماس بگیرید. خشک کن خود را با آزمون و خطا قمار نکنید.

خشک کن اجرا می شود، سپس به سرعت خاموش می شود

اگر در مورد نحوه تعمیر خشک کن سرگردان هستید، افراد حرفه ای را برای این کار استخدام کنید. اگر ندانید چگونه آن را تعمیر کنید، ممکن است به خشک کن خود آسیب بیشتری وارد کنید.