راه های آسان برای روشن نگه داشتن لوازم خانگی



اگر می‌خواهید آخر هفته‌هایتان را با آرامش بگذرانید و خرید لوازم خانگی نداشته باشید، باید بدانید که چگونه لوازم خانگی‌تان را برای مدت طولانی‌تری روان نگه دارید و دفعات خرابی آن‌ها را کاهش دهید. نکات زیر به شما کمک می کند تا از لوازم خانگی خود بیشترین بهره را ببرید و عمر مفید آنها را چندین سال افزایش دهید.

لوازم خانگی خود را تمیز نگه دارید

اولین (و ساده‌ترین) نکته‌ای که باعث می‌شود لوازم خانگی شما کار کنند، تمیز کردن مرتب آن‌ها است. تمیز کردن لوازم خانگی به کاهش آلودگی و کثیفی ناشی از چسبیدن به سطوح آنها کمک می کند و طول عمر آنها را کوتاه می کند. بهترین راه برای تمیز کردن لوازم خانگی استفاده از آب گرم (نه داغ)، اسفنج و در صورت لزوم مواد شوینده ملایم است. از استفاده از مواد شیمیایی تمیزکننده و اسفنج‌های ساینده که می‌توانند به دستگاه‌های شما آسیب بزنند و آن‌ها را بیشتر در معرض شکستگی قرار دهند، خودداری کنید.

مطالب مرتبط: دمای ایده آل یخچال برای تازه نگه داشتن مواد غذایی خود را کشف کنید

دستگاه خود را بیش از حد بارگذاری نکنید

بارگذاری بیش از حد لوازم خانگی یک راه مطمئن برای کاهش طول عمر آنها و افزایش احتمال تعمیر است. متأسفانه بسیاری از مردم این را نمی دانند و مرتباً وسایل خود را اضافه بار می کنند. اکثر دستگاه ها دارای حداکثر بارگذاری هستند، که حداکثر وزن یا حجم موادی است که می توانند قبل از ایجاد کرنش تحمل کنند. بهترین راه برای از اضافه بار جلوگیری کنید لوازم شما باید حداکثر بار خود را بررسی کنید و هرگز از آن تجاوز نکنید. اگر در مورد حداکثر بارگذاری لوازم خانگی خود مطمئن نیستید، می توانید آن را در دفترچه راهنمای کاربر بیابید. این کار باعث می شود که لوازم خانگی شما برای سال های آینده به خوبی کار کنند.

یک چک تعمیر و نگهداری سالانه را اجرا کنید

شما باید یک بررسی سالانه تعمیر و نگهداری انجام دهید تا لوازم خانگی خود به خوبی کار کنند. این شامل بررسی وضعیت هر دستگاه و انجام تنظیمات در صورت نیاز است.

لوازم خانگی شما ممکن است در وضعیت کار عالی باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها در بهترین حالت خود کار می کنند. طراحی اکثر لوازم خانگی به طور پیش فرض با حدود 80 درصد حداکثر توان آنها کار می کند. این کار چندین مزیت دارد، از جمله به حداقل رساندن سایش و پارگی، به حداقل رساندن هزینه های انرژی و افزایش طول عمر دستگاه.

لوازم خانگی خود را قبل از اینکه خراب شوند تعمیر کنید

اگر بررسی تعمیر و نگهداری سالانه شما نشان داد که قطعات فرسوده، شیلنگ ها یا سایر مواردی که نیاز به تعمیر دارند، اکنون این کار را انجام دهید. این کار عمر مفید آنها را افزایش می دهد، صورتحساب های تعمیر را کاهش می دهد و به شما کمک می کند از ناراحتی ناشی از تعویض زودرس آنها جلوگیری کنید.

مرتبط: چرا یک شرکت تعمیر لوازم خانگی را در مقابل تعمیرات لوازم خانگی DIY استخدام کنید

نتیجه

لوازم خانگی شما برای خانه شما ضروری هستند، اما برای کارآمد نگه داشتن آنها نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. اگر می‌خواهید دستگاه‌های خود را نرم‌تر و طولانی‌تر نگه دارید، باید آن‌ها را تمیز نگه دارید، از بارگذاری بیش از حد خودداری کنید، تعمیرات سالانه را انجام دهید و قبل از بروز مشکلات اساسی، تعمیرات را انجام دهید.

Reliable Appliance Repair از سال 1999 به صاحبان خانه کمک می کند تا لوازم خانگی خود را در اوج عملکرد خود نگه دارند. چه در حال انجام تعمیرات معمولی، تعمیرات لوازم خانگی یا فقط نیاز به مشاوره دوستانه در مورد افزایش عمر لوازم خانگی خود داشته باشید، تکنسین های تعمیر لوازم خانگی ما آماده کمک هستند.

امروز با ما تماس بگیرید تا برایتان قرار ملاقات تنظیم کنیم.




منبع: https://www.reliableappliancecs.com/blog/keep-your-home-appliances-running.html