راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان آبان 1401

راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان آبان 1401

درایو نوری دیگر کارایی چندان در لپ تاپ‌های جدید ندارد و به همین دلیل کمپانی‌های بیشتری آن را حذف می‌کنند. حافظه کش پردازنده ۸ مگابایتی است و می‌تواند اطلاعات بیشتری را به منظور دسترسی سریع‌تر پردازنده، در خود صفحه اینترنتی مرتبطسایت اینترنتی مرتبط نگهداری کند. حافظه رم دستگاه هم ۸ گیگابایتی است و از نوع DDR4 می‌توانید از آن استفاده کنید.

این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی MX130 هم استفاده می‌کند که حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی دارد. لپ تاپ جدید لنوو را می‌توانید در قالب یک دستگاه نوت بوک با وزن ۲.۲ کیلوگرمی دریافت کنید. ارگونومی خوب دستگاه کمک می‌کند که در انتقال آن به موقعیت‌های مختلف و استفاده پرتابل راحت‌تر باشید. این لپ تاپ از سری Ideapad را می‌توانید با وزن ۲.۲ کیلوگرمی و ابعاد ۳۶۳ در ۲۵۴ در ۲۲.۹ میلی‌متری تهیه کنید. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و پنل TFT برای آن انتخاب شده است.

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

البته که این لپ تاپ جدای از مشخصات سخت افزاری خوبی که دارد، در بازار لپ تاپ ایران محبوبیت بسیار زیادی نیز دارد. شما می‌توانید نسخه های دیگری از این لپ تاپ با پردازنده های Core i7 و حتی Ryzen 7 ببینید و خریداری کنید. صفحه کلید با به نور پس زمینه به رنگ قرمز و به کارگیری این رنگ در اجزای مختلف بدنه لپ تاپ روی تم اصلی مشکی، طراحی بسیار زیبا و جذابی را بوجود آورده است.

شرکت اچ پی همچنین در ساخت این نوع از لپ تاپ های خود پورت های پر سرعتی تعیبه کرده بدین طریق سرعت انتقال اطلاعات توسط کاربران بالا می رود. حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 بوده و یک ترابایت حافظه داخلی نیز دارد. گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود.

  • به همین دلیل این سه سخت‌افزار، یعنی CPU، رم و هارد SSD می‌توانند در کنار هم، تمام نیازهای پردازشی‌تان را به طور مطلوبی رفع کنند.
  • رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و با روکش مات در اختیار شما علاقه‌مندان قرار گرفته است.
  • کاربران همچنین می‌تواند ویندوز 10 این دستگاه را به صورت رایگان به ویندوز 11 ارتقا دهند.
128 گیگابایتی که در این لپ‌تاپ است از نوع SSD است و شما سرعت بالایی را در خواندن و نوشتن اطلاعات و داده‌ها هم در اختیار دارید. لپ‌تاپ دل وسترو 3500 یکی از مدل‌های جدید وسترو سری 3000 دل است که از نظر ظاهری بدنه، بسیار زیبا طراحی شده است. پردازشگر گرافیکی مطلوب Nvida Geforce MX330 با 2 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی از دیگر مشخصات فنی این مدل است که می‌توانید کارهای گرافیکی و بازی‌های سبک تا نزدیک سطح متوسط را اجرا کنید. این لپ تاپ با پردازنده Core-i5 اینتل، پردازنده گرافیکی GeForce MX350 از NVIDIA ، حافظه 256 گیگابایت از نوع SSD ، صفحه نمایش Full HD و 8 گیگ رم امکان انجام وظایف پردازشی و گرافیکی سخت و سنگین را به کاربر می‌دهد. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E15 Gen 2 برای کاربردهای کسب‌وکارها و وظایف عمومی طراحی و تولید می‌شوند. اما حداقل بعضی از مدل‌های این سری که با پردازنده گرافیکی NVIDIA ارائه می‌شوند از توان پردازشی لازم برای اجرای بازی‌های 3 بعدی برخوردار هستند.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E15 Gen 2

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ صفحه نمایش آی پی اس با نرخ تصویر 144Hz آن است. در این بازه لپ تاپ های GF75 Thin 10SCR از شرکت محبوب MSI و Pavilion Gaming 15-DK1095-A شرکت آمریکایی Hp نیز حضور دارند. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون کدام است؟ ایسوس FX516PM-211.TF15-11 می‌تواند انتخاب بسیار خوبی در این بازه قیمتی باشد. البته این مدل با سخت‌افزارهای مختلفی راهی بازار شده و با هر تنظیماتی که دوست داشتید می‌توانید آن را خریداری کنید؛ اما مدلی که ما در نظر گرفته‌ایم از پردازنده Core i5 و پردازنده گرافیکی GeForce 165Ti استفاده می‌کند و ۸ گیگابایت رم دارد. این لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس وزنی نزدیک به ۲.۳ کیلوگرم دارد و در ابعاد ۳۵۹.۸ در ۲۵۶ در ۲۴.۹ میلی‌متر ساخته شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار