دفع زباله به درستی کار نمی کند؟ این را امتحان کن!



یکی از بسیاری از وسایل کوچکی که ما بدیهی می دانیم، دفع زباله در سینک است – تا زمانی که دفع زباله کار نکند. خواه صدای زمزمه، زمزمه غیرطبیعی را می شنوید یا به سادگی روشن نمی شود، این مقاله به شما کمک می کند تا مشکل را برطرف کنید.

صدای زمزمه

اگر محل دفع زباله شما زمزمه می کند، احتمال خرابی تیغه ها وجود دارد.

تیغه ها ممکن است بیش از حد داغ شده یا فرسوده شوند، یا ممکن است در مکانیزم آسیاب گرفتگی وجود داشته باشد. دکمه ریست را فشار دهید. اگر مشکل برطرف نشد، ممکن است لازم باشد با نیروهای کمکی تماس بگیرید.

سنگ زنی غیر طبیعی

هدف و طراحی دفن زباله شما آسیاب کردن غذا است و می توانید انتظار داشته باشید که تیغه ها کار خود را انجام دهند. اما اگر دفن زباله کار نمی‌کند و صداهایی که می‌شنوید شبیه به صدای بلند است، فوراً سوئیچ را بچرخانید تا دستگاه خاموش شود. احتمالاً به طور ناخواسته یک قاشق یا وسایل دیگر، درب بطری، یا سایر اجسام خارجی را در زهکشی انداخته اید که باید قبل از ادامه استفاده از دستگاه آن را بردارید.

یک نکته احتیاط: تیغه های موجود در دفن زباله شما تیز هستند و به طرز باورنکردنی سریع حرکت می کنند. آخرین کاری که باید انجام دهید این است که دست خود را به سمت یک دفع کننده ببرید که هنوز قدرت دارد. ابتدا دوشاخه را جدا کنید، سپس به دنبال شی بگردید.

روشن نمی شود

اگر زباله‌دان شما کار نمی‌کند و وقتی کلید را می‌چرخانید چیزی نمی‌شنوید، علت می‌تواند یک مشکل الکتریکی یا یک موتور خاموش باشد.

مطمئن شوید که دفن شما به برق وصل است (چیزهای عجیب تری رخ داده است)، و بررسی کنید که آیا فیوز را منفجر نکرده اید. اگر به نظر می‌رسد که سیستم‌های الکتریکی کار می‌کنند، با یک تکنسین دفع زباله تماس بگیرید تا دستگاه را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

مطالب مرتبط: دمای ایده آل یخچال برای تازه نگه داشتن مواد غذایی خود را کشف کنید

دفن زباله شما برای آسیاب کردن هر چیزی که مربوط به مواد غذایی است طراحی نشده است

این شوخی را به خاطر دارید که همه چیز وقتی در بیکن پیچیده می شود بهتر است؟ این در مورد تیغه های موجود در دفن زباله شما صدق نمی کند. چربی ها و چربی ها، به خصوص اگر جامد شوند، هرگز نباید در زباله های شما ریخته شوند.

تفاله های قهوه خوش طعم کلمبیایی ممکن است دلیل دیگری برای کار نکردن زباله های شما باشد. به جای اینکه زمین شوند و در مسیر شادی خود از طریق لوله‌های شما فرستاده شوند، در واقع به کناره‌های تخلیه گیر می‌کنند و در نهایت، تجمع لجن‌ها از بین می‌رود و لوله‌ها را مسدود می‌کند و مشکل لوله‌کشی قابل توجهی ایجاد می‌کند. آنها را در زباله بیندازید، یا بهتر است با استفاده از آنها، آنها را تغییر دهید چمن یا باغ شما.

علاوه بر این، آجیل های آسیاب شده با مایعات دور ریخته شده مختلف مخلوط شده، خمیر غلیظ و شبیه کره بادام زمینی را تشکیل می دهند. پردازش این خمیر برای دفع شما دشوار است و همچنین منجر به پوشاندن لوله های شما با ماده ای می شود که حشرات و سایر خزنده های خزنده دوست دارند از آن لذت ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه چیزی در دفن زباله شما قرار دارد و چه چیزی به آن تعلق ندارد، به این مقاله مفید مراجعه کنید گزارش های مصرف کننده.

خلاصه

عیب یابی زباله های درون سینک شما نباید چالشی باشد. مشکلات ذکر شده رایج هستند و به احتمال زیاد به عنوان صاحب خانه یا مدیر دارایی با آنها مواجه خواهید شد. تعمیرات این مسائل اغلب ساده است و به حداقل ابزار نیاز دارد.

اما اگر زباله‌دان شما کار نمی‌کند و خودتان برای تعمیر آن احساس راحتی نمی‌کنید، با تکنسین‌های باتجربه تعمیر زباله در Reliable Appliance تماس بگیرید. ما بیش از 20 سال است که خدمات و تعمیرات لوازم خانگی را در جنوب کلرادو انجام می دهیم و به ما افتخار می کنیم. خدمات مشتری برجسته.

امروز تماس سرویس خود را برنامه ریزی کنید. ما انتخاب مطمئن شما برای تعمیر لوازم خانگی هستیم!




منبع: https://www.reliableappliancecs.com/blog/garbage-disposal-repair/garbage-disposal-isnt-working.html