تعمیرات ماشین ظرفشویی تجاری | تعمیر تهویه مطبوع، تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات ماشین ظرفشویی تجاری

تعمیرات ماشین ظرفشویی تجاری

برای اینکه بتوانید از مزایای ماشین ظرفشویی بهره مند شوید، باید به خوبی از آن مراقبت کنید. برای کمک به شما، در اینجا نکاتی توسط ارائه دهندگان خدمات لوازم آشپزخانه تجاری در مورد نحوه مراقبت از واحد ارائه شده است.

برای جلوگیری از گیر افتادن ضایعات مواد غذایی در فیلترها و بازگشت به ظروف خود، باید فیلترهای ماشین ظرفشویی را تمیز کنید. کارشناسان توصیه می کنند حداقل هفته ای یک بار آنها را بشویید. می توانید فیلترهای زیر شیر سینک آشپزخانه خود را با استفاده از یک برس نرم تمیز کنید. وقتی صحبت از فیلترهای فلزی بیرونی می شود، فقط باید آنها را با آب داغ بشویید.

ماشین ظرفشویی خود را عمیق تمیز کنید

علاوه بر تمیز کردن فیلترها، باید کل دستگاه را نیز تمیز کنید. باید اطراف لبه های در و اطراف واشر را با استفاده از یک پارچه مرطوب و محلول سرکه پاک کنید. یک برس خانگی نیز می تواند این کار را انجام دهد. کارشناسان توصیه می کنند که به پایین درب نیز نگاهی بیندازید، زیرا معمولاً یک نقطه مرده است و آب به آنجا نمی رسد. شما باید با استفاده از یک پارچه سرکه آن ناحیه را پاک کنید.

رشد کپک و کپک روی واحد شما معمول است. شما باید آنها را با استفاده از سفید کننده پاک کنید. شما باید مشتاق استفاده از سفید کننده باشید زیرا قوی است بنابراین می تواند به شما و حتی ماشین ظرفشویی آسیب برساند. مطابق با تعمیرات ماشین ظرفشویی تجاری اگر واحد شما دارای درب داخلی یا فولاد ضد زنگ است، باید از سفید کننده استفاده نکنید.

به طور مرتب ماشین ظرفشویی را خالی و داغ کار کنید

انجام این کار از بوی نامطبوع ماشین ظرفشویی شما جلوگیری می کند. آب گرم به از بین بردن بقایای مواد غذایی کمک می کند و بنابراین از تجمع آنها در دستگاه جلوگیری می کند. برای ایمن بودن، باید حداقل هر شش ماه یک بار ماشین ظرفشویی را روشن کنید. کارشناسان توصیه می کنند در صورت استفاده از برنامه eco، دستگاه خود را به طور مرتب اجرا کنید. این برنامه ای است که از آب خنک تری استفاده می کند. این احتمال تجمع باقی مانده مواد غذایی در واحد شما را افزایش می دهد.

نتیجه

اینها نکاتی در مورد نحوه مراقبت خوب از ماشین ظرفشویی است. علاوه بر موارد فوق، تعمیرات لوازم آشپزخانه تجاری اسکندریه نیز توصیه می کند که هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی خود مراقب نحوه بارگیری ماشین ظرفشویی خود باشید. به عنوان یک قانون سرانگشتی، هنگام انجام آن باید ملایم باشید. بهترین راه این است که وسایل را به سمت پایین و داخل روی هم قرار دهید. قبل از اینکه ماشین ظرفشویی را روشن کنید، باید بررسی کنید که همه بازوها آزادانه بچرخند. این برای اطمینان از اینکه به دستگاه خود آسیب نمی رسانند است.

منبع: https://www.expressappliancesrepair.com/blog/commercial-dishwasher-repairs-tips/