تعمیرات ساختمان بازسازی ساختمان 74 40 572 0912 | tamirkaran-iran

مدیریت موثر در عملکرد بهتر هر سازمانی صرف‌نظر از اندازه و دامنه بسیار مهم است. مدیر ساختمان با مدیریت امکانات ساختمان، موجب سازگاری، انعطاف‌پذیری و پایداری بیشتر آن‌ها می‌شود. پیشنهاد ما این است که یک ماه قبل از آغاز موج سرما، رادیاتورها، پکیج‌ها، بخاری‌ها، لوله‌های دودکش را به‌دقت بررسی کنید و در صورت نیاز به تعمیر، اقدامات لازم را انجام دهید. شاید این مسائل، جزء مواردی باشد که روزانه با آن‌ها روبرو نشویم ولی از مهم‌ترین اصول نگهداری و تعمیر ساختمان به شمار می‌آید که باید در فواصل زمانی مشخص مورد بازبینی دقیق قرار گیرد. نم و رطوبت موجود در کف خانه در دراز مدت باعث بروز آسیب های جدی و مشکلات جبران ناپذیری در ساختمان می شود.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه های بازسازی و تعمیرات ساختمان

عموما در پروژه‌هایی که متراژ پایینی دارند کار به‌صورت روزمرد تعریف می‌شود و در پروژه‌های بزرگتر کار به‌صورت کنتراتی انجام می‌شود. مزیت روش دوم این است که در این روش خود مجری (یا پیمانکار، کسی که طرف حساب شما به عنوان مشتری و کارفرماست) هم مانند شما انگیزه دارد که کار زودتر انجام شود تا بتواند به دستمزدش برسد. اما در محاسبه هزینه به‌صورت روزمزد ممکن است این انگیزه را داشته باشد که کار کمی‌ بیشتر از آنچه باید طول بکشد.

اگه کار کابینت هم داری، توی لینک زیر میتونی قیمت انواع کابینت و نکات قیمت گیری رو ببینی:

جالب است بدانید حتی مجله خبری تعمیر کاران ایران نمای ساختمان می‌تواند روی روحیه تمام ساکنان یک مجتمع مسکونی اثربخش باشد. بازسازی ساختمان مجموعه فعالیت‌هایی است که با انجام آن عمر بنا افزایش پیدا می‌کند یا کاربری آن بهتر و زندگی در آن آسوده‌تر می‌شود. رفته رفته با فرسوده شدن مصالح بکار رفته در بنا مشکلات گوناگونی از قبیل ترک، شکستگی، تخریب، آلودگی‌های انسانی، جانوری و محیطی، مشکلات تاسیساتی و غیره بوجود می‌آید.

  • در این نوع قرارداد معمولاً کارفرما مدیریت پروژه را بر عهده دارد و در صورت فسخ قرارداد از هر طرف باید جبران خسارت دیگری طبق قانون انجام شود.
  • متاسفانه بسیاری از مردم تصور می کنند تا زمانی که ساختمان دچار مشکل جدی نشده و کارایی خود را از دست نداده اقدام برای تعمیر آن صرفا هزینه اضافی است و باید تا زمانی که بازسازی کامل ساختمان لازم است صبر کرد.
  • برآورد هزینه بازسازی ساختمان را نمی توان تا قبل از بازدید ساختمان توسط کارشناس تعیین کرد.
  • انجام صحیح مراحل ساخت ساختمان می تواند در بازسازی مجدد آن کمک فراوانی کند.
به یاد داشته باشید که ساختمان شما زمانی موردتوجه مستاجر یا مشتری قرار می‌گیرد، که به‌خوبی از آن نگهداری شده باشد. خدمات منظم نگهداری به این معناست که ساختمان کاملا به‌خوبی یک ساختمان جدید است. جنبه‌های ملموس مانند نقاشی، سیستم فاضلاب، بنای زیبا و غیره همگی اولین نکات ‌تاثیرگذار در نگاه مشتری یا مستاجر هستند.

از جمله نکات مهم در این خصوص می توان به جنس و متریال به کار رفته در مصالح ساختمان توجه کرد. در این روش نیز مشکلی پیش نخواهد آمد و پیمانکار تمامی سعی و تلاش خود را برای اجرای اتمام پروژه خواهد گذاشت. مسئولیت تمامی و پروژه از طراحی، تامین مصالح ،ساخت راه اندازی اجرا بر عهده پیمانکار خواهد بود. ضمن اینکه در قرارداد پیمان امانی بودن مسئولیت تامین و مصالح مورد نیاز ساختمان آن بر عهده کارفرما می باشد. زمانبندی ها و کلیه آیتم های بازسازی را در اختیار کارفرما قرار می‌دهند.

http://clothesonlineshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار