تصمیم گیری در مورد تعمیر یا تعویض یخچال تجاری خود

تجهیزات قدیمی، اگرچه ممکن است به درستی کار کنند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. اگر کنترل‌های دیجیتال دما، روشنایی LED یا گزینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی ندارید، مدل جدیدتر راه حلی است.

سن را در نظر بگیرید

چندین مشکل جزئی وجود دارد که فقط یک تعمیر سریع را ترمیم می کند. نشتی، قفسه یا کشو شکسته، درزگیر فرسوده در و ترموستات معیوب را می توان به راحتی توسط یک متخصص تعمیر کرد.

ممکن است یک تعمیر ساده یا تعویض قطعه باشد. در این صورت، پس از رفع مشکل، قبض انرژی شما کاهش می یابد.

ممکن است فکر کنید تعمیر همیشه راه حلی است، اما این همیشه درست نیست. مواقعی وجود دارد که جایگزینی یک حرکت مالی بهتر خواهد بود.

به جرات می توان گفت که صدها هزار شرکت به یخچال های تجاری وابسته هستند. این وظیفه شما به عنوان مالک و مدیر کسب و کار است که مطمئن شوید تجهیزات شما به درستی کار می کنند.

به محض مشاهده هر یک از این علائم، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. آنها می توانند به سرعت و قبل از اینکه آسیب بیشتری وارد شود، مشکل را شناسایی کنند.

متأسفانه، وقتی صحبت از مصرف ناکارآمد انرژی به میان می‌آید، جایگزینی کامل احتمالاً هزینه بیشتری دارد. ارتقاء سیستم شما را کارآمدتر می کند و نیازی نیست نگران تعمیرات مکرر برای بهبود مصرف انرژی آن باشید.

نگاهی به هزینه جایگزینی

مهم است که از استانداردهای ایمنی تعیین شده توسط FDA و سایر سازمان ها آگاه باشید. یک یخچال تجاری قدیمی ممکن است مطابق با آن نباشد و در این صورت باید فوراً در یک یخچال جدید سرمایه گذاری کنید.

راهنمای یخچال تجاری

در حالی که هرگز نمی خواهید به خراب شدن غیرمنتظره تجهیزات خود فکر کنید، گاهی اوقات این اتفاق می افتد. آماده بودن کلیدی است.

همیشه گارانتی خود را بررسی کنید قبل از اینکه روی هر تعمیری سرمایه گذاری کنید اگر دستگاه شما خارج از گارانتی است، ممکن است بخواهید برای جایگزینی آن سرمایه گذاری کنید.

به خواندن راهنمای ما ادامه دهید تا بتوانید تصمیم درستی برای کسب و کار خود بگیرید.

تعمیر در مقابل جایگزینی

در حالی که به دست آوردن تعداد دقیق مشاغلی که برای عملیات به یخچال تجاری نیاز دارند دشوار است، بازار تجهیزات تبرید ارزش زیادی داشت. حدود 37 میلیون دلار فقط دو سال پیش در سال 2021.

مهم نیست که نگرانی شما چیست، ما می توانیم به شما کمک کنیم! تیم ما برای کمک در دسترس است، بنابراین با ما تماس بگیرید!


منبع: https://appliancerepairinlasvegas.com/deciding-whether-to-repair-or-replace-your-commercial-fridge/

مواقعی وجود دارد که ممکن است به سادگی نیاز به تعمیر داشته باشید، در حالی که سایر مشکلات ممکن است شما را ملزم به تعویض کل واحد خود کنند. اگر همه حقایق را نداشته باشید، تصمیم به تعمیر یا تعویض می تواند دشوار باشد. نگران نباشید، همه چیزهایی را که باید بدانید در زیر یاد خواهید گرفت.

نکته اصلی رسیدگی سریع به مسائل است. هر چه مدت زمان بیشتری بخواهید آن را تعمیر کنید، مشکل بزرگتر و پرهزینه تر خواهد بود.

چند قطعه شکسته

ناهماهنگی دما، صداهای غیرمعمول، قبوض بالای انرژی و تراکم بیش از حد همه نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهند مشکلی در یخچال تجاری شما وجود دارد.

شما نمی خواهید صدها دلار را به یخچال قدیمی خود پمپ کنید، فقط باید ظرف یک یا دو سال آن را تعویض کنید. حال اگر واحد شما تنها پنج یا شش سال از عمر آن می گذرد، تعمیر یخچال گزینه خوبی خواهد بود.

مصرف ناکارآمد انرژی

هنگام بررسی تعمیر یا تعویض، باید به سن تجهیزات خود فکر کنید. به طور معمول، یخچال های تجاری بین 10 تا 15 سال عمر می کنند. اگر یخچال شما 10 سال یا بیشتر است، جایگزینی آن بهترین گزینه خواهد بود.

اگر یخچال شما مشکلی داشته باشد و شما آن را حل نکنید ممکن است صدها دلار در مواد غذایی از بین برود.

اگر بخواهید آن را به جای جایگزینی در یخچال قدیمی تعمیر کنید، احتمالاً پول بیشتری از ارزش واحد خرج خواهید کرد. استفاده بهتر از پول شما برای خرید یک پول جدید خواهد بود.

اگر تصمیم به تعمیر آن دارید حتی اگر گارانتی آن تمام شده باشد، احتمالاً چند ماه یا حتی یک سال استفاده خواهید کرد. با این حال، شما باید شروع به بودجه ریزی برای بودجه جدید کنید.

مسائل جزئی

اگر هزینه تعمیر بیشتر از یک واحد جدید است، یخچال خود را تعویض کنید. حتی اگر تعمیر کمتر از یخچال باشد، باید مقداری ریاضی انجام دهید و سن تجهیزات و مدت زمان ماندگاری آن را در نظر بگیرید.

گارانتی چیه

تصمیم گیری بر اساس مصرف ناکارآمد انرژی به اندازه برخی از عوامل دیگر که به آنها نگاه خواهیم کرد ساده نیست. همانطور که یخچال تجاری شما قدیمی تر می شود، کارایی آن کمتر و کمتر می شود. با این حال، اگر متوجه افزایش قبض انرژی خود شدید، احتمالاً مشکلی وجود دارد.

ساییدگی و پارگی معمولی چیزی نیست که باعث ناراحتی شود. دستگاه شما حتی پس از انجام آن تعمیرات همچنان برای مدت طولانی دوام خواهد آورد.

منتظر نمانید تا یخچال تجاری شما کاملاً خراب شود و با یک متخصص تماس بگیرید. داشتن سوال در مورد اینکه آیا واحد شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد طبیعی است. خبر خوب این است که ما پاسخ ها را داریم.

هنگامی که یک متخصص حرفه ای به واحد خود مراجعه کردید، اگر چندین تعمیر اساسی مورد نیاز باشد، جایگزینی ممکن است گزینه بهتری باشد. تکنسین شما می تواند به شما توصیه هایی بدهد و به شما در تصمیم گیری کمک کند. احتمالاً تعویض چندین قطعه بیشتر از خرید یک قطعه کاملاً جدید برای شما هزینه خواهد داشت.

استانداردهای ایمنی

یکی دیگر از عواملی که هنگام تصمیم گیری بین تعمیر دستگاه و تعویض کامل باید در نظر گرفت هزینه آن است. شما همیشه می توانید یک قیمت برای تعمیر دریافت کنید. پس از دریافت قیمت، می توانید آن عدد را با هزینه یخچال جدید مقایسه کنید.