بهترین کتاب های کمک درسی دوم ابتدایی 1399-1400 مجله استادبانک | ketabko

در پایان هر بخش نیز تعدادی سوال برای ارزیابی دانش‌آموزان مطرح شده است که شامل سوالات تشریحی، صحیح و غلط، جای خالی و چهار‌گزینه‌ای می‌شود. این سوالات سطح‌بندی شده هستند و از درجه آسان به دشوار مطرح شده‌اند تا گام‌به‌گام سطح علمی فرزند شما را ارتقا دهد و موجب پیشرفت تحصیلی او شود. همچنین برای دانش‌آموزان بااستعداد، تعدادی سوال ویژه در پایان هر فصل وجود دارد که آن‌ها را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند. پیک هفتگی خیلی سبز هر درس را به 28 هفته تقسیم کرده است که برای هر هفته و مرور دروس و تمرین طراحی شده است. به این صورت که دانش‌آموز می‌تواند مطابق با درسی که در طول هفته خوانده است، آخر هفته‌اش را به مرور، تمرین و ارزشیابی هفته گذشته بپردازد.

سال دوم دبستان

سپس سوالاتی با انواع مختلف در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد که طبیعتا بدون پاسخ بوده و دانش‌آموز می‌تواند پس از پاسخ‌گویی به سوالات هر بخش، پاسخ‌هایش را با والدین یا معلم خود خرید کتاب کمک درسی دوم دبستان به اشتراک بگذارد. کتاب رشادت فارسی دوم ابتدایی مبتکران دارای درس‌نامه‌ مطابق با کتاب اصلی تحصیلی دانش‌آموزان است. در انتهای هر بخش سوالاتی چهارگزینه‌ای قرار دارد که طبقه‌بندی شده‌اند و شامل سوالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و المپیاد هستند.‌ این کتاب را نشر مبتکران تحت عنوان مجموعه رشادت به چاپ رسانده است.

  • کتاب های کمک درسی دوم دبستان را می توانید درسایت کتاب کو با توجه به نیاز خود فراهم کنید، قیمت کتاب کمک درسی دوم دبستان با تخفیفات ویژه ای در سایت کتابکو برای شما دانش آموزان عزیز مشخص شده است.
  • برای اینکه بتوانید بهترین نمونه را از میان آن ها انتخاب کنید تا فرزندتان نتیجه مطلوبی از آن ها دریافت کند، باید اطلاعات کافی درباره هر محصول داشته باشید.
  • کتاب جامع تیزهوشان دوم دبستان نوشته‌ی فریبا رئیسی، مریم روزبهانی و احمدرضا روشن، دربردارنده‌ی دروسی همچون ریاضی، علوم و فارسی است که مواردی مثل یادآوری، نکات، حواشی، پاورقی‌ها و…
  • سپس سوالاتی با انواع مختلف در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد که طبیعتا بدون پاسخ بوده و دانش‌آموز می‌تواند پس از پاسخ‌گویی به سوالات هر بخش، پاسخ‌هایش را با والدین یا معلم خود به اشتراک بگذارد.
  • در این مطلب توضیحاتی درباره کتاب ریاضی دوم دبستان انتشارات گاج ارائه شده است.

بهترین کتاب های کمک درسی دوم ابتدایی 1399-1400 مجله استادبانک | ketabko در کتاب شاهکار فارسی دوم دبستان کلاغ سپید، سوال‌های متنوعی وجود دارد که از سطح آسان تا دشوار طبقه‌بندی شده‌اند. این روش طرح سوال می‌تواند مطالب درسی را در ذهن دانش‌آموزان تثبیت کند تا راحت‌تر بتوانند آن‌ها را به یاد بیاورند. همچنین در انتهای کتاب، دو آزمون جامع طراحی شده است تا دانش‌آموزان با حل‌کردن سوالات آن، یک مرور کلی بر مطالب کتاب داشته باشند و سطح علمی خود را ارزیابی کنند.

این مطالب مطابق با سرفصل‌های درس ریاضی دوم پیش رفته و به همین دلیل دانش‌آموز می‌تواند همزمان با درس روزانه‌اش، از کتاب کار نیز کمک بگیرد. در پایان هر قسمت، سوالاتی برای سنجش دانش‌آموز قرار داده شده که چهارگزینه‌ای، پر کردن جای خالی، درست و غلط و تشریحی هستند. کتاب گام به گام دوم ابتدایی منتشران، تمام دروس، شامل ریاضی، علوم، فارسی، نگارش، هدیه‌های آسمان و قرآن را در خود جای داده است. درس‌نامه‌های کامل و جامع برای هر درس وجود دارد و پاسخ تمام تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب‌های درسی در آن درج شده است.

شاهکار ریاضی دوم دبستان کلاغ سپید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار